blog images

Ciekawostka dnia.

Sposób 1:


Jeśli weźmiemy niszczyciel Kleber i obsadzimy na nim dowódcę Auboyneau, a przeciw damy 12 Minotaurów (albo innych okrętów o dużej ilości uszkodzeń na minutę) to będziemy w stanie uzyskać ok. 10.000.000 potencjalnych uszkodzeń. Talent Auboyneau aktywuje się przy każdych 2mln potencjalnych uszkodzeń. Jeśli Mino będą bez przerwy strzelać do Klebera przez 20 minut da to 200mln potencjalnych uszkodzeń. Co oznacza, że talent uruchomi się 100 razy. Teraz policzmy: 1,08 *100 to 2.200. Jeśli wszystko razem podliczymy (z sygnałami i bonusem do prędkości) to dostaniemy: 2.200*44*1,05*1,2 = 122.000 węzłów.


Sposób 2:

Zamiast Minotarów wybieramy Cloberta. Colbert ma możliwość zadawania 734 tysięcy uszkodzeń w minutę, a z ulepszeniami nawet 834 tysięcy. Jeśli bitwa treningowa trwałaby 60 minut i strzelałoby 12 Colbertów - daje to ponad 600 mln potencjalnych uszkodzeń. Przekłada się to na 300 aktywacji talentu. Jeśli talent aktywuje się geometrycznie (zwiększa poprzednią prędkość, a nie tylko bazową) to dostajemy prędkość 590.132.954.870 węzłów - prędkość 1013 razy większą niż prędkość światła.

Jeśli talent za każdym razem aktywuje się arytmetycznie (za każdym razem zwiększa prędkość o tą samą wartość wynikającą z bazowej prędkości) - dostajemy prędkość 14.300 węzłów.


Wszystko to było teoretyczne, gdyż talenty nie uruchamiają się w bitwach treningowych.


Jednak WG ma narzędzie i sprawdziło:


Jest to maksymalna prędkość (6306,1 węzła), gdyż mapy są za małe by osiągnąć więcej :)


Źródło: https://www.reddit.com/r/WorldOfWarships/comments/ikgkc6/highest_theoretical_speed_121_954_kts/




Komentarze

  • Kapitan

    No to challenge :) jaka jest w takim razie największa prędkość NA WSTECZNYM ;) ?

  • AP_ciekawski_george

    Mam Klebera i raz mi się udało aktywować tablet. To była rakieta. Super sprawa. Okręt nie do trafienia. Szkoda tylko że z braku czasu i expieniu innych linji nie gram z za duzo

Dodaj komentarz

Twój nick

Treść komentarza