blog images

Dev Blog 13.07.2023 Zamknięty test 12.7 – Nowa stocznia, drugi test Ukrytych manewrów oraz inne wiadomości

Proszę pamiętać, że wszystkie informacja na Blogu Deweloperów są wstępne, mogą ulec zmianie w trakcie testów, a także nie pojawić się w serwerze gry. Ostateczne informacje pojawią się na oficjalnym portalu gry.


Stocznia: Lüshun

Konstrukcja Tier X pan azjatyckiego niszczyciela Lüshun rozpocznie się w stoczni Tan Yun.

Budowa składa się z 35 faz, 30 z nich można ukończyć za pomocą wykonywania misji stoczniowych. Misje będzie można ukończyć w aktualizacjach 12.7 i 12.8, a także trzech pierwszych tygodniach aktualizacji 12.9. Sama stocznia będzie aktywna aż do początku aktualizacji 12.10.



Ukryte manewry

W wersji 12.7 tymczasowy typ bitwy zwany Ukryte manewry (który pojawił się w wersji 12.6) będzie ponownie dostępny. Jego celem jest testowanie nowych mechanik dla eskadr lotniskowców: Miny lotnicze i Kurtyna dymna.

W tej wersji będzie można przetestować dwa lotniskowce usunięte wcześniej z gry: Taiho i Essex. Będą one dostępne do wypożyczenia za ukończenie specjalnej misji bojowej.

Bitwy odbywać się będą w formacie 9vs9 okrętami tierów IX i X. Będzie można w nich uczestniczyć wspomnianymi lotniskowcami, a także pozostałymi jednostkami tej klasy.


Bombowce Essex będą mogły wezwać specjalny nalot, który rozmieści pole minowe. Jeśli chodzi o parametry będą one podobne do samolotów bombowych z Midway. Lotniskowiec wyposażony będzie także w podstawowe samoloty torpedowe z Midway o ustawienia celowania takich jak w przypadku Lexingtona, a także w samoloty szturmowe z Midway wyposażone w rakiety Tiny Tim i szybszym czasie celowania.


Parametry samolotów

Samoloty szturmowe

Punkty wytrzymałości - 1660, Prędkość przelotowa - 176.0 węzłów, Maksymalna prędkość - 216.0 węzłów, wielkość skrzydła atakującego- 3, ilość samolotów w eskadrze - 9, czas odzyskiwania samolotów - 82 s, zasięg wykrywalności - 10.0 km, ilość samolotów na pokładzie - 14.

rakiet w ładunku - 3, maksymalne uszkodzenia rakietą - 5400, penetracja pancerza - 68 mm, Szansa wywołania pożaru – 33 %.

Samoloty torpedowe

Punkty wytrzymałości - 1960, Prędkość przelotowa - 128.0 węzłów, Maksymalna prędkość - 163.0 węzłów, wielkość skrzydła atakującego- 2, ilość samolotów w eskadrze - 8, czas odzyskiwania samolotów - 98 s, zasięg wykrywalności - 10.0 km, ilość samolotów na pokładzie - 12.

torped w ładunku - 2, maksymalne uszkodzenia torpedą - 5067, Prędkość - 35.0 węzłów, torpedo range - 4.0 km, dystans potrzebny do uzbrojenia 517 m.

Samoloty bombowe

Punkty wytrzymałości - 2150, Prędkość przelotowa - 131.0 węzłów, Maksymalna prędkość - 166.0 węzłów, wielkość skrzydła atakującego- 3, ilość samolotów w eskadrze - 12, czas odzyskiwania samolotów - 76 s, zasięg wykrywalności - 10.0 km, ilość samolotów na pokładzie - 18.

Bomb w ładunku - 2, typ bomby - OB, maksymalne uszkodzenia bombą - 11200.0, penetracja pancerza - 67 mm, Szansa wywołania pożaru – 64 %.


Samoloty szturmowe z Taiho będą wyposażone w Wytwornicę zasłony dymnej. Uzbrojone będą w rakiety z samolotów szturmowych Shokaku, ale o zmniejszonych uszkodzeniach. Okręt posiadać będzie podstawowe samoloty torpedowe z Hakuryu o zmniejszonej prędkości przelotowej, a także bombowce Hakuryu o zwiększonej ilości na pokładzie. Uszkodzenia Taiho będą pochodzić z innych eskadr niż torpedowce jak to jest w przypadku Hakuryu.


Parametry samolotów

Samoloty szturmowe

Punkty wytrzymałości - 1510, Prędkość przelotowa - 165.0 węzłów, Maksymalna prędkość - 205.0 węzłów, wielkość skrzydła atakującego- 6, ilość samolotów w eskadrze - 6, czas odzyskiwania samolotów - 110 s, zasięg wykrywalności - 10.0 km, ilość samolotów na pokładzie - 6.

rakiet w ładunku - 4, maksymalne uszkodzenia rakietą - 2200, penetracja pancerza - 28 mm, Szansa wywołania pożaru – 8 %.

Samoloty torpedowe

Punkty wytrzymałości - 1750, Prędkość przelotowa - 135.0 węzłów, Maksymalna prędkość - 175.0 węzłów, wielkość skrzydła atakującego- 2, ilość samolotów w eskadrze - 10, czas odzyskiwania samolotów - 80 s, zasięg wykrywalności - 7.5 km, ilość samolotów na pokładzie - 20.

torped w ładunku - 1, maksymalne uszkodzenia torpedą - 9333, Prędkość - 50.0 węzłów, torpedo range - 6.0 km, dystans potrzebny do uzbrojenia 671 m.

Samoloty bombowe

Punkty wytrzymałości - 1790, Prędkość przelotowa - 152.0 węzłów, Maksymalna prędkość - 192.0 węzłów, wielkość skrzydła atakującego- 3, ilość samolotów w eskadrze - 12, czas odzyskiwania samolotów - 76 s, zasięg wykrywalności - 10.0 km, ilość samolotów na pokładzie - 24.

Bomb w ładunku - 1, typ bomby - PP, maksymalne uszkodzenia bombą - 6800.


W nowej wersji Ukrytych manewrów będzie można wejść do bitwy za sterami okrętu podwodnego. Dodaliśmy możliwość interakcji tej klasy z polami minowymi. Każda mina będzie miała dołączony podwodny łańcuch, który po dotknięciu przez okręt podwodny wywoła eksplozję, która go uszkodzi. Ilość uszkodzeń i prawdopodobieństwo krytycznych uszkodzeń będzie zależało od odległości pomiędzy okrętem podwodnym a miną.


Bitwy rankingowe

W aktualizacji 12.7 rozpocznie się 13 sezon bitew rankingowych. Bitwy odbywać się będą w formacie 6vs6 okrętami VIII tieru w Lidze brązowej i okrętami IX tieru w Ligach srebrnej i złotej.

W trzynastym sezonie zasada zachowania gwiazdki w przypadku porażki będzie taka sama dla wszystkich lig. Tylko najlepszy gracz pod względem doświadczenia utrzyma gwiazdkę.

Szczegóły dotyczące tego sezonu podane będą później.


Bitwy klanowe

22 Sezon bitew klanowych „Anakonda” rozpocznie się 23 sierpnia. Bitwy odbywać się będą w formacie 7vs7 okrętami X tieru i super okrętami.

Ograniczenia: 

  • Do gry niedopuszczone są lotniskowce i okręty podwodne.
  • Nie więcej niż jeden super okręt na drużynę.


Więcej szczegółów nowego sezonu i dodatkowe ograniczenia zostaną podane później.


Zmiany w żetonach rankingowych i klanowych

Żetony rankingowe i klanowe zostaną usunięte z gry i wymienione na stal. Stosunek wymiany będzie wynosił: 600 stali za jeden żeton rankingowy i 2000 stali za żeton klanowy.

Jako część tej aktualizacji kamuflaże dostępne za te żetony zostaną udostępnione za stal. Koszt tych kamuflaży będzie określony następująco: kamuflaże dostępne za 3 klanowe żetony lub 10 żetonów rankingowych będą kosztować 6000 stali. Jeśli zatem nie mieliście szansy na kupno ich za żetony, będziecie mieć możliwość kupienia ich za stal w tej aktualizacji.

Więcej szczegółów dotyczących nowej zawartości nagród w bitwach rankingowych i klanowych zostanie podana później.


Zaktualizowania wyboru insygni

Zakładka z naszywkami i emblematami zostanie zaktualizowana. Dostępna będzie zakładka z Projektem naszywki, gdzie gracz będzie mógł stworzyć swoją własną naszywkę łącząc dostępne elementy. Będzie można wybrać symbol, kształt, kolor krawędzi, a także dopasować kolor tła i teksturę. Dodano także możliwość generowania losowych naszywek z dostępnych elementów.

Dodano możliwość podziału na kategorię symboli, naszywek i emblematów. Dodatkowo ulepszono technologię renderowania – naszywki, włączając już obecne, będą wyglądać bardziej realistycznie.



Unikalne ulepszenia

Do gry dodano unikalne ulepszenia dla TX Pietropawłowska i TX MANFREDA VON RICHTHOFENA :

"Pociski PP z balistycznym nosem: (Pietropawłowsk, 6 slot)

  • Maksymalne uszkodzenia pociskiem PP +10%;
  • Zmniejszony rozrzut pocisków baterii głównej o 7%.
  • Liczba dostępnych sprzętów eksploatacyjnych: -1

"Aerodynamiczne stabilizatory torped” (Manfred von Richthofen, 6 slot):

  • PW samolotów torpedowych: +15%
  • Maksymalne uszkodzenia torped: +10%
  • Dystans potrzebny torpedzie do uzbrojenia zmniejszony o 10%


Handel

Przez pierwsze dwa tygodnie wersji 12.7 w Zbrojowni dostępna będzie specjalna zakładka, gdzie będzie można wymienić określone okręty premium i specjalne tierów V-X na znaczące obniżki kosztów zakupu innych okrętów premium i specjalnych za dublony. Okręty rzadkie lub niedostępne będzie można wymienić na większe zniżki.

Jeśli w trakcie wymiany okaże się, że zniżka jest większa niż koszt okrętu wymiana nastąpi bez dodatkowych opłat. Różnica w wartości nie będzie rekompensowana.

Szczegóły Handlu w wersji 12.7 zostaną podane później.


Inne usprawnienia i zmiany

Dodano system rekomendacji ulepszeń na każdy okręt. Podobnie jak w przypadku umiejętności dowódcy, takie ulepszenia będą oznaczone w interfejsie specjalnym symbolem. Dodano także przycisk umożliwiający kupienie i zainstalowanie wszystkich zalecanych ulepszeń jednocześnie.

Ulepszono ekran wybory typu bitwy: stałe tryby bitew będą wyświetlane na górze, a tymczasowe lub sezonowe będą wyświetlane na dole. Dodano nowe opisy i ulepszono istniejące opisy dla wszystkich trybów bitew, będą one dostępne po kliknięciu przycisku „i”. Dodano podpowiedzi dla pewnych trybów bitew, które będą pojawiać się po najechaniu na nie kursorem, pokazując ograniczenia tierów, typów okrętów czy konkretnych jednostek, czas do zakończenia danego typu bitwy, sprintu czy czas trwania wydarzenia.


Nowa zawartość

Następująca zawartość zostanie dodana do gry: T

  • Stałe kamuflaże "Freewind" dla Numancia i "Adventurer" dla Le Fantasque


  • Naszywka i flaga "Skarby nawigatora"


  • Dowódca Fiodor Uszakow dla sowieckich okrętów
  • Flaga "Fiodor Uszakow"


  • Flaga "Marynarka wojenna Urugwaju"


Dodano kontener premium „Flagi”, który może zawierać jedną z 97 kosmetycznych flag z 100% prawdopodobieństwem. W przypadku posiadania wszystkich flag z kontenera gracz otrzyma rekompensatę w wysokości 15000 węgla. .

Wygląd kontenerów nadal jest opracowywany.


Komentarze

  • Satanicus_666

    fajni eby bylo gdyby bylo mozna wymieniac dublony na stal, ale jestem ciekawy juz nowej wersji testowej

Dodaj komentarz

Twój nick

Treść komentarza