
Dev Blog 07.11.2021 ST 0.10.11, Obchody Nowego Roku, Stocznia, zmiany techniczne i inne wiadomości.
Proszę pamiętać, że wszystkie informacja na Blogu Deweloperów są wstępne, mogą ulec zmianie w trakcie testów, a także nie pojawić się w serwerze gry. Ostateczne informacje pojawią się na oficjalnym portalu gry.
Stocznia
W aktualizacji 0.10.11 gracze będą mogli zbudować brytyjski pancernik TIX Marlborough w nowej Stoczni Clydebank. Zasady wydarzenia w znacznym stopniu pozostają niezmienione, ale ilość faz konstrukcyjnych i lista nagród ulegnie zmianie.
Zasady stoczni:
- Wybudowanie okrętu składa się z 32 faz.
- Każda faza może być ukończona poprzez misje w grze lub przez wydanie 1500 dublonów za każdą.
- Ogólnie można ukończyć 27 z 32 faz poprzez misje bojowe.
- Nagrodami za ukończenie fazy 6 i 18 będą „Dreadnought” i „Repulse” w stałych kamuflażach „Śnieg i gwiazdy” wyposażone w 6 punktowego kapitana i miejsce w porcie.
- Za ukończenie pozostałych faz konstrukcji gracze otrzymają: „Prezent mikołajkowy, Duży prezent mikołajkowy, Ogromy prezent mikołajkowy, nowe jednorazowe kamuflaże „Noworoczne niebo”, dni premium, węgiel, stal, punkty badawcze i inne cenne nagrody.
- Za ukończenie 32 fazy gracze otrzymają „Marlborough” w stałym kamuflażu „Wojenne malowanie” wraz z 10 punktowym dowódcą i miejscem w porcie oraz pamiątkową flagą.
Jeśli jesteście posiadaczami Dreadnoughta w porcie otrzymacie rekompensatę w postaci 5.250.000 kredytów.
Jeśli zdecydujecie się ukończyć Stocznię za dublony możecie nadal wykonywać misje, jednak zamiast zwykłych nagród, każda ukończona faza przyniesie Wam 250 sztuk stali.
Obchody Nowego Roku
W celu uhonorowania Nowego Roku przygotowaliśmy wiele ciekawych aktywności i nagród.
Sylwester
Jedną z głównych aktywności noworocznych będzie tymczasowe wydarzenie – Sylwester. Te zawody organizowane są przez 3 śnieżne giganty, które zostały ożywione przez magiczne gwiazdy.
Zrzuty ekranu pochodzące z wersji RU klienta gry.
Sylwester jest podobny do Rywalizacji Lotniczych biur projektowych i Bitwy Bestii.
Zasady wydarzenia:
- Wydarzenie rozpocznie się dwa tygodnie po premierze aktualizacji i potrwa do końca aktualizacji 0.10.11. Podzielone jest na 4 etapy trwające po tydzień.
- Raz w tygodniu można wygrać jeden z 3 zespołów nazwanych imionami magicznych gwiazd: : Modus, Sertum i Munera.
- Podczas wydarzenie trzeba kończyć misje osobiste przyznawane codziennie wszystkim uczestnikom wydarzenia. Misje można ukończyć w bitwach losowych, kooperacyjnych i rankingowych.
- Ukończenie misji wypełniać będzie pasek postępu indywidualnego i zespołowego odblokowujący kolejne nagrody.
- Unikalnymi nagrodami dla każdego zespołu będą: tematyczni dowódcy – śnieżni giganci – z 6 punktami umiejętności. Okręty Omaha, Jaguar i Conte di Cavour w stałych kamuflażach „Śnieg i gwiazdy”. Zdobycie pierwszej unikalnej nagrody dla którejś z drużyn da graczowi osiągnięcie „Sylwester”
- Inne nagrody: nowy tymczasowy zasób Żetony Sinterklaas, kontenery kolekcji „Morski nowy rok i święta” i jednorazowe kamuflaże „Noworoczne niebo”
Kolekcja „Morski nowy rok i święta”
Nasza nowa świąteczna kolekcja jest poświęcona obchodom nowego roku i świąt we flotach.
Kolekcja składa się z 4 stron po 6 elementów w każdej. Nagrodą za ukończenie każdej strony jest 1 dzień premium. Nagrodą za ukończenie całej kolekcji jest „Duży kontener mikołajkowy”.
Elementy kolekcji będą wypadały tylko z kontenerów „Morski nowy rok i święta”. Kontenery będzie można otrzymać jako nagrody w wydarzeniu Sylwester oraz wymienić za żetony Sinterklaas w Zbrojowni.
Noworoczny port i inna świąteczna zawartość
Podczas nadchodzącego świętowania Nowego Roku udekorowaliśmy port Londyn. Dodane zostaną następujące elementy: stałe kamuflaże „Śnieg i gwiazdy” dla okrętów Weser, Fubuki, Izmail i Kijkduin; pamiątkowa flaga „Noworoczna konstelacja” i holenderski dowódca — Sinterklaas. Zaktualizowaliśmy także wygląd kontenerów mikołajkowych.
Techniczne i wizualne zmiany i ulepszenia
System ustawień dźwięku zostanie dodany do gry. Obecnie w celu ustawienia dźwięku w grze należy użyć wielu suwaków i parametrów, co może być trudne i czasochłonne dla niektórych graczy. Ustawienia dźwięku pozwolą dostosować dźwięk w grze za pomocą kilku kliknięć.
Zrzuty ekranu pochodzące z wersji RU klienta gry.
Następujące ustawienia dźwięku zostaną dodane do gry:
- Standardowy: domyślne ustawienia dźwięku.
- Kinowy: efekty dźwiękowe będą najważniejsze, a same odgłosy bardziej plastyczne i nasycone.
- Uproszczony: poziom głośności efektów będzie zredukowany, dodatkowe efekty dźwiękowe wyłączone. Pozwoli to na skupieniu się na głównych efektach i powiadomieniach w bitwie.
- Tryb nocny: Ustawienia zoptymalizowane dla dźwięku o średniej i niskiej głośności, wszystkie efekty i powiadomienia zostają zachowane.
- Zwyczajne: pozwalające na dostosowanie dźwięku za pomocą suwaków.
Gracze będą mogli wybrać ustawienia dźwięku w ustawieniach gry. Wersja standardowa będzie ustawiona jako domyślna.
Zmieni się sekwencja otwierania ekranów w przypadku kupowania okrętu:
- Kupując nowy okręt w drzewku rozwoju gracz najpierw zobaczy ekran demonstrujący okręt. Może wejść w zakładkę wyposażenie lub Port z tego ekranu, a także powrócić do drzewka rozwoju.
- Okręt będzie można kupić z widoku podglądu okrętu.
- Z widoku podglądu okrętu będzie można wrócić do drzewka rozwoju.
Dodano podwodne elementy dla map: „Ring”, „Baza morska Newport”, „Killer Whale”, „Na ratunek lotniskowcowi Raptor” i „Pasmo górskie”
Nowa zawartość
Następujące elementy zostaną dodane do gry:
- Stały kamuflaż „Japoński zamek” dla Fuso.
- Pamiątkowa flaga i naszywka „Dobroczynność”.
- Jednorazowe kamuflaży „Wczesny poranek” i „Za dzielną służbę”. Jeśli chodzi o wyglądają będą one identyczne do kamuflaży „Wschód” i „Za chwalebną służbę”, ale różnić się będą bonusami. Informacje o bonusach będą podane później.
Komentarze
Ten wpis nie ma jeszcze komentarzy, bądź pierwszy i dodaj swój komentarz!