blog images

Dev Blog 03.12.2021 Zamknięty test 0.11.0, Wczesny dostęp do krążowników pan azjatyckich, bitwy asymetryczne i inne nowości

Proszę pamiętać, że wszystkie informacja na Blogu Deweloperów są wstępne, mogą ulec zmianie w trakcie testów, a także nie pojawić się w serwerze gry. Ostateczne informacje pojawią się na oficjalnym portalu gry.


Wydarzenie Pan azjatyckie krążowniki część 1

W wersji 0.11.0 rozpocznie się wczesny dostęp do nowej linii pan azjatyckich krążowników. Początek będzie miało też świętowanie Księżycowego Nowego Roku.

Na cześć tego wydarzenia dodano:

  • Stałe kamuflaże „Jedwabny świt” dla okrętów TVII CHUMPHON, TVIII HARBIN, TIX SEJONG, TX JINAN i TIX DALIAN.

  • Pamiątkową flagę „Pan azjatyckie krążowniki część 1” oraz naszywki „Węzeł przyjaźni” i „Złoty smok”

  • Zaktualizowany zostanie port „Dragon”



Bitwy asymetryczne

Podczas aktualizacji dostępne będą bitwy asymetryczne.

To tymczasowy typ bitwy, w którym jedna drużyna składa się z dużej ilości niskotierowych okrętów, druga zaś posiada mniejszą liczbę wysokotierowych jednostek.

W tym roku zmienimy tiery okrętów wybranych do bitew

  • Drużyna 1
  • Tiery: IX i X.
  • Ilość okrętów: 6-8.
  • Drużyna 2
  • Tiery: VII i VIII.
  • Ilość okrętów: 9-12.

Aby uczestniczyć w tym trybie okrętami tierów IX i X należy zdobyć tymczasowy zasób „Żetony bitewne”. Zdobyć je można grając w bitwach asymetrycznych okrętami tierów VII i VIII.


Wypożyczenie super okrętów w bitwach losowych

Jak wcześniej wspominaliśmy super okręty i ich mechaniki, biorąc pod uwagę zainteresowanie nimi, mogą stać się pełnoprawną częścią gry. W przyszłości chcemy nimi kończyć istniejące gałęzie okrętów. Dodatkowo ponieważ są one logiczna kontynuacją po tierze X, wierzymy że ze względu na potencjalnie silniejszy styl gry super okręty w porównaniu z ich poprzednikami nie pasują do tieru X.

To duży i ważny krok dla naszej gry, a bazując na naszych poprzednich doświadczeniach chcemy dobrze je przetestować.

Na razie szczegółowo analizujemy nie tylko zebrane dane, ale także Wasze opinie, a obecny sezon rankingowy pokazuje, że super okręty pasują do obecnej koncepcji gry i zostały ciepło przez graczy przyjęte.

Zatem, począwszy od aktualizacji 0.11.0 testy super okrętów będą kontynuowane nie tylko w bitwach rankingowych i kooperacyjnych, ale także w bitwach losowych.

Bitwy losowe są najbardziej popularnym typem bitew w grze, zatem testowanie ich pozwoli nam najlepiej określić stan super okrętów i kontynuować ulepszanie tej ważnej, przyszłej zawartości w naszej grze.

Dodatkowo, bitwy losowe mają inny format niż bitwy rankingowe – 12x12. Dlatego to ważny test dla super okrętów w tym formacie, ponieważ może to znacząco zmienić tempo i spójność bitwy, a może to mieć wpływ na skuteczność super okrętów.

W wersji 0.11.0 super okręty będą dostępne do wypożyczenia w losowych paczkach w Zbrojowni. Będą one miały standardowe ograniczenia liczbowe w bitwach.


Zmiany w okrętach podwodnych

Ping sonaru i mechanika naprowadzania torped zostanie zaktualizowana:

Okręty będą mogły utrzymać trafienia sonaru na wielu okrętach jednocześnie.

  • Trafienie pingiem sonaru w okręt zostanie podzielone na „aktywne” i „nieaktywne”.
  • Po wystrzeleniu torpedy naprowadzać się będą tylko na aktywny ping i kierować się na niego aż stanie się nieaktywny. Jednocześnie wystrzelone torpedy nie będą mogły zostać przekierowane na inny cel.
  • Tylko ostatnie trafienie sonarem będzie uważane za aktywne.
  • Jeśli okręt zostanie oznaczony aktywnym pingiem i torpedy będą się na niego naprowadzać, stanie się on nieaktywny w momencie trafieniem pingiem sonaru innego okrętu.
  • Jeśli okręt oznaczony jest aktywnym pingiem, a torpedy nie naprowadzają się na niego, ping zniknie w momencie trafienia pingiem sonaru innego okrętu.

Zmiany te mają na celu przeciwdziałać zmienianiu przez okręty podwodne celów po wystrzeleniu torped, a jednocześnie pozwolić na efektywne zwalczanie wielu celów jednocześnie.

Zmiany w wykrywalności:

  • Okręty na głębokości operacyjnej mogą wykrywać okręty w dymie w zasięgu gwarantowanego wykrycia.
  • Okręt w dymie także może wykryć okręt podwodny na głębokości operacyjnej w zasięgu gwarantowanego wykrycia.
  • Naprawiono błąd powodujący otrzymanie przez okręt podwodny 20 sekundowej kary do zasięgu wykrycia po użyciu pingu sonaru.
  • Naprawiono błąd powodujący, że zwiększała się wykrywalność okrętu na głębokości po wystrzale z dymu.



Nowa zawartość

Następująca zawartość zostanie dodana do gry w aktualizacji 0.11.0:

  • Osiągnięcia „Mała encyklopedia floty”, „Średnia encyklopedia floty”, „Duża encyklopedia floty” zostaną dodane za uczestnictwo w specjalnych aktywnościach na portalu gry, a także osiągnięcie „Jedz Graj Rozmawiaj 2021” za udział w wydarzeniu o tej samej nazwie. Szczegóły pojawią się później.

  • Stały kamuflaż Gryfon dla krążownika TX PLYMOUTH, który będzie dostępny później za żetony klanowe.

  • Stały kamuflaż „Schemat kamuflażu HMCS Sackville" dla pancernika TVII YUKON.

  • Stały kamuflaż "Geobukseon" dla TIX CHUNG MU.

  • Dowódca Yi Sun-sin.

  • Pamiątkowe flagi „Jedz Graj Rozmawiaj 2021”, „Rok tygrysa”, „Chabarowsk”, "Großer Kurfürst", "Atlântico", i "FR25".
  •  naszywka i flaga "Symbole Yukonu”.

  • Dowódca Piotr Gradow.

  • Emblemat „Arcymistrz kolekcjonerski” za zebranie 500 okrętów.


Sposoby zdobycia nowej zawartości zostaną ogłoszone w późniejszym terminie.





Komentarze

Ten wpis nie ma jeszcze komentarzy, bądź pierwszy i dodaj swój komentarz!

Dodaj komentarz

Twój nick

Treść komentarza