blog images

Dev Blog 02.12.2021 Zamknięty test, zmiany w mechanice wykrywania przez samoloty.

Proszę pamiętać, że wszystkie informacja na Blogu Deweloperów są wstępne, mogą ulec zmianie w trakcie testów, a także nie pojawić się w serwerze gry. Ostateczne informacje pojawią się na oficjalnym portalu gry.


Jesteśmy w czasie testowania nowego pomysłu (wstępnie nazywanego „Radio”) na wykrywanie okrętów przez samoloty. Nowa mechanika jest związana z odległością pomiędzy samolotem, a sojuszniczymi okrętami.


Proszę pamiętać: jest to pierwszy test nowego pomysłu, jeśli przebiegnie pomyślnie może ulegać pewnym zmianom. Szczegółowe informacje na temat jego działania podane będą później.


Dowolne wrogie jednostki wykryte przez samoloty będą wyświetlane dla całej drużyny na minimapie. Jednak tylko sojusznicze jednostki będące w określonej odległości od samolotu – zobaczą model okrętu – o ile wróg nie zostanie w międzyczasie wykryty przez sojusznicze jednostki nawodne. Odległość ta może być regulowana indywidualnie dla różnych samolotów.

Dodatkowo testować będziemy nowy sprzęt eksploatacyjny: samoloty rozpoznawcze zaprojektowane do wykrywania wrogich jednostek nawodnych, tak by sojusznicy mogli prowadzić do nich ogień. Będą mogły zostać użyte tak jak myśliwce, ale zamiast atakować wrogie samoloty, pozwolą na wykrywanie okrętów.

Testowany pomysł rozdzieli dwa główne zadania związane z wykrywaniem wrogich jednostek: lotniskowce będą mogły nadal zbierać informacje o ruchach okrętów, ale koncentracja ognia na wykrytych jednostkach będzie mniejsza.

Komentarze

Ten wpis nie ma jeszcze komentarzy, bądź pierwszy i dodaj swój komentarz!

Dodaj komentarz

Twój nick

Treść komentarza