
Dev Blog 09.12.2019 Przygotowania do 3 rundy testów okrętów podwodnych
Minął już jakiś czas od drugiej sesji testowej okrętów podwodnych. Tak jak przy poprzednim teście przeanalizowaliśmy wasze opinie i stwierdziliśmy, że poprzednia wersja rozgrywki okrętami podwodnymi nie była gotowa do premiery i wymaga znaczących poprawek.
Okręty podwodne są bardzo trudne do opanowania, a styl gry nie jest satysfakcjonujący. Na podstawie waszych opinii wprowadziliśmy zmiany w stylu gry i mechanice oraz zaczynamy przygotowania do trzeciego testu okrętów podwodnych z nowymi mechanikami. Celem tej sesji jest sprawdzenie następujących zmian:
a) krążowniki lekki otrzymają wyrzutnie bomb głębinowych, co wynikało z Waszych opinii;
b) Największe zmiany w okrętach podwodnych
- okręty podwodne będą mogły się poruszać tylko pomiędzy dwoma głębokościami: peryskopową i zanurzenia;
- o głębokości będzie decydować gracz: naciskając przyciski F lub C wynurzając lub zanurzając okręt na wymaganą głębokość;
- Naładowanie baterii - nowa mechanika dla okrętów podwodnych. Mechanika powietrza została usunięta;
- zmieniono mechanikę Hydro
Nie jesteśmy gotowi na prezentację większej ilości szczegółów: po pierwsze chcemy sprawdzić jak ten pomysł działa oraz jak stabilnie pracuje klient gry, a następnie podzielimy się większą ilością szczegółów dotyczących zmian.
Wszystkie informacje na Blogu deweloperów są wstępne i mogą ulec zmianie.
Wkrótce informacje o dacie rozpoczęcie testu.
Komentarze
Ten wpis nie ma jeszcze komentarzy, bądź pierwszy i dodaj swój komentarz!