
Dev Blog 11.02.2021 ST 0.10.2 Wydarzenie Wielkie polowanie, włoskie pancerniki, ulepszenia wizualne
Proszę pamiętać, że wszystkie informacja na Blogu Deweloperów są wstępne, mogą ulec zmianie w trakcie testów, a także nie pojawić się w serwerze gry. Ostateczne informacje pojawią się na oficjalnym portalu gry.
Wielkie polowanie
W aktualizacji 0.10.2 dostępny będzie dla graczy nowy tymczasowy tryb bitwy „Wielkie polowanie”. Jest to zaktualizowana wersja „Bitwy kluczowej” z wersji 0.9.10
Podstawowe zasady
16 graczy będzie walczyło na ogromnej mapie: Polygonie – zarówno przeciw sobie jak przeciw kontrolowanym przez SI potworom.
Gracze rozpoczynają bitwę samotnie, ale mogą stworzyć drużynę lub dołączyć do innych graczy w czasie bitwy.
W tej wersji będzie możliwe wejście do tego trybu w dywizjonie, ale każdy gracz będzie zaczynał samotnie. Zatem gracze, by grać razem, będą musieli najpierw się odnaleźć.
Głównym celem jest opuszczenie Polygonu przez portal umieszczony w centrum mapy. Tym razem nie będzie potrzeby posiadania klucza w celu użycia portalu.
Wielkie polowanie zakończy się w momencie gdy wszyscy gracze, którzy przeżyli przejdą przez portal lub gdy czas bitwy dobiegnie końca. Nie będzie finałowej bitwy w Oktagonie.
Jeśli gracze zdobędą odpowiednią ilość Punktów Bitewnych, będą mogli ulepszyć swój okręt. Dla przykładu ulepszenie może zmniejszyć otrzymywane lub zwiększyć zadawane uszkodzenia.
Specjalnie dla tego trybu zostanie dodany okręt-boss Aurora. Pokonanie go nie będzie proste, ale pozwoli na zdobycie dużej ilości Punktów Bitewnych.
Opuszczenie mapy przez portal pozwoli zdobyć dodatkowe Punkty Bitewne.
Wszystkie punkty będą dostępne w porcie i można je będzie wydać na trzy typy losowych zestawów z różnymi nagrodami. Pośród różnych rzeczy, gracze będą mogli zdobyć nowy zasób tymczasowy: Żetony Korporacyjne, które można będzie wydać na stałe kamuflaże związane z wydarzeniem dla okrętów Amagi, Akizuki i Oland.
Okręty
Dla graczy dostępne będzie zestaw 6 okrętów. Każdy będzie posiadał różny zestaw modułów do wyboru, który pozwoli znacząco zmienić styl gry.
Pierwsze trzy okręty będą podobne do tych z Bitew Kluczowych i wyposażone będą we wszystkie dostępne moduły, a kolejne trzy okręty i moduły będą dostępne za ukończenie łańcucha misji bojowych.
Ulepszenia wizualne i inne.
Wersja 0.10.2 przyniesie duże ulepszenie związane z efektami wizualnymi.
Wszystkie efekty w grze związane z smugami pocisków, strzałami, gejzerami wody i eksplozjami pocisków plot. zostaną ulepszone i zaktualizowane do nowego systemu oświetlenia.
Dodane zostaną nowe efekty wizualne rykoszetów, pożarów na okręcie, który posiada dowódcę z umiejętnością „Ekspert zapobiegania pożarom”, trafień cytadeli, uszkodzenia broni, a także użycia „Grupy naprawczo – ratunkowe”, „Grupy Naprawczej”, „Przyspieszenia przeładowania dział”, „Obrony plot.” oraz „Sondy hydroakustycznej”.
Wydajność, w zależności od konfiguracji i ustawień komputera nie zmieni się, a dla dużych obciążeń znacznie się poprawi.
Film: https://youtu.be/2vVq0aw4u6M
Dla eskadr lotniskowców dodany zostanie wskaźnik możliwości uderzenia ładunku w ląd, podobny do tego w który wyposażone są działa okrętów.
Koszt napraw po bitwie w wersji 0.10.2 dla okrętów specjalnych i premium tierów II-VII zostanie zmniejszony.
Nowa zawartość.
Do gry zostaną dodane kontenery Włoskie pancerniki i stały kamuflaż Legion dla okrętów Marco Polo i Leone.
W Zbrojowni dostępny będzie za Żetony rankingowe nowy stały kamuflaż Orzeł dla F.D. Roosevelta.
Dodany zostanie do gry okręt Alabama VL z 10 stałymi kamuflażami. Będzie on nagrodą dla różnych grup ochotników za ich aktywne wsparcie naszej gry. Parametry Alabamy VL są identyczne z Alabamą.
Komentarze
Ten wpis nie ma jeszcze komentarzy, bądź pierwszy i dodaj swój komentarz!