
Dev Blog 03.12.2021 Zamknięty test 0.11.0, Wczesny dostęp do krążowników pan azjatyckich, bitwy asymetryczne i inne nowości
Proszę pamiętać, że wszystkie informacja na Blogu Deweloperów są wstępne, mogą ulec zmianie w trakcie testów, a także nie pojawić się w serwerze gry. Ostateczne informacje pojawią się na oficjalnym portalu gry.
Wydarzenie Pan azjatyckie krążowniki część 1
W wersji 0.11.0 rozpocznie się wczesny dostęp do nowej linii pan azjatyckich krążowników. Początek będzie miało też świętowanie Księżycowego Nowego Roku.
Na cześć tego wydarzenia dodano:
- Stałe kamuflaże „Jedwabny świt” dla okrętów TVII CHUMPHON, TVIII HARBIN, TIX SEJONG, TX JINAN i TIX DALIAN.
- Pamiątkową flagę „Pan azjatyckie krążowniki część 1” oraz naszywki „Węzeł przyjaźni” i „Złoty smok”
- Zaktualizowany zostanie port „Dragon”
Bitwy asymetryczne
Podczas aktualizacji dostępne będą bitwy asymetryczne.
To tymczasowy typ bitwy, w którym jedna drużyna składa się z dużej ilości niskotierowych okrętów, druga zaś posiada mniejszą liczbę wysokotierowych jednostek.
W tym roku zmienimy tiery okrętów wybranych do bitew
- Drużyna 1
- Tiery: IX i X.
- Ilość okrętów: 6-8.
- Drużyna 2
- Tiery: VII i VIII.
- Ilość okrętów: 9-12.
Aby uczestniczyć w tym trybie okrętami tierów IX i X należy zdobyć tymczasowy zasób „Żetony bitewne”. Zdobyć je można grając w bitwach asymetrycznych okrętami tierów VII i VIII.
Wypożyczenie super okrętów w bitwach losowych
Jak wcześniej wspominaliśmy super okręty i ich mechaniki, biorąc pod uwagę zainteresowanie nimi, mogą stać się pełnoprawną częścią gry. W przyszłości chcemy nimi kończyć istniejące gałęzie okrętów. Dodatkowo ponieważ są one logiczna kontynuacją po tierze X, wierzymy że ze względu na potencjalnie silniejszy styl gry super okręty w porównaniu z ich poprzednikami nie pasują do tieru X.
To duży i ważny krok dla naszej gry, a bazując na naszych poprzednich doświadczeniach chcemy dobrze je przetestować.
Na razie szczegółowo analizujemy nie tylko zebrane dane, ale także Wasze opinie, a obecny sezon rankingowy pokazuje, że super okręty pasują do obecnej koncepcji gry i zostały ciepło przez graczy przyjęte.
Zatem, począwszy od aktualizacji 0.11.0 testy super okrętów będą kontynuowane nie tylko w bitwach rankingowych i kooperacyjnych, ale także w bitwach losowych.
Bitwy losowe są najbardziej popularnym typem bitew w grze, zatem testowanie ich pozwoli nam najlepiej określić stan super okrętów i kontynuować ulepszanie tej ważnej, przyszłej zawartości w naszej grze.
Dodatkowo, bitwy losowe mają inny format niż bitwy rankingowe – 12x12. Dlatego to ważny test dla super okrętów w tym formacie, ponieważ może to znacząco zmienić tempo i spójność bitwy, a może to mieć wpływ na skuteczność super okrętów.
W wersji 0.11.0 super okręty będą dostępne do wypożyczenia w losowych paczkach w Zbrojowni. Będą one miały standardowe ograniczenia liczbowe w bitwach.
Zmiany w okrętach podwodnych
Ping sonaru i mechanika naprowadzania torped zostanie zaktualizowana:
Okręty będą mogły utrzymać trafienia sonaru na wielu okrętach jednocześnie.
- Trafienie pingiem sonaru w okręt zostanie podzielone na „aktywne” i „nieaktywne”.
- Po wystrzeleniu torpedy naprowadzać się będą tylko na aktywny ping i kierować się na niego aż stanie się nieaktywny. Jednocześnie wystrzelone torpedy nie będą mogły zostać przekierowane na inny cel.
- Tylko ostatnie trafienie sonarem będzie uważane za aktywne.
- Jeśli okręt zostanie oznaczony aktywnym pingiem i torpedy będą się na niego naprowadzać, stanie się on nieaktywny w momencie trafieniem pingiem sonaru innego okrętu.
- Jeśli okręt oznaczony jest aktywnym pingiem, a torpedy nie naprowadzają się na niego, ping zniknie w momencie trafienia pingiem sonaru innego okrętu.
Zmiany te mają na celu przeciwdziałać zmienianiu przez okręty podwodne celów po wystrzeleniu torped, a jednocześnie pozwolić na efektywne zwalczanie wielu celów jednocześnie.
Zmiany w wykrywalności:
- Okręty na głębokości operacyjnej mogą wykrywać okręty w dymie w zasięgu gwarantowanego wykrycia.
- Okręt w dymie także może wykryć okręt podwodny na głębokości operacyjnej w zasięgu gwarantowanego wykrycia.
- Naprawiono błąd powodujący otrzymanie przez okręt podwodny 20 sekundowej kary do zasięgu wykrycia po użyciu pingu sonaru.
- Naprawiono błąd powodujący, że zwiększała się wykrywalność okrętu na głębokości po wystrzale z dymu.
Nowa zawartość
Następująca zawartość zostanie dodana do gry w aktualizacji 0.11.0:
- Osiągnięcia „Mała encyklopedia floty”, „Średnia encyklopedia floty”, „Duża encyklopedia floty” zostaną dodane za uczestnictwo w specjalnych aktywnościach na portalu gry, a także osiągnięcie „Jedz Graj Rozmawiaj 2021” za udział w wydarzeniu o tej samej nazwie. Szczegóły pojawią się później.
- Stały kamuflaż Gryfon dla krążownika TX PLYMOUTH, który będzie dostępny później za żetony klanowe.
- Stały kamuflaż „Schemat kamuflażu HMCS Sackville" dla pancernika TVII YUKON.
- Stały kamuflaż "Geobukseon" dla TIX CHUNG MU.
- Dowódca Yi Sun-sin.
- Pamiątkowe flagi „Jedz Graj Rozmawiaj 2021”, „Rok tygrysa”, „Chabarowsk”, "Großer Kurfürst", "Atlântico", i "FR25".
- naszywka i flaga "Symbole Yukonu”.
- Dowódca Piotr Gradow.
- Emblemat „Arcymistrz kolekcjonerski” za zebranie 500 okrętów.
Sposoby zdobycia nowej zawartości zostaną ogłoszone w późniejszym terminie.
Komentarze
Ten wpis nie ma jeszcze komentarzy, bądź pierwszy i dodaj swój komentarz!