
Dev Blog 10.03.2022 Zamknięty test 0.11.3 – Patrie
Proszę pamiętać, że wszystkie informacja na Blogu Deweloperów są wstępne, mogą ulec zmianie w trakcie testów, a także nie pojawić się w serwerze gry. Ostateczne informacje pojawią się na oficjalnym portalu gry.
Francuski super pancernik Patrie
Pancernik uzbrojony w dwanaście dział kalibru 431 mm i uzbrojenie przeciwlotnicze składające się z dział z lat 50 ubiegłego wieku.
Tak jak pozostałe wysokotierowe francuskie pancerniki, Patrie charakteryzuje się wysoką prędkością, mocno opancerzoną cytadelą i ulepszoną zwinnością dzięki Doładowaniu silnika i unikalnym efektom Instrukcji bojowych.
Jeśli chodzi o uzbrojenie dwanaście dział 431 mm umieszczonych jest w trzech poczwórnych wieżach i wykazuje się wysoką szybkostrzelnością. Szybkostrzelna bateria dział dodatkowych posiada duży zasięg.
Uaktywnienie Instrukcji bojowych Patrie dodatkowo ulepsza szybkostrzelność dział baterii głównej i penetrację pancerza zarówno pocisków z dział głównych jak i dodatkowych, a także zwiększa prędkość okrętu.
Konwencja nazewnictwa pancerników francuskiej marynarki w XX wieku jest dość łatwo dostrzegalna: przede wszystkim istnieje tradycja nadawania im nazw historycznych prowincji, np. Bretagne, Normandie czy Alsace. O wiele rzadziej pancerniki nosiły nazwy legendarnych dowódców marynarki wojennej z przeszłości, takich jak Jean Bart, wielkich mężów stanu, takich jak Richelieu i Clemenceau, a także miast, takich jak Paris czy Dunkerque.
Jeśli jednak przeniesiemy wzrok w przeszłość - w epokę żelaza i pary - zobaczymy szereg nazw niemal tak różnorodnych i osobliwych, jak wygląd okrętów wojennych, którym je nadawano.
Należą do nich imiona galijskich i frankijskich przodków, którzy stanowili ideologiczny fundament nowoczesnego państwa francuskiego, takich jak Brennus i Charlemagne (Karol Wielki); wpływowe postacie oświecenia i rewolucji francuskiej, takie jak Danton, Mirabeau i Voltaire; czy XIX-wieczni admirałowie, tacy jak Bouvet i Jauréguiberry.
Nazwy tych starych pancerników nie ograniczały się tylko do rzeczy materialnych, ale sięgały także do symboli i ideałów Republiki Francuskiej, takich jak Liberté, Justice, Verité i Démocratie (wolność, sprawiedliwość, prawda i demokracja) . W tej ostatniej konwencji nazewniczej prym wiodły République i jego siostrzany statek Patrie - Ojczyzna; nazwa, która może brzmieć znajomo z pierwszej zwrotki "Marsylianki" - francuskiego hymnu narodowego: "Allons enfants de la Patrie" - "Powstańcie, synowie Ojczyzny". My w World of Warships uznaliśmy, że taka nazwa jest odpowiednia dla pierwszego francuskiego super pancernika.
Punkty wytrzymałości — 108,900. Opancerzenie — 32 mm.
Bateria główna — 3x4 431 mm. Zasięg ognia - 26.6 km.
Maksymalne uszkodzenia pociskiem OB — 6,300. Penetracja pocisku OB — 72 mm. Szansa wywołania pożaru — 48%. Prędkość wylotowa pocisku OB — 840 m/s.
Maksymalne uszkodzenia pociskiem PP — 14,500. Prędkość wylotowa pocisku PP — 840 m/s.
Czas przeładowania — 28.0 s. Czas obrotu o 180° — 36.0 s. Maksymalny rozrzut — 327 m. Sigma — 2.00.
Uzbrojenie dodatkowe:
- 8x2 100.0 mm, range — 8.3 km. Maksymalne uszkodzenia pociskiem OB — 1,400. Szansa wywołania pożaru — 6%. Prędkość wylotowa pocisku OB — 780 m/s
- 3x3 152.0 mm, range — 8.3 km. Maksymalne uszkodzenia pociskiem OB — 2,200. Szansa wywołania pożaru — 12%. Prędkość wylotowa pocisku OB — 870 m/s
Obrona plot.: 8x2 100.0 mm., 8x2 57.0 mm., 3x3 152.0 mm.
- Obrona plot. średniego zasięgu: ciągłe uszkodzenia na sekundę — 329, prawdopodobieństwo trafienia — 75 %, strefa działania — 3.8 km;
- Obrona plot. dalekiego zasięgu: ciągłe uszkodzenia na sekundę — 326, prawdopodobieństwo trafienia — 75 %, strefa działania — 6.0 km;
- ilość eksplozji w salwie — 12, uszkodzenia od eksplozji — 1,680, strefa działania 3.5 — 6.0 km.
Maksymalna prędkość — 31.0 węzłów Promień skrętu — 1,090 m. Czas przestawiania steru — 19.6 s. Wykrywalność z powierzchni — 17.8 km. Wykrywalność z powietrza — 15.1 km. Wykrywalność po wystrzale z dymu — 18.1 km.
Dostępny sprzęt eksploatacyjny:
- Slot 1 — Grupa naprawczo – ratunkowa
- Slot 2 — Grupa naprawcza
- Slot 3 — Doładowanie silnika
Instrukcje bojowe
- Prędkość okrętu zwiększona o7%
- Penetracja pancerza pocisków OB zwiększona o 90%
- Czas przeładowania dział głównych skrócony o 20%
- Czas działania 50 s
- Potrzebna ilość trafionych strzałów z dział: 12
Wszystkie statystyki dotyczą okrętu bez dowódcy i ulepszeń, ale z najlepszymi modułami. Parametry mogą się zmienić w czasie testów.
Komentarze
Ten wpis nie ma jeszcze komentarzy, bądź pierwszy i dodaj swój komentarz!