
Dev Blog 05.08.2022 Nowy okręt
Proszę pamiętać, że wszystkie informacja na Blogu Deweloperów są wstępne, mogą ulec zmianie w trakcie testów, a także nie pojawić się w serwerze gry. Ostateczne informacje pojawią się na oficjalnym portalu gry.
Holenderski niszczyciel Tromp, Tier X
Duży lider niszczycieli – oficjalnie zaklasyfikowany jako lekki krążownik Holenderskiej Marynarki Wojennej – uzbrojony w działa kalibru 150mm.
Tromp ma dostęp do szerokiego wachlarza uzbrojenia, pozwalającego na różne taktyki w bitwie. Podstawą siły ognia okrętu są działa dużego kalibru (jak na tą klasę okrętu) z dobrym zasięgiem ognia, pozwalające zadawać duże uszkodzenia innym niszczycielom, a nawet większym okrętom. Tromp wyposażony jest w torpedy o średnich uszkodzeniach i zasięgu, ale szybkim czasie przeładowania, a także niższej liczbie wystrzeliwanych torped w salwie w porównaniu z okrętami tej samej klasy i tieru.
Prócz torped okręt posiada Nalot z bombami OB, wcześniej wprowadzonymi na holenderskich krążownikach. Nalot ma krótki zasięg, ale szybkie przeładowanie.
Okręt posiada dobry kamuflaż i może niepostrzeżenie dotrzeć w pobliże przeciwnika, aby efektywnie użyć Nalotu oraz torped. Wdając się w walkę artyleryjską lub walcząc o kluczowe strefy należy pamiętać, że niszczyciel nie posiada wytwornicy dymu. Sprzęt eksploatacyjny ograniczony jest do Doładowania silnia, który może pomóc w czasowym zwiększeniu niskiej prędkości maksymalnej okrętu.
Punkty wytrzymałości – 24,500. Opancerzenie – 19 mm. Bateria główna – 3x2 150 mm. Zasięg ognia – 13.3 km. Maksymalne uszkodzenia pociskiem OB – 2,150. Penetracja pocisku OB – 25 mm. Szansa wywołania pożaru – 11%. Prędkość wylotowa pocisku OB – 900 m/s. Maksymalne uszkodzenia pociskiem PP – 3,000. Prędkość wylotowa pocisku PP – 900 m/s. Czas przeładowania – 8.0 s. Czas obrotu o 180° – 18.0 s. Maksymalny rozrzut – 114 m. Sigma – 2.00.
Wyrzutnie torpedowe – 2x3 533 mm. maksymalne uszkodzenia – 13,700. Range – 10.0 km. Prędkość – 64 węzłów Czas przeładowania – 70 s. Czas obrotu wyrzutni o 180° – 7.2 s. Wykrywalność torped – 1.3 km.
Obrona plot.: 4x1 76.0 mm., 2x1 40.0 mm., 2x2 20.0 mm., 2x1 20.0 mm., 2x2 40.0 mm
Obrona plot. krótkiego zasięgu: ciągłe uszkodzenia na sekundę – 46, prawdopodobieństwo trafienia – 95%, strefa działania – 2.0 km;
Obrona plot. średniego zasięgu: ciągłe uszkodzenia na sekundę – 249, prawdopodobieństwo trafienia – 100%, strefa działania – 3.5 km;
Maksymalna prędkość – 33.5 węzłów Promień skrętu – 720 m. Czas przestawiania steru – 5.3 s. Wykrywalność z powierzchni – 7.3 km. Wykrywalność z powietrza – 3.7 km. Wykrywalność po wystrzale z dymu – 3.2 km. Czas przeładowania nalotu – 40 s. Ilość nalotów – 2. Maksymalny zasięg – 8.0 km. Liczba samolotów w nalocie – 12. PW Samolotów – 2,200. Ilość bomb w ładunku – 6. maksymalne uszkodzenia bombą – 3,700. Penetracja bomby – 20.5 mm. Szansa wywołania pożaru – 21%.
Dostępny sprzęt eksploatacyjny:
1 slot – Grupa naprawczo – ratunkowa;
2 slot – Doładowanie silnika.
Wszystkie statystyki dotyczą okrętu bez dowódcy i ulepszeń, ale z najlepszymi modułami. Parametry mogą się zmienić w czasie testów.
Komentarze
Ten wpis nie ma jeszcze komentarzy, bądź pierwszy i dodaj swój komentarz!