
Dev Blog 11.02.2021 ST 0.10.2 Nowe okręty
Proszę pamiętać, że wszystkie informacja na Blogu Deweloperów są wstępne, mogą ulec zmianie w trakcie testów, a także nie pojawić się w serwerze gry. Ostateczne informacje pojawią się na oficjalnym portalu gry.
Brytyjski krążownik Tiger '59, tier VIII
Jeden z ostatnich krążowników artyleryjskich Royal Navy, uzbrojony w cztery szybkostrzelne działa 152mm umieszczone w dwóch wieżach – najbardziej nowoczesne i potężne działa uniwersalne jakie Wielka Brytania miała w latach 50. Okręt wyposażony jest tylko w pociski PP, podobnie jak drzewkowe brytyjskie lekkie krążowniki oraz posiada solidny zestaw sprzętu eksploatacyjnego: Grupę Naprawczą, Radar, Wytwornicę dymu, Obrona plot. Jednak Tiger nie posiada wyrzutni torpedowych. Krążownik może polegać na dobrej manewrowości oraz kamuflażu, ale posiada niski zasięg dział i cienki pancerz. Z powodu wysokiej paraboli lotu okręt ten świetnie nadaje się do strzelania nad wyspami i zza zasłony dymnej, jeśli sytuacja na to pozwoli.
Punkty Wytrzymałości– 33,100. Opancerzenie - 25 mm.
Główna bateria - 2x2 152 mm. Zasięg ognia - 15.6 km.
Maksymalne uszkodzenia pociskiem PP - 3,200. Prędkość wylotowa pocisku PP - 768 m/s.
Czas przeładowania - 3.2 s. Czas obrotu o 180 stopni - 4.7 s. Maksymalny rozrzut - 141 m. Sigma – 2.00.
Obrona plot. : 2x2 152.0 mm.
Obrona plot. dalekiego zasięgu: ciągłe uszkodzenia na sekundę - 60, szansa trafienia - 90 %, strefa działania 0.1-6.9 km;
Ilość eksplozji w salwie - 3, uszkodzenia od eksplozji - 1,750, strefa działania 3.5 - 6.9 km.
Prędkość maksymalna - 30.2 węzłów Promień skrętu - 590 m. Czas przestawiania steru – 8.9 s. Wykrywalność z powierzchni – 11.7 km. Wykrywalność z powietrza – 8.5 km. Wykrywalność po wystrzale z dymu – 5.5 km.
Dostępny sprzęt eksploatacyjny:
Slot 1 - Grupa naprawczo - ratunkowa
Slot 2 – Grupa naprawcza
Slot 3 – Wytwornica dymu (czas działania - 15 s; czas rozpraszania - 106 s; Czas przeładowania - 160 s; ładunki - 3;)
Slot 4 - Radar (czas działania - 30 s; wykrywanie okrętów - 10.0 km; Czas przeładowania - 120 s; ładunki - 3)
Slot 5 - Obrona plot.
Niemiecki krążownik Weimar, tier VII
Lekki krążownik wyposażony w 12 dział 150mm. Jest to wersja krążowników typu Yorck ze zmodyfikowanym ułożeniem artylerii. Działa Weimara charakteryzują się wysoką szybkostrzelność,a pociski mają płaską trajektorię lotu. Dzięki dobremu opancerzeniu i sondzie hydroakustycznej okręt dobrze sprawuje się w walce na bliski/średni dystans. Wyposażony jest w niezwykły dla niemieckich krążowników sprzęt eksploatacyjny „Doładowanie silnika”, który zwiększa prędkość maksymalną o 15% pozwalając szybko osiągnąć kluczowe punkty na mapie. W walce na bliski dystans przydatne będzie 12 torped o zasięgu 6km.
Punkty Wytrzymałości– 32,000. Opancerzenie - 16 mm.
Główna bateria - 4x3 150 mm. Zasięg ognia - 15.4 km.
Maksymalne uszkodzenia pociskiem OB – 1,700. szansa wywołania pożaru – 8%. Prędkość wylotowa pocisku OB - 960 m/s.
Maksymalne uszkodzenia pociskiem PP - 3,900. Prędkość wylotowa pocisku PP - 960 m/s.
Czas przeładowania - 5.0 s. Czas obrotu o 180 stopni - 23.7 s. Maksymalny rozrzut - 139 m. Sigma – 2.00.
Wyrzutnie torpedowe - 4x3 533 mm. Maksymalne uszkodzenia - 13,700. zasięg - 6.0 km. Prędkość - 64 węzłów Czas przeładowania - 68 s. Czas obrotu wyrzutni o 180 stopni – 7.2 s. wykrywalność torped - 1.3 km.
Obrona plot. : 4x1 20.0 mm; 8x2 20.0 mm; 4x4 20.0 mm; 4x2 105.0 mm.
Obrona plot. krótkiego zasięgu: ciągłe uszkodzenia na sekundę - 165, szansa trafienia - 85 %, strefa działania 0.1-2.0 km;
Obrona plot. dalekiego zasięgu: ciągłe uszkodzenia na sekundę - 91, szansa trafienia - 90 %, strefa działania 0.1-5.2 km;
Ilość eksplozji w salwie - 4, uszkodzenia od eksplozji - 1,330, strefa działania 3.5 - 5.2 km.
Prędkość maksymalna - 31.0 węzłów Promień skrętu - 650 m. Czas przestawiania steru – 8.8 s. Wykrywalność z powierzchni – 13.9 km. Wykrywalność z powietrza – 5.9 km. Wykrywalność po wystrzale z dymu – 7.1 km.
Dostępny sprzęt eksploatacyjny:
Slot 1 - Grupa naprawczo - ratunkowa
Slot 2 – Sonda hydroakustyczna ( czas działania - 110 s; zasięg wykrywania torped- 3.8 km; zasięg wykrywania okrętów - 5.5 km; Czas przeładowania - 120 s; ładunki - 3)
Slot 2 - Obrona plot.
Slot 3 – Doładowanie silnika (czas działania - 180 s; Prędkość maksymalna +15%; Czas przeładowania - 90 s; ładunki - 3)
Slot 4 – Fighter
Wszystkie statystyki dotyczą okrętu bez dowódcy i ulepszeń, ale z najlepszymi modułami. Parametry mogą się zmienić w czasie testów.
Komentarze
Ten wpis nie ma jeszcze komentarzy, bądź pierwszy i dodaj swój komentarz!