blog images

Dev Blog 01.09.2025 Ostatnie zamknięte testy nowej mapy

Proszę pamiętać, że wszystkie informacja na Blogu Deweloperów są wstępne, mogą ulec zmianie w trakcie testów, a także nie pojawić się w serwerze gry. Ostateczne informacje pojawią się na oficjalnym portalu gry.


Nowa mapa umieszczona w Cieśninie Torresa o zmierzchu przechodzi rygorystyczne zamknięte testy. Biorąc pod uwagę opinie testerów wprowadzamy szereg ulepszeń, dzięki czemu mapa będzie gotowa na ostateczne dopieszczenie. Wprowadzono następujące zmiany:

  • Dostosowano kształt wyspy na wschód od kluczowej strefy A i przesunięto mniejszą, pobliską wyspę dalej do kanału, by zapewnić więcej miejsca dla graczy.
  • Sprawiono, że wyspy wokół punktu B są bardziej jednolite, w formie ciągłej linii, zamiast bycia rozproszonym.
  • Dostosowano wyspy, które poprzednio otaczały obszar C i przesunięto część na północ, aby zachować balans dla obu drużyn.
  • Zmieniono kąt jednej z wysp na północ od dużych wysp po lewej (D4), aby ulepszyć ogólny balans.
  • Zwiększono wysokość kilku wysp, aby zapewniały większą ochronę i dostosowano je do linii widzenia.



Podczas finałowego zamkniętego testu prototypu dopracujemy układ, tworząc kilka poprawek dla wysp i ocenimy wszystkie zmiany opisane powyżej. Ponadto wygląd mapy jest już prawie na ukończeniu, pozostało dodać kilka detali i skorygować oświetlenie. Naszym celem jest „zapełnienie” obszaru obiektami, które wyglądają realnie i są inspirowane historycznie.


Premiera nowej mapy jest nadal planowana na koniec roku, a jej oficjalna nazwa zostanie wybrana w głosowaniu społeczności. Wypatrujcie nowych wiadomości!

Komentarze

Ten wpis nie ma jeszcze komentarzy, bądź pierwszy i dodaj swój komentarz!

Dodaj komentarz

Twój nick

Treść komentarza