
Dev Blog 01.06.2020 ST 0.9.5: Zmiany w niemieckim pancerniku Odin
Proszę pamiętać, że wszystkie informacja na Blogu Deweloperów są wstępne, mogą ulec zmianie w trakcie testów, a także nie pojawić się w serwerze gry. Ostateczne informacje pojawią się na oficjalnym portalu gry.
Odin posiada wszystkie najlepsze cechy niemieckich pancerników: dobre działa dodatkowe, torpedy i potężne i wytrzymałe opancerzenie. Te pozytywne cechy są balansowane małą pulą PW i relatywnie niewielkim kalibrem dział baterii głównej. Oczywiście – jak to w przypadku pancerników bywa – jednym z głównych zagrożeń dla Odina są potencjalne ataki torpedowe. To zagrożenie jest neutralizowane przez kolejną cechę niemieckich okrętów – sondę hydroakustyczną.
Pomimo kalibru dział, Odina nie powstrzymuje średnia celność - typowa dla niemieckich pancerników. Ponadto ma dobrą balistykę, szybkostrzelność, niezły kamuflaż oraz sprawną obronę plot. Może efektywnie zwalczać krążowniki na dowolnych dystansie i jest dość mocny w walkach na bliskie odległości.
Grając przeciw okrętom tierów IX-X styl gry Odina zmienia się: zamiast prowadzić agresywne ataki (co jest oczywiste w przypadku wrogich okrętów T6-8) – pancernik ten może prowadzić skuteczny ostrzał z daleka, dzięki swoim celnym działom.
Z punktu widzenia balansu, jego statystyki są bardzo mocno: zarówno przeciętni gracze, jak i ci uzdolnieni wykazują na nim dużo lepsze wyniki niż na innych pancernikach T8, którymi grali.
Co więcej, musimy brać pod uwagę, że ogólna skuteczność okrętów zwykle rośnie po premierze. Powodem jest fakt, że testując okręty gracze często ryzykują, a wrogowie lubią koncentrować się na nowych jednostkach w grze, aby przetestować ich siłę.
Naszym celem z Odinem jest, tak samo jak w przypadku innych okrętów, jest stworzenie interesującego stylu gry, jednocześnie utrzymując balans w stosunku do innych okrętów w grze. Odin jest okrętem premium, co oznacza, że pogarszanie jego parametrów po premierze jest wysoce niepożądane.
Biorąc to wszystko pod uwagę wprowadziliśmy ostateczne zmiany parametrów tego okrętu: wzmocniliśmy jego obronę plot i uzbrojenie dodatkowe, ale zwiększyliśmy czas przeładowania dział baterii głównej. Zrobiliśmy co w naszej mocy, aby Odin był dynamiczny i interesujący, jednocześnie nie chcemy, aby był silniejszy niż inne pancerniki powodując power creep.
- Czas przeładowania dział baterii głównej zwiększono z 20 do 23 sec.
- Zasięg dział baterii dodatkowej zwiększono z 7.5 do 7.7 km.
- Czas przeładowania dział dodatkowych 128 mm zmniejszono z 3.6 do 3.4 sec.
- Czas przeładowania dział dodatkowych 150 mm zmniejszono 7.5 to 7.0 sec.
- Ciągłe uszkodzenia obrony plot zwiększono z 249 do 258;
- uszkodzenia od obrony plot. średniego zasięgu zmniejszono z 336 do 333;
- uszkodzenia od obrony plot. dalekiego zasięgu zwiększono z 249 do 258.
Zanim Odin będzie dostępny dla wszystkich graczy wprowadzimy małą aktualizację, która wprowadzi powyższe zmiany (prawdopodobnie 2 czerwca), dzięki której nasi Współpracownicy Społeczności będą mogli przetestować ten okręt i zrobić o nim recenzje pokazujące co Odin ma do zaoferowania.
Dziękujemy za uwagę!
Komentarze
Ten wpis nie ma jeszcze komentarzy, bądź pierwszy i dodaj swój komentarz!