
Dev Blog 08.09.2021 Waterline: Ulepszenia graficzne, super-okręty w bitwcach rankingowych i więcej.
Proszę pamiętać, że wszystkie informacja na Blogu Deweloperów są wstępne, mogą ulec zmianie w trakcie testów, a także nie pojawić się w serwerze gry. Ostateczne informacje pojawią się na oficjalnym portalu gry.
Nowe okręty
W aktualizacji 0.10.9 pojawi się nowa linia niemieckich pancerników.
Pancerniki te reprezentują klasę krążowników liniowych.
Od standardowych pancerników wyróżniają się słabszym opancerzeniem, jednocześnie posiadając lepszą celność dział, niższą wykrywalność i dobrą prędkość. Nowe niemieckie pancerniki mają także potężną baterię dodatkową i torpedy o dużym zasięgu, sondę hydroakustyczną oraz Szybką grupę naprawczo-ratunkową.
Jeśli chodzi o okręty będące nagrodami za aktywność w grze, na początku mamy pancernik TVI – Noworosyjsk – zmodernizowaną wersję włoskiego pancernika Giulio Cezare, przekazanego ZSSR w ramach reparacji po II W.Ś.
Tej zimy dostępna będzie nowa stocznia. Tym razem gracze będą mogli zbudować brytyjski pancernik TIX Marlborough. Jedną z pośrednich nagród w konstrukcji nagrody głównej jest sławny brytyjski pancernik TVI – Repulse – jeden z krążowników liniowych typu Renown, który brał udział w I i II W.Ś., a ostatecznie został zatopiony w czasie bitwy o Kuantan w 1941 roku.
Super-okręty w bitwach rankingowych
W WoWs gracze mogą walczyć ze sobą nie tylko na pokładach historycznych jednostek, ale także
sterując jednostkami będącymi tylko w planach, a nawet w oparciu o możliwy rozwój okrętów.
W aktualizacji 0.10.5 pojawiło się wydarzenie „Wielka bitwa” dedykowane super-pancernikom – hipotetycznym jednostkom artyleryjskim.
W rzeczywistości tworzenie stalowych gigantów tej wielkości było bezużyteczne przez rozwój lotnictwa morskiego, jednak w czasie wydarzenia w WoWs, gracze mieli możliwość poczucia potęgi tych stalowych gigantów i dobrze się przy tym bawili, co bardzo doceniamy.
Dla nas super-okręty stały się nie tylko unikalnym podejściem do próby odwzorowania naturalnej ewolucji budownictwa stoczniowego, ale także polem do wypróbowania całkiem nowej mechaniki – Regulowanego ognia.
Niesamowity potencjał super-pancerników i zainteresowanie nimi graczy skłoniło nas do zastanowieniem się nad dalszym losem tych stalowych kolosów w naszej grze. Zdecydowaliśmy, że unikalny styl gry wprowadzony przez te okręty może wzbogacić istniejące typy bitew. Zatem pod koniec tej jesieni gracze będą mieli ponownie możliwość wypłynięcia na pokładach super-okrętów, tym razem w specjalnym sezonie bitew rankingowych.
Poza dwoma znanymi super-pancernikami Satsuma i Hannoverem planujemy dodać kilka innych super-okrętów: między innymi francuski i amerykański krążownik oraz japoński i sowiecki niszczyciel. Okręty te będą posiadały specjalnie dla nich zaprojektowane mechaniki różniące się od obecnego na super-pancernikach „Regulowanego ognia”. Podzielimy się szczegółami na ich temat bliżej premiery tego trybu.
Ulepszenia graficzne
Stale pracujemy nad ulepszaniem wrażeń wizualnych w WoWs.
Tej jesieni możecie się spodziewać najbardziej znaczącej poprawki graficznej w dotychczasowej historii naszej gry.
Symulacja wody zostanie całkowicie przerobiona. Oznacza to nowe realistyczne fale, które będą zmieniać swoją formę i wysokość, bujające się okręty, dynamiczną pianę morską i całkiem nowe efekty fali dziobowej oraz inne zmiany wizualne.
Wraz z wodą odświeżone zostaną powierzchnie map. Grunt otrzyma nowej tekstury wysokiej rozdzielczości i całą masę nowych animacji. Proces ulepszania map jest długi i pracochłonny, z tego powodu – tak jak było w przypadku nowego rodzaju oświetlenia – mapy będą stopniowo zmieniane.
Zaczniemy od portu Filipiny oraz map Dwóch braci i Gorący punkt.
Roślinność na wyspach także zostanie zaktualizowana. Dodane zostaną nowe modele drzew i podwodnej roślinności, a także zwiększy się ogólna szczegółowość. To pozwoli stworzyć szczegółowe lasy i sprawi, że podwodny świat będzie dużo bogatszy.
Komentarze
Ten wpis nie ma jeszcze komentarzy, bądź pierwszy i dodaj swój komentarz!