
Dev Blog 14.03.2022 Zamknięty test Test 0.11.3 - Super okręty w drzewku badań
Proszę pamiętać, że wszystkie informacja na Blogu Deweloperów są wstępne, mogą ulec zmianie w trakcie testów, a także nie pojawić się w serwerze gry. Ostateczne informacje pojawią się na oficjalnym portalu gry.
Kapitanowie!
W tej chwili super okręty mają za sobą kilka rund testowania, począwszy od Wielkich Bitew w aktualizacji 0.10.5, przez obecność w 5 sezonie Bitew Rankingowych, bitwach kooperacyjnych w 0.10.10, aż do bitew losowych w wersji 0.11.0. Od aktualizacji 0.11.3 super okręty wychodzą z fazy testów i na stałe pojawią się w drzewku rozwoju.
Dostęp do super okrętów
Mimo tego, że super okręty wyglądają jak naturalna kontynuacja tieru X w drzewku rozwoju, to ze względu na wyróżniające je mechaniki bardzo się różnią od standardowych okrętów. Aby jeszcze bardziej podkreślić unikalny status super okrętów w naszej grze, podjęliśmy decyzję, że tylko gracze posiadający co najmniej 3 okręty X tieru będą mieli do nich dostęp. Ponadto, aby kupić super okręt, gracz musi mieć odblokowany okręt X tieru w danym drzewku. Te ograniczenie spowodują, że dowódcy biorący do walki super okręty będą mieli już wystarczające doświadczenie w grze.
Koszt zakupu super okrętów zależy od klasy
- Super pancernik — 57,000,000 kredytów
- Super lotniskowiec — 48,000,000 kredytów
- Super krążownik — 47,500,000 kredytów
- Super niszczyciel — 45,000,000 kredytów
Wysoki koszt okrętów wynika z chęci ograniczenie populacji tych okrętów w grze.
Ekonomia super okrętów
Jednym z bardziej istotnych aspektów branych pod uwagę przy dodawaniu super okrętów do gry jest ich ekonomia, określające ich przychód w bitwie i koszty utrzymania.Przez wiele lat aktywnego rozwoju ekonomia gry przyspieszyła ze względu na wiele bonusów i wprowadzenie sygnałów ekonomicznych, co pozwala na szybsze zarabianie kredytów, nawet w przypadku najdroższych w utrzymaniu okrętów X tieru - co znacząco przełożyło się na ich popularność.
Jeśli chodzi o super okręty zdecydowaliśmy się na zmianę podejścia w celu zapobiegnięciu zarówno zbyt dużej popularności w grze, jak i zapewnieniu okrętom X tieru ich przewagi ekonomicznej.
- Zarobki super okrętów w kredytach będą podobne do okrętów X tieru.
- Koszt serwisu po bitwie super okrętu będzie ustalony na 360.000 kredytów.
- Stałe kamuflaże dla super okrętów nie będą zmniejszały kosztu serwisowania, ani zwiększały przychodu w kredytach, ale zapewniać będą większą ilość PD z bitwy..
Dodatkowe wyjaśnienia
- Dodanie Super okrętów do drzewka rozwoju nie wpłynie w żaden sposób na Biuro Badawcze - super okrętów nie można zresetować, w przypadku resetu linii super okręty pozostaną w porcie..
- Reset linii nie wpłynie na dostęp do super okrętów. Raz otrzymany dostęp będzie utrzymany niezależnie od resetowania linii.
- Bitwy super okrętów będą obejmować tiery IX i X okrętów. Ograniczenia dotyczące ilości okrętów na tier i ilości okrętów najniższego tieru w bitwie pozostają takie same jak dla bitew tierów VIII - X. Bitwy samych super okrętów także są możliwe.
- W wersji 0.11.3 wprowadzone do drzewka zostaną tylko otwarcie testowane okręty - Satsuma, Hannover, Condé, Annapolis, Yamagiri, Zorkiy, United States, i Eagle. W przyszłości zapowiedziane super okręty - brytyjski Edgar i francuski Patrie zostaną wprowadzone do zamkniętych testów w celu ich zbalansowania przed wprowadzeniem na stałe do gry.
Wprowadzenia super okrętów do drzewka rozwoju to znaczący krok w rozwoju World of Warships, dlatego będziemy przyglądać się opiniom i statystykom, a jeśli będzie to konieczne wprowadzimy niezbędne zmiany.
tfujstary
Im waiting for tier XII :) (Just joking, delet superships)