blog images

Dev Blog 03.02.2022 Test Publiczny 0.11.1, Zmiany w balansie

Proszę pamiętać, że wszystkie informacja na Blogu Deweloperów są wstępne, mogą ulec zmianie w trakcie testów, a także nie pojawić się w serwerze gry. Ostateczne informacje pojawią się na oficjalnym portalu gry.


Niemiecki super pancernik Hannover

Wymaganą ilość celnych salw potrzebna do aktywacji „Instrukcji bojowych” zmniejszono 16 do 12;

Czas, po którym nastąpi resetowanie postępu w aktywacji „Instrukcji bojowych” zmieniono z 45 do 50 sekund.


Japoński super pancernik Satsuma

Czas przeładowania dział baterii głównej zwiększono z 30 do 33 sekund.


Brytyjski super lotniskowiec Eagle

Zmieniono pułap lotu, a także czas przygotowania ataku i celowania oraz kąt nalotu samolotów odrzutowych. Zmiany mają na celu ulepszenie interakcji samolotów z wyspami i sprawienie by celowanie było łatwiejsze.

Zmniejszono maksymalny rozrzut w pionie i w poziomie odrzutowych samolotów szturmowych w celu polepszenia komfortu gry.


Amerykański super lotniskowiec United States

Zmieniono pułap lotu, a także czas przygotowania ataku i celowania oraz kąt nalotu samolotów odrzutowych. Zmiany mają na celu ulepszenie interakcji samolotów z wyspami i sprawienie by celowanie było łatwiejsze.


Panazjatyckie niszczyciele Fen yang, Ship Smasha:

Zwiększono masę pocisków OB i PP;

Maksymalne uszkodzenia pociskiem PP zwiększono z 1900 do 2050.

Zmiany mają na celu podkreślenie roli pocisków PP jako głównego uzbrojenia tych niszczycieli. Zmiany poprawią penetracje pocisków PP i balistykę obu typów pocisków.


Niemieckie pancerniki Mackensen, P. Heinrich:

Wykrywanie okrętów za pomocą Sondy hydroakustycznej zmniejszono z 5,5 do 5km. Wykrywalność torped za pomocą Sondy hydroakustycznej zmniejszono z 3,75 do 3,5km


Niemieckie pancerniki Zieten, P. Rupprecht, Schlieffen:

Wykrywanie okrętów za pomocą Sondy hydroakustycznej zmniejszono z 6 do 5,5 km; Wykrywalność torped za pomocą Sondy hydroakustycznej zmniejszono z 4 do 3,75 km.


Niemiecki pancernik Schlieffen:

Czas przeładowania baterii dodatkowej kalibru 105mm zwiększono z 3 do 3,2 s.

Czas przeładowania baterii dodatkowej kalibru 150 mm zwiększono z 6,7 to 7,1 s;

Nowe niemieckie pancerniki są bardzo efektywne wobec wrogich niszczycieli z racji ich prędkości, kamuflażu i zasięgu sondy hydroakustycznej. Aby zmniejszyć ich wpływ na bitwę i odróżnić od linii pancerników wiodących do G. Kurfurst, która charakteryzuje się wyższą wykrywalnością niższą prędkością, zdecydowaliśmy o zmianach w Sondzie hydroakustycznej.


Sowiecki lotniskowiec Nachimow:

Wielkość eskadry bombowców z bombami skaczącymi zmniejszono z 8 do 7 (zarówno wersji podstawowej jak i odblokowywanej).


Brytyjski pancernik Incomparable:

Naprawiono problem powodujący zmniejszenie przyspieszenia w przypadku włączenia Doładowania silnika.


Amerykański niszczyciel Black:

Czas działania Radaru zmniejszono z 22 do 19 s.


Francuski krążownik Henri IV:

Czas potrzebny do osiągnięcia pełnej mocy silnika w przypadku ruchu do przodu zmniejszono z 70 do 60 s., a przy ruchu do tyłu z 50 do 40 s.


Unifikacja charakterystyk przyspieszenia okrętów.

Unifikujemy charakterystyki przyspieszenia wszystkich okrętów i tierów. Zmiany dotyczą:


Atago, Atago B, ARP Takao, ARP Maya: Czas potrzebny do osiągnięcia pełnej mocy silnika w przypadku ruchu do przodu zmniejszono z 50 do 40 s., a przy ruchu do tyłu z 30 do 20 s.

Leone: Czas potrzebny do osiągnięcia pełnej mocy silnika w przypadku ruchu do przodu zmniejszono z 40 do 20 s., a przy ruchu do tyłu z 20 do 10 s. Przyspieszenie jest nieznacznie pogorszone w przypadku uszkodzenia silnika.

Brytyjski super lotniskowiec Eagle: Czas potrzebny do osiągnięcia pełnej mocy silnika w przypadku ruchu do przodu zwiększono z 30 do 60 s;

Amerykański super lotniskowiec United States: Czas potrzebny do osiągnięcia pełnej mocy silnika w przypadku ruchu do przodu zwiększono z 30 do 60 s;

Nachimow: Czas potrzebny do osiągnięcia pełnej mocy silnika w przypadku ruchu do przodu zwiększono z 30 do 60 s;

Audacious: Czas potrzebny do osiągnięcia pełnej mocy silnika w przypadku ruchu do przodu zwiększono z 30 do 60 s;

Midway: Czas potrzebny do osiągnięcia pełnej mocy silnika w przypadku ruchu do przodu zwiększono z 30 do 60 s;

Scharnhorst, Scharnhorst B: przyspieszenie nieznacznie pogorszono w przypadku uszkodzenia silnika;

Tone: przyspieszenie nieznacznie polepszono w przypadku uszkodzenia silnika;

Hashidate: przyspieszenie nieznacznie polepszono w przypadku uszkodzenia silnika;

Chengan: przyspieszenie nieznacznie polepszono w przypadku uszkodzenia silnika;

Vauquelin: przyspieszenie nieznacznie pogorszono w przypadku uszkodzenia silnika;





Komentarze

Ten wpis nie ma jeszcze komentarzy, bądź pierwszy i dodaj swój komentarz!

Dodaj komentarz

Twój nick

Treść komentarza