blog images

Dev Blog 11.08.2023 Zamknięty test 12.7 – Zmiany w okrętach testowych

Proszę pamiętać, że wszystkie informacja na Blogu Deweloperów są wstępne, mogą ulec zmianie w trakcie testów, a także nie pojawić się w serwerze gry. Ostateczne informacje pojawią się na oficjalnym portalu gry.


Krążownik TVIII SCHILL

  • Czas przeładowania dział zwiększono z 18,1 do 20s.
  • Zwiększono możliwości penetracji pancerza pociskiem PP
  • Zmniejszono zasięg torped z 10 do 8km.
  • Zwiększono prędkość torped z 64 do 65 węzłów
  • Zmniejszono pulę PW z 56.800 do 44.000
  • Wydłużono czas trwania pożaru z 30 do 60s.
  • Dodano sprzęt eksploatacyjny Przyspieszacz przeładowania dział baterii głównej o następujących parametrach: Skrócenie czasu przeładowania o 67%, czas działania 20 s. czas przeładowania 120 s. ładunki – 3.
  • Grupę naprawczo – ratunkową zastąpiono przez Szybką grupę kontroli uszkodzeń o następujących parametrach: czas działania 10s. Czas przeładowania 40s. Ładunki 4.
  • Sprzęt eksploatacyjny Obrona plot. został przesunięty na ten sam slot co Sonda hydroakustyczna.


Brytyjski pancernik TIX SCARLET THUNDER

  • Czas przeładowania dział zwiększono z 27 do 29s.


Brytyjski krążownik TX DEFENCE

  • Czas przeładowania dział zwiększono z 16 do 18s.
  • Kąt wystrzelenia torped jest szerszy.
  • Ulepszono Grupę naprawczą. Przywraca teraz więcej PW. Ponadto zwiększono przywracanie PW z każdej części okrętu z 50 do 60%.


Japoński krążownik TX KITAKAMI

  • Czas przeładowania dział zmniejszono z 4 do 3s.
  • Pociski PPO zostały zastąpione pociskami OB.
  • Pociski OB będą miały następujące parametry:
  • Maksymalne uszkodzenia 2700
  • Szansa na podpalenie: 11%
  • Kąt zrzutu torped jest węższy.


Niemiecki okręt podwodny TX U-4501

  • Dostępne będą tylko torpedy akustyczne.
  • Dystans uzbrojenia torpedy zwiększono nieznacznie.
  • Sonar otrzymał następujące zmiany:
  • Czas przeładowania zwiększono z 7 do 12s.
  • Prędkość pingu zwiększono z 500 do 600 m/s.
  • Początkowa i końcowa szerokość impulsu ma te same parametry co standardowe niemieckie okręty podwodne.
  • Zwiększono obszar podświetlenia impulsem sonaru.
  • PW zwiększono z 10.200 do 14.100
  • Maksymalną prędkość zanurzenie i wynurzenia zwiększono z 1,5 do 3,4 m/s.
  • Zasięg Wykrywacza okrętów podwodnych zmniejszono z 9 do 6km.


Z powodu niskiej efektywności bojowej istniejącego założenia U-4501 postanowiliśmy zmienić je, przesuwając koncept w stronę bardziej taktycznego i uważnego stylu gry. W tym celu alternatywne torpedy zostały usunięte, a parametry torped akustycznych zmieniono – obecnie będzie łatwiej uzyskać dwa zaznaczenia celu, dzięki zwiększeniu zarówno wielkości zaznaczonego sektora jak i szerokości impulsu.

Jednocześnie w celu uniemożliwienia zbyt dużej efektywności torped czas przeładowania sonaru i dystans uzbrojenia torpedy zwiększono. Ponadto ponieważ okręt podwodny miał niską przeżywalność zwiększono pulę PW i ustawienia prędkości zanurzania i wynurzania. To podkreśli wyróżnić tego okrętu podwodnego, którym jest szybkość i zwrotność pod wodą, pozwalająca na szybkie podejście do celu i ukrycie się w przypadku niebezpieczeństwa.


Dodano okręty Lübeck i Vrijheid jako platformy do testowania unikalnych ulepszeń dla odpowiednio okrętów: Elbing i Gouden Leeuw.


Niemiecki niszczyciel TX LÜBECK

  • Czas przeładowania dział baterii głównej zmniejszono z 7,1 do 6,8s.
  • Premię z Doładowania silnika zwiększono z 8 do 20%
  • Prędkość obrotu wież zwiększono z 10 do 20 stopni/s.


Holenderski krążownik TX VRIJHEID

  • Liczbę bomb OB w ładunku Nalotu zwiększono z 2 do 3.
  • Czas przeładowania Nalotu zmniejszono z 100 do 70s.


Z obu okrętów usunięto ulepszenia na slocie 6.


Komentarze

Ten wpis nie ma jeszcze komentarzy, bądź pierwszy i dodaj swój komentarz!

Dodaj komentarz

Twój nick

Treść komentarza