Dev Blog 01.09.2025 Ostatnie zamknięte testy nowej mapy
Proszę pamiętać, że wszystkie informacja na Blogu Deweloperów są wstępne, mogą ulec zmianie w trakcie testów, a także nie pojawić się w serwerze gry. Ostateczne informacje pojawią się na oficjalnym portalu gry.
Nowa mapa umieszczona w Cieśninie Torresa o zmierzchu przechodzi rygorystyczne zamknięte testy. Biorąc pod uwagę opinie testerów wprowadzamy szereg ulepszeń, dzięki czemu mapa będzie gotowa na ostateczne dopieszczenie. Wprowadzono następujące zmiany:
.jpg)
- Dostosowano kształt wyspy na wschód od kluczowej strefy A i przesunięto mniejszą, pobliską wyspę dalej do kanału, by zapewnić więcej miejsca dla graczy.
- Sprawiono, że wyspy wokół punktu B są bardziej jednolite, w formie ciągłej linii, zamiast bycia rozproszonym.
- Dostosowano wyspy, które poprzednio otaczały obszar C i przesunięto część na północ, aby zachować balans dla obu drużyn.
- Zmieniono kąt jednej z wysp na północ od dużych wysp po lewej (D4), aby ulepszyć ogólny balans.
- Zwiększono wysokość kilku wysp, aby zapewniały większą ochronę i dostosowano je do linii widzenia.
.jpg)
.jpg)
Podczas finałowego zamkniętego testu prototypu dopracujemy układ, tworząc kilka poprawek dla wysp i ocenimy wszystkie zmiany opisane powyżej. Ponadto wygląd mapy jest już prawie na ukończeniu, pozostało dodać kilka detali i skorygować oświetlenie. Naszym celem jest „zapełnienie” obszaru obiektami, które wyglądają realnie i są inspirowane historycznie.
.jpg)
.jpg)
Premiera nowej mapy jest nadal planowana na koniec roku, a jej oficjalna nazwa zostanie wybrana w głosowaniu społeczności. Wypatrujcie nowych wiadomości!
Komentarze
Ten wpis nie ma jeszcze komentarzy, bądź pierwszy i dodaj swój komentarz!