
Dev Blog 12.01.2021 Zamknięty test 12.1 – Nowe okręty
Proszę pamiętać, że wszystkie informacja na Blogu Deweloperów są wstępne, mogą ulec zmianie w trakcie testów, a także nie pojawić się w serwerze gry. Ostateczne informacje pojawią się na oficjalnym portalu gry.
Pan amerykański krążownik Almirante Grau, Tier VIII
Krążownik typu „De Zeven Provinciën” kupiony przez peruwiańską Marynarkę Wojenną od Holandii i nazwany na cześć Admirała Miguela Grau Seminario.
Almirante Grau uzbrojony jest w osiem 152mm dział rozmieszczonych w czterech podwójnych wieżach, mających możliwość obrotu o 360 stopni.
Główną cechą okrętu jest obecność Instrukcji Bojowych. W momencie aktywacji redukują one czas przeładowania dział i ulepszają przyspieszenie i manewrowość okrętu.
Okręt ma słabe opancerzenie kompensowane przez dostęp do Ulepszonej Grupy Naprawczej, która pozwala na odzyskanie 50% PW uszkodzeń cytadeli w krótszym czasie. Almirante Grau wyposażony jest ponadto w Sondę hydroakustyczną i Obronę plot. na jednym slocie.
Punkty wytrzymałości – 33900. Opancerzenie - 25 mm. Czas trwania pożaru: 30 s. Ochrona przeciwtorpedowa - 19 %.
Bateria główna - 4x2 152 mm. Zasięg ognia - 16.1 km. Maksymalne uszkodzenia pociskiem OB – 2150. Penetracja pocisku OB - 30 mm. Szansa wywołania pożaru – 11%. Prędkość wylotowa pocisku OB - 900 m/s. Maksymalne uszkodzenia pociskiem PP - 3000. Prędkość wylotowa pocisku PP - 900 m/s. Czas przeładowania - 4.5 s. Czas obrotu o 180° - 22.5 s. Maksymalny rozrzut - 144 m. Sigma – 2.00.
Instrukcje bojowe:
Czas przeładowania baterii głównej -20%, Czas uzyskania przez silnik maksymalnej mocy -25.0 %. Maksymalna prędkość okrętu +10.0 %.Czas działania 60.0 s. Liczba trafień w salwie potrzebna do odblokowania - 5. Liczba salw potrzebna do aktywowania - 5. Czas bez strzelania, po którym następuje redukcja paska - 30 s. Przerwy pomiędzy kolejnymi redukcjami paska postępu - 5 s. Szybkość redukcji paska postępu - 8,3%.
Ładunki głębinowe:
Maksymalne uszkodzenia - 2000.0. Liczba ładunków - 2. Bomb w ładunku - 6. Czas przeładowania - 40.0 s.
Obrona plot.: 8x1 40.0 mm., 4x2 57.0 mm., 4x2 152.0 mm.
Obrona plot. średniego zasięgu: ciągłe uszkodzenia na sekundę - 672, prawdopodobieństwo trafienia - 90 %, strefa działania - 4.0 km;
Obrona plot. dalekiego zasięgu: ciągłe uszkodzenia na sekundę - 74, prawdopodobieństwo trafienia - 90 %, strefa działania - 6.9 km;
ilość eksplozji w salwie - 4, uszkodzenia od eksplozji - 1680, strefa działania 3.5 - 6.9 km.
Maksymalna prędkość - 32.0 węzłów Promień skrętu - 700 m. Czas przestawiania steru – 9.1 s. Wykrywalność z powierzchni – 11.9 km. Wykrywalność z powietrza – 8.5 km. Wykrywalność po wystrzale z dymu – 5.9 km.
Dostępny sprzęt eksploatacyjny:
1 slot - Grupa naprawczo – ratunkowa
2 slot - Grupa naprawcza (Czas działania 20 s; PW na sekundę 237.3; Czas przeładowania 80 s; Ładunki 3)
3 slot - Sonda hydroakustyczna / Obrona plot.
Wszystkie statystyki dotyczą okrętu bez dowódcy i ulepszeń, ale z najlepszymi modułami. Parametry mogą się zmienić w czasie testów.
Brytyjski pancernik Tieru X Cumberland dodany zostanie do gry jako platforma testowa do sprawdzenia przyszłych okrętów. Okręt ma postać pancernika Marlborough, ale z parametrami dział i sprzętu eksploatacyjnego pancernika Sowiecki Sojuz.
Komentarze
Ten wpis nie ma jeszcze komentarzy, bądź pierwszy i dodaj swój komentarz!