
Dev Blog 11.08.2023 Zamknięty test 12.7 – Zmiany w okrętach testowych
Proszę pamiętać, że wszystkie informacja na Blogu Deweloperów są wstępne, mogą ulec zmianie w trakcie testów, a także nie pojawić się w serwerze gry. Ostateczne informacje pojawią się na oficjalnym portalu gry.
Krążownik TVIII SCHILL
- Czas przeładowania dział zwiększono z 18,1 do 20s.
- Zwiększono możliwości penetracji pancerza pociskiem PP
- Zmniejszono zasięg torped z 10 do 8km.
- Zwiększono prędkość torped z 64 do 65 węzłów
- Zmniejszono pulę PW z 56.800 do 44.000
- Wydłużono czas trwania pożaru z 30 do 60s.
- Dodano sprzęt eksploatacyjny Przyspieszacz przeładowania dział baterii głównej o następujących parametrach: Skrócenie czasu przeładowania o 67%, czas działania 20 s. czas przeładowania 120 s. ładunki – 3.
- Grupę naprawczo – ratunkową zastąpiono przez Szybką grupę kontroli uszkodzeń o następujących parametrach: czas działania 10s. Czas przeładowania 40s. Ładunki 4.
- Sprzęt eksploatacyjny Obrona plot. został przesunięty na ten sam slot co Sonda hydroakustyczna.
Brytyjski pancernik TIX SCARLET THUNDER
- Czas przeładowania dział zwiększono z 27 do 29s.
Brytyjski krążownik TX DEFENCE
- Czas przeładowania dział zwiększono z 16 do 18s.
- Kąt wystrzelenia torped jest szerszy.
- Ulepszono Grupę naprawczą. Przywraca teraz więcej PW. Ponadto zwiększono przywracanie PW z każdej części okrętu z 50 do 60%.
Japoński krążownik TX KITAKAMI
- Czas przeładowania dział zmniejszono z 4 do 3s.
- Pociski PPO zostały zastąpione pociskami OB.
- Pociski OB będą miały następujące parametry:
- Maksymalne uszkodzenia 2700
- Szansa na podpalenie: 11%
- Kąt zrzutu torped jest węższy.
Niemiecki okręt podwodny TX U-4501
- Dostępne będą tylko torpedy akustyczne.
- Dystans uzbrojenia torpedy zwiększono nieznacznie.
- Sonar otrzymał następujące zmiany:
- Czas przeładowania zwiększono z 7 do 12s.
- Prędkość pingu zwiększono z 500 do 600 m/s.
- Początkowa i końcowa szerokość impulsu ma te same parametry co standardowe niemieckie okręty podwodne.
- Zwiększono obszar podświetlenia impulsem sonaru.
- PW zwiększono z 10.200 do 14.100
- Maksymalną prędkość zanurzenie i wynurzenia zwiększono z 1,5 do 3,4 m/s.
- Zasięg Wykrywacza okrętów podwodnych zmniejszono z 9 do 6km.
Z powodu niskiej efektywności bojowej istniejącego założenia U-4501 postanowiliśmy zmienić je, przesuwając koncept w stronę bardziej taktycznego i uważnego stylu gry. W tym celu alternatywne torpedy zostały usunięte, a parametry torped akustycznych zmieniono – obecnie będzie łatwiej uzyskać dwa zaznaczenia celu, dzięki zwiększeniu zarówno wielkości zaznaczonego sektora jak i szerokości impulsu.
Jednocześnie w celu uniemożliwienia zbyt dużej efektywności torped czas przeładowania sonaru i dystans uzbrojenia torpedy zwiększono. Ponadto ponieważ okręt podwodny miał niską przeżywalność zwiększono pulę PW i ustawienia prędkości zanurzania i wynurzania. To podkreśli wyróżnić tego okrętu podwodnego, którym jest szybkość i zwrotność pod wodą, pozwalająca na szybkie podejście do celu i ukrycie się w przypadku niebezpieczeństwa.
Dodano okręty Lübeck i Vrijheid jako platformy do testowania unikalnych ulepszeń dla odpowiednio okrętów: Elbing i Gouden Leeuw.
Niemiecki niszczyciel TX LÜBECK
- Czas przeładowania dział baterii głównej zmniejszono z 7,1 do 6,8s.
- Premię z Doładowania silnika zwiększono z 8 do 20%
- Prędkość obrotu wież zwiększono z 10 do 20 stopni/s.
Holenderski krążownik TX VRIJHEID
- Liczbę bomb OB w ładunku Nalotu zwiększono z 2 do 3.
- Czas przeładowania Nalotu zmniejszono z 100 do 70s.
Z obu okrętów usunięto ulepszenia na slocie 6.
Komentarze
Ten wpis nie ma jeszcze komentarzy, bądź pierwszy i dodaj swój komentarz!