
Dev Blog 12.05.2020 ST: Nowe okręty
Proszę pamiętać, że wszystkie informacja na Blogu Deweloperów są wstępne, mogą ulec zmianie w trakcie testów, a także nie pojawić się w serwerze gry. Ostateczne informacje pojawią się na oficjalnym portalu gry.
Niemiecki pancernik Ludendorff, Tier IX:
Założenia Ludendorffa nie odbiegają mocno o typowych dla niemieckich pancerników. Okręt wyposażony jest w 12 dział 380mm i ma typowe zalety:
- Opancerzenie kadłuba gwarantuje dobrą ochronę przed wrogimi pociskami;
- Sprzęt „Sonda hydroakustyczna” pomaga w unikaniu wrogich ataków torpedowych;
- silna bateria dodatkowa i uzbrojenie torpedowe mogą być niemiłą niespodzianką dla wrogich okrętów w walce na bliskie dystanse.
Punkty Wytrzymałości – 81,900. Opancerzenie - 32 mm.
Bateria główna - 4x3 380 mm. Zasięg ognia - 21.3 km.
Maksymalne uszkodzenia pociskiem OB – 4,400. Szanse na wywołanie pożaru – 34%. Prędkość początkowa pocisku OB - 820 m/s.
Maksymalne uszkodzenia pociskiem PP - 11600. Prędkość początkowa pocisku PP - 820 m/s.
Czas przeładowania - 32.0 s. Czas obrotu o 180 stopni - 36.0 s. Maksymalny rozrzut - 273 m. Sigma – 1.80.
Wyrzutnie torpedowe - 2x4 533 mm. Maksymalne uszkodzenia - 13,700. zasię - 6.0 km. prędkość - 64 węzłów Czas przeładowania - 90 s. Czas obrotu wyrzutni o 180 stopni – 7.2 s. Wykrywalność torped - 1.3 km.
Uzbrojenie dodatkowe:
8x2 105.0 mm, zasięg - 7.6 km.
Maksymalne uszkodzenia pociskiem OB – 1,200. Szanse na wywołanie pożaru – 5%. Prędkość początkowa pocisku OB - 900 m/s
6x2 150.0 mm, zasięg - 7.6 km.
Maksymalne uszkodzenia pociskiem OB – 1,700. Szanse na wywołanie pożaru – 8%. Prędkość początkowa pocisku OB - 875 m/s
Obrona plot.:
16x4 30.0 mm. 8x2 105.0 mm.
Obrona plot. krótkiego zasięgu.: ciągłe uszkodzenia na sekundę - 466, szansa trafienia - 70 %, strefa działania 0.1-3.0 km;
Obrona plot. dalekiego zasięgu.: ciągłe uszkodzenia na sekundę - 158, szansa trafienia - 75 %, strefa działania 0.1-5.2 km;
Ilość eksplozji w salwie - 7, uszkodzenia od eksplozji - 1,470
Maksymalna prędkość - 31.0 węzłów Promień skrętu - 940 m. Czas przestawiania steru – 17.3 s. Wykrywalność z powierzchni – 17.3 km. Wykrywalność z powietrza – 12.8 km. Wykrywalność po wystrzale z dymu – 16.0 km.
Dostępny sprzęt eksploatacyjny:
Slot 1 – Grupa naprawczo - ratunkowa
Slot 2 – Grupa naprawcza
Slot 3 – Sonda hydroakustyczna
Niemiecki lotniskowiec Erich Loewenhardt, Tier VI:
Erich Loewenhardt jest wczesną wersją Graf Zeppelina, stworzoną na podstawie projektu z 1937 roku. Założenia tego lotniskowca są podobne do tych z Saipana – okręt jest wyposażony w potężne jak na swój tier samoloty, ale ich ilość jest niewielka. Mają one mieć następujące cechy:
- Samoloty szturmowe mają te same parametry co podstawowe samoloty August von Parseval i wyposażone są w rakiety PP. Rakiety te mogą powodować duże uszkodzenia w przypadku trafienia cytadeli, ale pozwalają na typowe uniknięcie uszkodzeń – pod odpowiednim kątem rykoszetują lub nie penetrują pancerza. Trafienie w burtę niszczyciela będzie powodować nadpentracje (10% maksymalnych uszkodzeń). Rakiety te mogą także rykoszetować jeśli atak przeprowadzony jest wzdłuż okrętu. Zatem reakcja graczy na tego typu atak powinna być podobna jak w przypadku ostrzału z pocisków PP.
- Torpedy mają zwiększoną prędkość w stosunku do typowych niemieckich lotniskowców.
- Bombowce są wyposażone w bomby OB, co nie jest typowe dla niemieckich lotniskowców. Samoloty natychmiast nurkują, bez nabierania wysokości przed atakiem, tak jak bombowce z pozostałych niemieckich jednostek. Jednak celownik nie jest wydłużoną elipsą, a okręgiem.
Punkty Wytrzymałości – 44,300. Opancerzenie - 19 mm.
Uzbrojenie dodatkowe:
5x2 105.0 mm, zasięg - 5.0 km.
Maksymalne uszkodzenia pociskiem OB – 1,200. Szanse na wywołanie pożaru – 5%. Prędkość początkowa pocisku OB - 900 m/s
8x2 150.0 mm, zasięg - 5.0 km.
Maksymalne uszkodzenia pociskiem OB – 1,700. Szanse na wywołanie pożaru – 8%. Prędkość początkowa pocisku OB - 875 m/s
Maksymalna prędkość - 35.8 węzłów Promień skrętu - 1,140 m. Czas przestawiania steru – 12.7 s. Wykrywalność z powierzchni – 13.5 km. Wykrywalność z powietrza – 10.9 km.
Lotnictwo:
Samoloty szturmowe
Punkty Wytrzymałości - 1,270, Prędkość przelotowa - 153.0 węzłów, wielkość klucza atakującego - 2, Liczba samolotów w eskadrze - 6, czas odzyskania samolotu - 72 s, zasięg wykrywalności - 10 km, Ilość samolotów na pokładzie - 9.
Ładunek rakiet - 4, typ rakiet - AP, maksymalne uszkodzenia - 2,150.
Bombowce torpedowe
Punkty Wytrzymałości - 1,610, Prędkość przelotowa - 133.0 węzłów, wielkość klucza atakującego - 2, Liczba samolotów w eskadrze - 6, czas odzyskania samolotu - 89 s, zasięg wykrywalności - 10 km, Ilość samolotów na pokładzie - 9.
Ładunek torped - 1, maksymalne uszkodzenia torpedą - 4,200, prędkość w locie - 32.0 węzłów, zasięg torped- 6 km, dystans potrzebny do uzbrojenia torpedy 387 m.
Bombowce
Punkty Wytrzymałości - 1,670, Prędkość przelotowa - 156.0 węzłów, wielkość klucza atakującego - 2, Liczba samolotów w eskadrze - 6, czas odzyskania samolotu - 84 s, zasięg wykrywalności - 10 km, Ilość samolotów na pokładzie - 9.
Ładunek bomb - 1, typ bomby - OB, maksymalne uszkodzenia bombą - 12,200, penetracja pancerza - 68 mm, Szanse na wywołanie pożaru – 69 %.
Wszystkie statystyki podane są dla podstawowych okrętów, bez modułów i kapitana.
Komentarze
Ten wpis nie ma jeszcze komentarzy, bądź pierwszy i dodaj swój komentarz!