Dev Blog 11.03.2021 ST 0.10.3 Nowe okręty
Proszę pamiętać, że wszystkie informacja na Blogu Deweloperów są wstępne, mogą ulec zmianie w trakcie testów, a także nie pojawić się w serwerze gry. Ostateczne informacje pojawią się na oficjalnym portalu gry.
Amerykański pancernik Constellation, Tier VIII:
Budowa krążownika liniowego Constellation typu Lexington została rozpoczęta w 1920 roku w perspektywie mając być największym krążownikiem liniowym swoich czasów, ale ostatecznie nie została ukończona z powodu ograniczeń wynikających z traktatu waszyngtońskiego.
W grze Constellation będzie pancernikiem, otrzyma 8 celnych 406mm dział w 4 wieżach i niezwykły jak na swoją klasę sprzęt eksploatacyjny: radar z zasięgiem 10km. Jednocześnie okręt posiada słabe opancerzenie. Dodatkowo okręt wyposażony jest w 2 potrójne wyrzutnie torpedowe z potężnymi torpedami o zasięgu 9,2km.
Rolą tego pancernika będzie wsparcie sojuszników ogniem z dużego i średniego zasięgu.
Punkty wytrzymałości – 63,300. Opancerzenie - 27 mm.
Bateria główna - 4х2 406 mm. Zasięg ognia – 17.4 km.
Maksymalne uszkodzenia pociskiem OB – 5,700. Szansa spowodowania pożaru – 36%. Prędkość wylotowa pocisku OB - 803 m/s Maksymalne uszkodzenia pociskiem PP - 12,400. Prędkość wylotowa pocisku PP - 768 m/s. Czas przeładowania - 30 s. Czas obrotu o 180 stopni - 45 s. Maksymalny rozrzut - 194 m. Sigma – 1.7.
Wyrzutnie torpedowe - 2х3 533 mm. Maksymalne uszkodzenia - 16,633. Zasięg - 9.2 km. Speed - 55 węzłów Czas przeładowania - 98 s. Czas obrotu wyrzutni o 180 stopni – 7.2 s. Wykrywalność torped - 1.1 km.
Obrona plot. - 16x2 20 mm, 30x1 20 mm, 10x2 127 mm Zasięg, 12x4 40 mm
Obrona plot krótkiego zasięgu: ciągłe uszkodzenia na sekundę - 403, szansa trafienia - 70 %, strefa działania 0.1-2.0 km;
Obrona plot średniego zasięgu: ciągłe uszkodzenia na sekundę - 312, szansa trafienia - 75 %, strefa działania 0.1-3.5 km;
Obrona plot dalekiego zasięgu: ciągłe uszkodzenia na sekundę - 172, szansa trafienia - 75 %, strefa działania 0.1-5.8 km;
Ilość eksplozji w salwie - 8, uszkodzenia od eksplozji - 1,540, strefa działania 3.5 - 5.8 km.
Maksymalna prędkość - 33.2 węzłów Promień skrętu - 900 m. Czas przestawiania steru – 15.3 s. Wykrywalność z powierzchni – 15.6 km. Wykrywalność z powietrza – 13.0 km. Wykrywalność z po wystrzale z dymu – 15.0 km.
Dostępny sprzęt eksploatacyjny:
Slot 1 - Grupa naprawczo - ratunkowa
Slot 2 - Grupa naprawcza
Slot 3 - Radar (czas działania - 30 s; wykrywanie okrętów - 10.0 km; Czas przeładowania - 120 s; Ładunki - 3)
Slot 4 – Myśliwiec/ Samolot zwiadowczy
Brytyjski niszczyciel Druid, Tier X:
„Super niszczyciel” uzbrojony w uniwersalne armaty 127mm zaprojektowany w Wielkiej Brytanii we wczesnych latach 50 ubiegłego wieku. Obie dwulufowe wieże zamontowane są na dziobie okrętu pozwalając ostrzeliwać wroga pełną salwą bez pokazywania burty. Podobnie jak w przypadku lekkich krążowników brytyjskich Druid wyposażony będzie tylko w pociski PP o krótkim opóźnieniu zapalnika i bardzo dobrych kątach penetracji, dzięki czemu będzie można uniknąć wielu rykoszetów i przebić. Niszczyciel nie posiada wyrzutni torpedowych.
Druid wyposażony będzie w następujący sprzęt eksploatacyjny: Sonda hydroakustyczna krótkiego zasięgu, Krótkotrwała wytwornica dymu, Wyspecjalizowana grupa naprawcza, która umożliwia naprawę 1,5% PW na sekundę.
Okręt jest niszczycielem artyleryjskim efektywnie wspierającym sojuszników szybkostrzelnym ogniem i dymem, a także mogącym zwalczać wrogie niszczyciele.
Punkty wytrzymałości – 25,300. Opancerzenie - 19 mm.
Bateria główna - 2х2 127 mm. Zasięg ognia – 14.1 km.
Maksymalne uszkodzenia pociskiem PP - 2,350. Prędkość wylotowa pocisku PP - 975 m/s. Czas przeładowania - 1.7 s. Czas obrotu o 180 stopni - 7.2 s. Maksymalny rozrzut - 121 m. Sigma – 2.0.
Obrona plot. - 4x6 40 mm, 8x2 20 mm, 2x2 127 mm.
Obrona plot krótkiego zasięgu: ciągłe uszkodzenia na sekundę - 109, szansa trafienia - 95 %, strefa działania 0.1-2.0 km;
Obrona plot średniego zasięgu: ciągłe uszkodzenia na sekundę - 151, szansa trafienia - 100 %, strefa działania 0.1-3.5 km;
Obrona plot dalekiego zasięgu: ciągłe uszkodzenia na sekundę - 91, szansa trafienia - 100 %, strefa działania 0.1-5.8 km;
Ilość eksplozji w salwie - 4, uszkodzenia od eksplozji - 1,820, strefa działania 3.5 - 5.8 km.
Maksymalna prędkość - 35.0 węzłów Promień skrętu - 690 m. Czas przestawiania steru – 5.4 s. Wykrywalność z powierzchni – 8.1 km. Wykrywalność z powietrza – 4.1 km. Wykrywalność z po wystrzale z dymu – 3.0 km.
Dostępny sprzęt eksploatacyjny:
Slot 1 - Grupa naprawczo - ratunkowa
Slot 2 – Krótkotrwała wytwornica dymu
Slot 3 – Sonda hydroakustyczna krótkiego zasięgu
Slot 4 – Wyspecjalizowana grupa naprawcza (czas działania - 20 s; PW na sekundę - 1.5% maksymalnego PW; Czas przeładowania - 80 s; Ładunki - 2)
Włoski krążownik Napoli, Tier X:
Napoli jest projektem dużego, ciężkiego krążownika z działami 254mm, zaprojektowanymi przez firmę Ansaldo w drugiej połowie lat 30 ubiegłego wieku. Okręt wyróżnia się przyzwoitym opancerzeniem i kamuflażem, celną baterią dodatkową wyposażoną w pociski PPO, Wysokoprężną wytwornicą dymu oraz możliwością wystrzelenia 4 torped z każdej burty na odległość 13,5km. Krążownik ma krótki zasięg baterii głównej, co trzeba wziąć pod uwagę wybierając taktykę walki.
Punkty wytrzymałości – 59,200. Opancerzenie - 25 mm.
Bateria główna - 3х3 254 mm. Zasięg ognia – 16.3 km.
Maksymalne uszkodzenia pociskiem OB – 3,450. Szansa spowodowania pożaru – 16%. Prędkość wylotowa pocisku OB - 954 m/s. Maksymalne uszkodzenia pociskiem PP - 6,150. Prędkość wylotowa pocisku PP - 945 m/s. Czas przeładowania - 17 s. Czas obrotu o 180 stopni - 25.7 s. Maksymalny rozrzut - 145 m. Sigma – 2.05.
Wyrzutnie torpedowe - 2х4 533 mm. Maksymalne uszkodzenia - 13,900. Zasięg - 13.5 km. Speed - 56 węzłów Czas przeładowania - 95 s. Czas obrotu wyrzutni o 180 stopni – 7.2 s. Wykrywalność torped - 1.1 km.
Uzbrojenie dodatkowe:
6x2 90.0 mm, Zasięg ognia - 7.3 km.
Maksymalne uszkodzenia pociskiem PPO- 2000. Prędkość wylotowa pocisku PPO - 860 m/s. Penetracja pocisku PPO - 26 mm.
4x3 152.0 mm, Zasięg ognia - 7.3 km.
Maksymalne uszkodzenia pociskiem PPO – 3850. Prędkość wylotowa pocisku PPO - 950 m/s. Penetracja pociskiem PPO - 42 mm.
Obrona plot. - 9x4 37.0 mm, 10x6 20 mm, 6x2 90 mm Zasięg.
Obrona plot krótkiego zasięgu: ciągłe uszkodzenia na sekundę - 130, szansa trafienia - 85 %, strefa działania 0.1-2.0 km;
Obrona plot średniego zasięgu: ciągłe uszkodzenia na sekundę - 305, szansa trafienia - 90 %, strefa działania 0.1-3.5 km;
Obrona plot dalekiego zasięgu: ciągłe uszkodzenia na sekundę - 102, szansa trafienia - 90 %, strefa działania 0.1-4.6 km;
Ilość eksplozji w salwie - 5, uszkodzenia od eksplozji - 1,400, strefa działania 3.5 - 4.6 km.
Maksymalna prędkość - 35.5 węzłów Promień skrętu - 750 m. Czas przestawiania steru – 12.5 s. Wykrywalność z powierzchni – 13.1 km. Wykrywalność z powietrza – 9.7 km. Wykrywalność z po wystrzale z dymu – 8.8 km.
Dostępny sprzęt eksploatacyjny:
Slot 1 - Grupa naprawczo - ratunkowa
Slot 2 – Wysokoprężna wytwornica dymu
Slot 3 - Myśliwiec
Slot 4 - Grupa naprawcza
Wszystkie statystyki dotyczą okrętu bez dowódcy i ulepszeń, ale z najlepszymi modułami. Parametry mogą się zmienić w czasie testów.
Pancernik Wspólnowy Yukon, Tier VII
Yukon zostanie dodany do gry jako odpowiednik pancernika Monarch z podstawowym kadłubem. Okręt różnić się będzie od oryginału mniejszą wykrywalnością (13,2km vs. 14,6km), obecnością „Wyspecjalizowanej grupy naprawczej” i mniejszymi uszkodzeniami oraz penetracją pocisków OB.
!#@$
nie cieszył bym się tym radarem na Constellation, pewnie go usuną ( był już taki pomysł na ruskich pancernikach) a czas przeładowania jak to oni zawsze bezczelnie piszą ,,zostanie przywrócony do prawidłowej wartości" czytaj 36s. Jeśli chodzi o Napoli pewnie rzucą go punkty badawcze ale pewnie za to drugie. W WG jest zasada od jakiegoś czasu nie dawać krążków za węgiel. Swoją drogą ciekawa opcja, dodatkowa składająca się z PPO ale za to przeładowanie głównych dział trochę przydługawe. coś między Scharnhorst a Henri IV