blog images

Dev Blog 10.04.2025 Zamknięty test 14.4: Okręty turniejowe

Proszę pamiętać, że wszystkie informacja na Blogu Deweloperów są wstępne, mogą ulec zmianie w trakcie testów, a także nie pojawić się w serwerze gry. Ostateczne informacje pojawią się na oficjalnym portalu gry.


Okręty turniejowe są specjalnie zmodyfikowane pod grę turniejową w nadchodzącym turnieju. Bazują one na standardowych okrętach, ale mają unikalne parametry i mechaniki stworzone pod to wydarzenie. Jednostki te nie będą dostępne dla wszystkich graczy, przypisywane będą tylko w środowisku turniejowym.


Dziś przekazujemy parametry tych okrętów:


Sowiecki pancernik Borodino TE, Tier VIII

Pancernik, który nadaje si ę do walki blisko punktów kluczowych osłoniętych wyspami, za które będzie mógł uciec w razie ciężkiego ostrzału. Sprzęt eksploatacyjny podkreśla ten styl gry – ma on długi czas przeładowania, ale wiele ładunków. W połączeniu z Instrukcjami bojowymi jak na San Martin daje to receptę na szybkie, dobrze skalkulowane pojedynki.


Punkty wytrzymałości - 72000. Opancerzenie - 25 mm.

Ochrono przeciwtorpedowa - 24 %.

Bateria główna - 2x3 406 mm. Zasięg ognia - 20.3 km.

Maksymalne uszkodzenia pociskiem OB - 5800. Penetracja pocisku OB - 68 mm. Szansa wywołania pożaru - 40.0%. Prędkość wylotowa pocisku OB - 830 m/s.

Maksymalne uszkodzenia pociskiem PP - 13250. Prędkość wylotowa pocisku PP - 830 m/s.

Czas przeładowania - 20.0 s. Obrót o 180°- 30.0 s. Maksymalny rozrzut - 219 m. Sigma - 2.00.


Instrukcje bojowe:

Postęp za trafienie wrogiego okrętu pociskiem baterii głównej - 4.0%

Czas działania 30.0 s. Czas przed początkiem utraty postępu 50.0 s. Utrata postępu na sekundę 5.0%. 

Efekt aktywacji:

Skrócenie przeładowania i przygotowania sprzętu eksploatacyjnego o 85.0%


Nalot ZOP:

Czas przeładowania - 30.0 s. Dostępne naloty - 2. Liczba samolotów w nalocie - 1. Maximum Zasięg - 10.0 km. Liczba bomb w ładunku - 2. maksymalne uszkodzenia bombą - 4200.0.

Uzbrojenie dodatkowe:

2x2 180.0 mm, Zasięg - 6.6 km, Czas przeładowania - 6.0 s.

Maksymalne uszkodzenia pociskiem OB - 2500. Szansa wywołania pożaru - 13%. Prędkość wylotowa pocisku OB - 1000 m/s. Penetracja pocisku OB - 30 mm.

Obrona plot.: 12x4 25.0 mm., 12x2 57.0 mm., 2x2 180.0 mm.

Obrona plot. krótkiego zasięgu: ciągłe uszkodzenia na sekundę - 203, prawdopodobieństwo trafienia - 70 %, strefa działania - 3.1 km;

Obrona plot. średniego zasięgu: ciągłe uszkodzenia na sekundę - 357, prawdopodobieństwo trafienia - 75 %, strefa działania - 4.0 km;

Obrona plot. dalekiego zasięgu: ciągłe uszkodzenia na sekundę - 42, prawdopodobieństwo trafienia - 75 %, strefa działania - 5.8 km;

ilość eksplozji w salwie - 2, uszkodzenia od eksplozji - 1820, strefa działania 3.5 - 5.8 km.


Maksymalna prędkość - 31.6 węzłów Promień skrętu - 1060 m. Czas przestawiania steru - 15.4 s. Wykrywalność z powierzchni - 15.3 km. Wykrywalność z powietrza - 11.8 km. Wykrywalność po wystrzale z dymu - 15.2 km.


Dostępny sprzęt eksploatacyjny:

1 slot - Grupa naprawczo – ratunkowa (Czas działania 15 s; Czas przeładowania 80 s; Sprzęt ma nieograniczoną ilość ładunków)

2 slot - Przyspieszenie przeładowania baterii głównej (Czas działania 8 s; skrócenie przeładowania dział o 75%; Czas przeładowania 180 s; Ładunki 6)

3 slot - Grupa naprawcza (Czas działania 10 s; PW na sekundę 1080; Czas przeładowania 120 s; Ładunki 6)

4 slot - Radar (Czas działania 15 s; Wykrywalnie okrętów 12 km; Czas przeładowania 180 s; Ładunków: 6)


Grupa naprawcza będzie miała następujące parametry:

  • Odzyskiwanie PW z kadłuba 66%. 
  • Odzyskiwanie PW z cytadeli: 33%.


Wszystkie statystyki dotyczą okrętu bez dowódcy i ulepszeń, ale z najlepszymi modułami. Parametry mogą się zmienić w czasie testów.


Niemiecki pancernik Odin TE, Tier VIII

W wersji turniejowej pancernik Odin będzie traktowany jak krążownik – zaprojektowany do agresywnego ataku. Okręt powinien wygrać krótkie walki dzięki kombinacji efektywnej siły ognia, szybkiego przeładowania Grupy naprawczej i Grupy Naprawczo – ratunkowej, jednocześnie dzięki opancerzeniu będąc chroniony przed większością pocisków OB i PP. Słabością okrętu będą długie pojedynki, gdyż ma podwojone obrażenia od pożaru i ograniczoną ilość ładunków sprzętu eksploatacyjnego.


Punkty wytrzymałości - 66850. Opancerzenie - 32 mm.

Ochrono przeciwtorpedowa - 22 %.

Bateria główna - 3x3 305 mm. Zasięg ognia - 16.0 km.

Maksymalne uszkodzenia pociskiem OB - 3600. Penetracja pocisku OB - 76 mm. Szansa wywołania pożaru - 27.0%. Prędkość wylotowa pocisku OB - 865 m/s.

Maksymalne uszkodzenia pociskiem PP - 9400. Prędkość wylotowa pocisku PP - 865 m/s.

Czas przeładowania - 17.0 s. Obrót o 180°- 30.0 s. Maksymalny rozrzut - 143 m. Sigma - 2.05.


Nalot ZOP:

Czas przeładowania - 30.0 s. Dostępne naloty - 2. Liczba samolotów w nalocie - 1. Maximum Zasięg - 10.0 km. Liczba bomb w ładunku - 2. maksymalne uszkodzenia bombą - 4200.0.

Wyrzutnie torpedowe - 2x4 533 mm.

maksymalne uszkodzenia - 13700. Zasięg - 6.0 km. Prędkość - 64 węzłów Czas przeładowania - 90 s. Obrót wyrzutni o 180°- 7.2 s. Wykrywalność torped - 1.3 km.


Uzbrojenie dodatkowe:

2x3 150.0 mm, Zasięg - 7.7 km, Czas przeładowania - 7.0 s.

Maksymalne uszkodzenia pociskiem OB - 1700. Szansa wywołania pożaru - 8%. Prędkość wylotowa pocisku OB - 960 m/s. Penetracja pocisku OB - 38 mm.

6x2 128.0 mm, Zasięg - 7.7 km, Czas przeładowania - 3.4 s.

Maksymalne uszkodzenia pociskiem OB - 1500. Szansa wywołania pożaru - 5%. Prędkość wylotowa pocisku OB - 900 m/s. Penetracja pocisku OB - 32 mm.


Obrona plot.: 6x2 128.0 mm., 4x2 20.0 mm., 6x4 20.0 mm., 8x2 55.0 mm.

Obrona plot. krótkiego zasięgu: ciągłe uszkodzenia na sekundę - 109, prawdopodobieństwo trafienia - 70 %, strefa działania - 2.0 km;

Obrona plot. średniego zasięgu: ciągłe uszkodzenia na sekundę - 333, prawdopodobieństwo trafienia - 75 %, strefa działania - 4.0 km;

Obrona plot. dalekiego zasięgu: ciągłe uszkodzenia na sekundę - 88, prawdopodobieństwo trafienia - 75 %, strefa działania - 6.0 km;

ilość eksplozji w salwie - 5, uszkodzenia od eksplozji - 1470, strefa działania 3.5 - 6.0 km.


Maksymalna prędkość - 30.0 węzłów Promień skrętu - 790 m. Czas przestawiania steru - 14.1 s. Wykrywalność z powierzchni - 14.8 km. Wykrywalność z powietrza - 9.9 km. Wykrywalność po wystrzale z dymu - 11.9 km.


Dostępny sprzęt eksploatacyjny:

1 slot - Grupa naprawczo – ratunkowa (Czas działania 10 s; Czas przeładowania 30 s; Ładunki 3)

2 slot - Doładowanie silnika (Czas działania 120 s; Maksymalna prędkość +40%; Czas przeładowania 60 s; Ładunki 2)

3 slot - Grupa naprawcza (Czas działania 18 s; PW na sekundę 1337; Czas przeładowania 40 s; Ładunki 1)

4 slot - Sonda hydroakustyczna (Czas działania 100 s; Zasięg wykrywania torped 3.5 km; Zasięg wykrywania okrętów 5.0 km; Czas przeładowania 120 s; Ładunki 3)

 

Ponadto w porównaniu z standardowym Odinem wersja TE będzie miała następujące zmiany:

  • Grubość pancerza górnego kazamaty zmniejszono z 50 do 40mm
  • Górna część pasa pancernego kazamaty ma zmniejszoną grubość z 45 do 40mm
  • Rykoszety pocisków PP wynoszą 55-65° .  
  • Okręt otrzymuje powiększone dwukrotnie uszkodzenia od ognia w porównaniu z wersją standardową: 0,6% PW na sekundę.


Wszystkie statystyki dotyczą okrętu bez dowódcy i ulepszeń, ale z najlepszymi modułami. Parametry mogą się zmienić w czasie testów.


Francuski niszczyciel Kléber TE, Tier X

Szklane działo do walki blisko punktów kluczowych. Silny sprzęt eksploatacyjny w kombinacji z Instrukcjami bojowymi oraz niewielkim zasięgiem dział sprawia, że okręt świetnie nadaje się do walki z wrogimi niszczycielami. Torpedy o zasięgu 12km pozwolą uzyskać trafienia spoza punktów kluczowych.


Punkty wytrzymałości - 21900. Opancerzenie - 19 mm.

Bateria główna - 4x2 139 mm. Zasięg ognia - 8.5 km.

Maksymalne uszkodzenia pociskiem OB - 2000. Penetracja pocisku OB - 23 mm. Szansa wywołania pożaru - 10.0%. Prędkość wylotowa pocisku OB - 840 m/s.

Maksymalne uszkodzenia pociskiem PP - 2700. Prędkość wylotowa pocisku PP - 840 m/s.

Czas przeładowania - 7.0 s. Obrót o 180°- 18.0 s. Maksymalny rozrzut - 79 m. Sigma - 2.00.


Instrukcje bojowe aktywujące się automatycznie:

Postęp za trafienie wrogiego okrętu pociskiem baterii głównej - 10.0%

Czas działania 5.0 s. Czas przed początkiem utraty postępu 50.0 s. Utrata postępu na sekundę 5.0%. 

Efekt aktywacji:

Skrócenie czasu przeładowania baterii głównej 50.0%


Bomby głębinowe:

maksymalne uszkodzenia - 3400.0. Liczba zrzutów - 2. Bomb w zrzucie - 18. Czas przeładowania - 40.0 s.


Wyrzutnie torpedowe - 4x3 550 mm.

maksymalne uszkodzenia - 18400. Zasięg - 12.0 km. Prędkość - 75 węzłów Czas przeładowania - 120 s. Obrót wyrzutni o 180°- 7.2 s. Wykrywalność torped - 1.8 km.

Zamiast wyboru pomiędzy szerokim i wąskim zrzutem, dowódca ma wybór pomiędzy wystrzeleniem pojedynczych torped, a całej wyrzutni jednocześnie.


Obrona plot.: 4x2 57.0 mm.

Obrona plot. średniego zasięgu: ciągłe uszkodzenia na sekundę - 210, prawdopodobieństwo trafienia - 100 %, strefa działania - 3.8 km;


Maksymalna prędkość - 44.0 węzłów Promień skrętu - 740 m. Czas przestawiania steru - 4.8 s. Wykrywalność z powierzchni - 8.3 km. Wykrywalność z powietrza - 5.4 km. Wykrywalność po wystrzale z dymu - 3.5 km.


Dostępny sprzęt eksploatacyjny:

1 slot - Grupa naprawczo – ratunkowa (Czas działania 5 s; Czas przeładowania 40 s; Sprzęt ma nieograniczoną ilość ładunków)

2 slot - Doładowanie silnika (Czas działania 60 s; Maksymalna prędkość +30%; Czas przeładowania 100 s; Ładunki 2)

3 slot - Doładowanie przeładowania torped (Czas działania 1 s; Czas przeładowania 10 s; Czas przeładowania 240 s; Ładunki 3) 

4 slot - Wysokoprężna wytwornica dymu (Czas działania 10 s; Czas rozpraszania 5 s; Promień 510.0 m; Czas przeładowania 160 s; Ładunki 3)

4 slot - Grupa naprawcza (Czas działania 20 s; PW na sekundę 109.5; Czas przeładowania 60 s; Ładunki 2)

5 slot - Sonda hydroakustyczna (Czas działania 15 s; Zasięg wykrywania torped 4.0 km; Zasięg wykrywania okrętów 7.0 km; Czas przeładowania 60 s; Ładunki 3)


Ponadto w porównaniu z standardowym Kleberem wersja TE będzie miała następujące zmiany:

  • Okręt nie będzie miał francuskiej saturacji uszkodzeń.
  • Nie będzie można go wyposażyć w System kontroli ognia 2 i Ulepszony kamuflaż.


Wszystkie statystyki dotyczą okrętu bez dowódcy i ulepszeń, ale z najlepszymi modułami. Parametry mogą się zmienić w czasie testów.


Komentarze

Ten wpis nie ma jeszcze komentarzy, bądź pierwszy i dodaj swój komentarz!

Dodaj komentarz

Twój nick

Treść komentarza