
Dev Blog 14.04.2021 ST, Poprawki w mechanice strzelania
Proszę pamiętać, że wszystkie informacja na Blogu Deweloperów są wstępne, mogą ulec zmianie w trakcie testów, a także nie pojawić się w serwerze gry. Ostateczne informacje pojawią się na oficjalnym portalu gry.
W niedalekiej przyszłości będziemy testować nową mechanikę. Zapewni ona czasowe premie dla okrętu za strzelanie z dział baterii głównej do wrogich jednostek.
Zasada działania
- Gracz musi mieć zaznaczony wrogi cel;
- w czasie ostrzeliwania wroga za każdą salwą, która trafi wrogi cel lub minie go w niewielkiej odległości, pasek poprawek celowania będzie się wypełniał;
- gdy pasek się wypełni, aktywowana zostanie pewna premia, na przykład przyspieszenia przeładowania dział działające przez pewien czas;
- taki efekt będzie można uzyskać kilka razy w czasie bitwy;
- jeśli okręt nie strzela do wroga przez pewien czas, pasek postępu zresetuje się.
Na chwilę obecną nie ma konkretnego planu na wprowadzenie tej mechaniki i będzie ona testowana po raz pierwszy. Kolejne kroki dotyczące tej mechaniki zostaną podjęte po zakończeniu testów.
Komentarze
Ten wpis nie ma jeszcze komentarzy, bądź pierwszy i dodaj swój komentarz!