Dev Blog 08.09.2025 Zamknięty test – Nadchodzące zmiany w mapach w trybie bitew losowych
Proszę pamiętać, że wszystkie informacja na Blogu Deweloperów są wstępne, mogą ulec zmianie w trakcie testów, a także nie pojawić się w serwerze gry. Ostateczne informacje pojawią się na oficjalnym portalu gry.
Wprowadzono następujące zmiany:
Okinawa:
Po wprowadzeniu głównych zmian, skupiono się na dopracowaniu balansu.
.jpg)
Dostosowano kilka map, aby ulepszyć równowagę ustawienia obu drużyn:
- Wyspa w C3 obok strefy kluczowej A została przesunięta bardziej na północny zachód
- Wyspa w D3 w strefie kluczowej A została lekko obrócona w kierunku przeciwnym do wskazówek zegara
- Punkty odradzania się niszczycieli, krążowników i pancerników przesunięto bliżej centrum, by mogły szybciej wejść do akcji
- Duże wyspy za punktami kluczowymi zostały zmienione tak, by zapewnić więcej miejsca na manewry.
.jpg)
.jpg)
Pasmo górskie:
Wprowadzono kolejne zmiany w celu ulepszenia dynamiki rozgrywki.
.jpg)
- Południowa wyspa w strefie kluczowej A została zmieniona tak, by zapewniać mniej osłony i wyrównać ją z północną wyspą
- Zachodnia strona nie wystaje już tak daleko poza granice mapy. Pozostawia to więcej miejsca na manewry.
- Pionowa linia wysp centralnych została zmieniona tak, by była wyrównana dla obu stron.
.jpg)
Ocean:
Ta mapa jest bardzo prosta, nie ma lądu, ani wysp. Nie zamierzamy tego zmieniać, jednak chcemy wprowadzić kilka interesujący scenariuszy
- Zmieniono ustawienie stref kluczowych. Będą teraz nieco bardziej oddalone od siebie, by podejścia były bardziej zbalansowane.
- Dodano nowe 3 efekty pogodowe, które mogą drastycznie zmienić taktykę drużyn:
- Cyklon rozpoczynający się zaraz po rozpoczęciu bitwy, po pewnym czasie ograniczający wykrywanie okrętów do 15km. Cyklon będzie trwał do późnych etapów bitwy, po których przywrócona będzie normalna widoczność.
- Dwa fronty burzowe pojawią się na początku bitwy z dwóch stron mapy. Podczas walki fronty będą się przesuwać przez mapę. Efekty frontów są wyjątkowe: wykrywalność z powierzchni ograniczana jest o 10%, zasięg widoczności ograniczony jest do 30 km, zwiększenie wykrywalności po wystrzale z dział zmniejszone jest do 7 sekund, a maksymalny rozrzut pocisków zwiększony jest o 30%

- Pojedyncza burza, która pojawi się na początku bitwy i będzie powiększać swój obszar z centrum mapy. Pokryje całą mapę na jakiś czas i będzie trwała do końca bitwy. Efekty burzy są opisane powyżej, jednak będą się one różnić efektami wizualnymi.

Mapa Riposta została zaprojektowana do bitew klanowych i rankingowych, na razie testowaliśmy ją w bitwach losowych z różnym rozłożeniem stref kluczowych, a teraz pracujemy nad dopracowaniem tej mapy w oparciu o opinię testerów. Nie będzie ona brała udziału w tym teście.
Komentarze
Ten wpis nie ma jeszcze komentarzy, bądź pierwszy i dodaj swój komentarz!