
Dev Blog 03.02.2022 Test Publiczny 0.11.1, Zmiany w balansie
Proszę pamiętać, że wszystkie informacja na Blogu Deweloperów są wstępne, mogą ulec zmianie w trakcie testów, a także nie pojawić się w serwerze gry. Ostateczne informacje pojawią się na oficjalnym portalu gry.
Niemiecki super pancernik Hannover
Wymaganą ilość celnych salw potrzebna do aktywacji „Instrukcji bojowych” zmniejszono 16 do 12;
Czas, po którym nastąpi resetowanie postępu w aktywacji „Instrukcji bojowych” zmieniono z 45 do 50 sekund.
Japoński super pancernik Satsuma
Czas przeładowania dział baterii głównej zwiększono z 30 do 33 sekund.
Brytyjski super lotniskowiec Eagle
Zmieniono pułap lotu, a także czas przygotowania ataku i celowania oraz kąt nalotu samolotów odrzutowych. Zmiany mają na celu ulepszenie interakcji samolotów z wyspami i sprawienie by celowanie było łatwiejsze.
Zmniejszono maksymalny rozrzut w pionie i w poziomie odrzutowych samolotów szturmowych w celu polepszenia komfortu gry.
Amerykański super lotniskowiec United States
Zmieniono pułap lotu, a także czas przygotowania ataku i celowania oraz kąt nalotu samolotów odrzutowych. Zmiany mają na celu ulepszenie interakcji samolotów z wyspami i sprawienie by celowanie było łatwiejsze.
Panazjatyckie niszczyciele Fen yang, Ship Smasha:
Zwiększono masę pocisków OB i PP;
Maksymalne uszkodzenia pociskiem PP zwiększono z 1900 do 2050.
Zmiany mają na celu podkreślenie roli pocisków PP jako głównego uzbrojenia tych niszczycieli. Zmiany poprawią penetracje pocisków PP i balistykę obu typów pocisków.
Niemieckie pancerniki Mackensen, P. Heinrich:
Wykrywanie okrętów za pomocą Sondy hydroakustycznej zmniejszono z 5,5 do 5km. Wykrywalność torped za pomocą Sondy hydroakustycznej zmniejszono z 3,75 do 3,5km
Niemieckie pancerniki Zieten, P. Rupprecht, Schlieffen:
Wykrywanie okrętów za pomocą Sondy hydroakustycznej zmniejszono z 6 do 5,5 km; Wykrywalność torped za pomocą Sondy hydroakustycznej zmniejszono z 4 do 3,75 km.
Niemiecki pancernik Schlieffen:
Czas przeładowania baterii dodatkowej kalibru 105mm zwiększono z 3 do 3,2 s.
Czas przeładowania baterii dodatkowej kalibru 150 mm zwiększono z 6,7 to 7,1 s;
Nowe niemieckie pancerniki są bardzo efektywne wobec wrogich niszczycieli z racji ich prędkości, kamuflażu i zasięgu sondy hydroakustycznej. Aby zmniejszyć ich wpływ na bitwę i odróżnić od linii pancerników wiodących do G. Kurfurst, która charakteryzuje się wyższą wykrywalnością niższą prędkością, zdecydowaliśmy o zmianach w Sondzie hydroakustycznej.
Sowiecki lotniskowiec Nachimow:
Wielkość eskadry bombowców z bombami skaczącymi zmniejszono z 8 do 7 (zarówno wersji podstawowej jak i odblokowywanej).
Brytyjski pancernik Incomparable:
Naprawiono problem powodujący zmniejszenie przyspieszenia w przypadku włączenia Doładowania silnika.
Amerykański niszczyciel Black:
Czas działania Radaru zmniejszono z 22 do 19 s.
Francuski krążownik Henri IV:
Czas potrzebny do osiągnięcia pełnej mocy silnika w przypadku ruchu do przodu zmniejszono z 70 do 60 s., a przy ruchu do tyłu z 50 do 40 s.
Unifikacja charakterystyk przyspieszenia okrętów.
Unifikujemy charakterystyki przyspieszenia wszystkich okrętów i tierów. Zmiany dotyczą:
Atago, Atago B, ARP Takao, ARP Maya: Czas potrzebny do osiągnięcia pełnej mocy silnika w przypadku ruchu do przodu zmniejszono z 50 do 40 s., a przy ruchu do tyłu z 30 do 20 s.
Leone: Czas potrzebny do osiągnięcia pełnej mocy silnika w przypadku ruchu do przodu zmniejszono z 40 do 20 s., a przy ruchu do tyłu z 20 do 10 s. Przyspieszenie jest nieznacznie pogorszone w przypadku uszkodzenia silnika.
Brytyjski super lotniskowiec Eagle: Czas potrzebny do osiągnięcia pełnej mocy silnika w przypadku ruchu do przodu zwiększono z 30 do 60 s;
Amerykański super lotniskowiec United States: Czas potrzebny do osiągnięcia pełnej mocy silnika w przypadku ruchu do przodu zwiększono z 30 do 60 s;
Nachimow: Czas potrzebny do osiągnięcia pełnej mocy silnika w przypadku ruchu do przodu zwiększono z 30 do 60 s;
Audacious: Czas potrzebny do osiągnięcia pełnej mocy silnika w przypadku ruchu do przodu zwiększono z 30 do 60 s;
Midway: Czas potrzebny do osiągnięcia pełnej mocy silnika w przypadku ruchu do przodu zwiększono z 30 do 60 s;
Scharnhorst, Scharnhorst B: przyspieszenie nieznacznie pogorszono w przypadku uszkodzenia silnika;
Tone: przyspieszenie nieznacznie polepszono w przypadku uszkodzenia silnika;
Hashidate: przyspieszenie nieznacznie polepszono w przypadku uszkodzenia silnika;
Chengan: przyspieszenie nieznacznie polepszono w przypadku uszkodzenia silnika;
Vauquelin: przyspieszenie nieznacznie pogorszono w przypadku uszkodzenia silnika;
Komentarze
Ten wpis nie ma jeszcze komentarzy, bądź pierwszy i dodaj swój komentarz!