
Dev Blog 15.06.2023 Zamknięty test 12.6 – Wczesny dostęp do hiszpańskich krążowników, zakamuflowane manewry, gra w statki i wiele więcej
Proszę pamiętać, że wszystkie informacja na Blogu Deweloperów są wstępne, mogą ulec zmianie w trakcie testów, a także nie pojawić się w serwerze gry. Ostateczne informacje pojawią się na oficjalnym portalu gry.
Wczesny dostęp do hiszpańskich krążowników
W aktualizacji 12.6 rozpocznie się wczesny dostęp do hiszpańskich krążowników. W celu uhonorowania tego wydarzenia do gry dodane zostaną tematyczne stałe kamuflaże dla nowych okrętów tierów VIII-X, pamiątkowa flaga, cztery tematyczne emblematy nacji hiszpańskiej. Ponadto port Ocean zostanie udekorowany.
Zakamuflowane manewry
W aktualizacji 12.6 wystartuje nowy tymczasowy tryb bitwy „Zakamuflowane manewry”. Głównym celem tego typu bitew jest przetestowanie nowych mechanik przeznaczonych do użycia na pokładach przyszłych lotniskowców.
Bitwy odbywać się będą w formacie 9 vs 9 krążownikami, niszczycielami, pancernikami i lotniskowcami VII i VIII tieru. Zarówno obecne lotniskowce, jak i testowe, będą mogły wziąć udział w nowym typie bitwy, zatem może się zdarzyć, że bitwy będą odbywać się bez udziału nowych lotniskowców. Nawet w takich bitwach gracze będą mogli ukończyć specjalną misję bojową i otrzymać nagrody.
Nowe lotniskowce będą reprezentowane przez Kikaku i Concord Bridge – klony Shōkaku i Lexingtona, ale z nowymi mechanikami i zmienionymi parametrami. Okręty te będą wypożyczane na czas trwania okrętu i będzie można je używać wyłącznie w tym trybie bitwy.
Główną różnicą między nowymi okrętami, a ich drzewkowymi odpowiednikami będzie obecność dwóch nowych sprzętów eksploatacyjnych dla eskadr: „Wytwornica zasłony kurtynowej” i „Zrzucane pole minowe”
Kikaku będzie mógł ustawić zasłonę dymną przy pomocy swoich samolotów szturmowych.
"Wytwornica zasłony kurtynowej” działa tak samo jak na zwykłych okrętach. Zwykłe samoloty szturmowe zostaną zastąpione taktycznymi, które pomogą używać Wytwornicy na tym lotniskowcu.
Kikaku będzie posiadał samoloty torpedowe Shōkaku, a także więcej odblokowywanych bombowców z bombami PP. Samoloty torpedowe Shōkaku są głównym źródłem uszkodzeń. Dla Kikaku zdecydowaliśmy się przenieść uwagę z dale od nich przez osłabienie torpedowców i wzmocnienie pozostałych eskadr.
Concord Bridge - Bombowce będą mogły wezwać specjalny nalot, który zrzuci miny.
Aktywowanie „Zrzucanego pola minowego” spowoduje, że na okrągłym obszarze w miejscu przebywania eskadry pojawią się miny. Pole minowe składa się z dużej ilości osobnych min, które nie mogą zadawać uszkodzeń natychmiast – potrzebują czasu do aktywowania. Wybuchają wtedy przy kolizji i mają duże szanse na spowodowanie zalania. Pozostają aktywne przez kilka minut i będzie używane jako narzędzie do podziało na strefy. Miny będzie można zniszczyć bombami głębinowymi i nalotem samolotów ZOP – gdy gracz zniszczy odpowiednią liczbę min całe pole minowe zniknie.
Concord Bridge będzie posiadał podstawowe samoloty torpedowe Lexingtona. Jego samoloty szturmowe posiadać będą tylko rakiety Tiny Tim o zwiększonych uszkodzeniach, a także będą miały zwiększoną pulę PW oraz zmniejszony czas przygotowania eskadry oraz zmniejszoną karę do celowania w czasie ataku.
Jeśli nowe wydarzenie będzie miało dobre wyniki to planujemy użyć nowych mechanik w celu przywrócenia lotniskowców usuniętych w wersji 0.8.0
Kikaku – parametry samolotów
Samoloty szturmowe
Punkty życia - 1390, prędkość przelotowa - 151.0 węzłów, maksymalna prędkość - 191.0 węzłów, liczba samolotów atakujących - 6, Liczba samolotów w eskadrze - 6, czas odzyskania samolotu - 110 s, zasięg wykrywalności - 10.0 km, liczba samolotów na pokładzie - 6.
Rakiet w ładunku - 4, maksymalne uszkodzenia rakietą - 2200, penetracja pancerza - 28 mm, szansa na wywołanie pożaru – 8 %.
Samoloty torpedowe
Punkty życia - 1600, prędkość przelotowa - 133.0 węzłów, maksymalna prędkość - 173.0 węzłów, liczba samolotów atakujących - 2, Liczba samolotów w eskadrze - 8, czas odzyskania samolotu - 86 s, zasięg wykrywalności - 7.5 km, liczba samolotów na pokładzie - 12.
Torped w ładunku - 1, Maksymalne uszkodzenia torpedą - 7233, prędkość - 50.0 węzłów,zasięg torped - 5.0 km, odległość do uzbrojenia 537 m.
Samoloty bombowe
Punkty życia - 1650, prędkość przelotowa - 145.0 węzłów, maksymalna prędkość - 185.0 węzłów, liczba samolotów atakujących - 3, Liczba samolotów w eskadrze - 9, czas odzyskania samolotu - 76 s, zasięg wykrywalności - 10.0 km, liczba samolotów na pokładzie - 18.
Bomb w ładunku - 1, typ bomby - PP, maksymalne uszkodzenia bombą - 6200.
Wszystkie statystyki dotyczą okrętu bez dowódcy i ulepszeń, ale z najlepszymi modułami. Parametry mogą się zmienić w czasie testów.
Concord Bridge – parametry samolotów
Samoloty szturmowe
Punkty życia - 1645, prędkość przelotowa - 169.0 węzłów, maksymalna prędkość - 209.0 węzłów, liczba samolotów atakujących - 3, Liczba samolotów w eskadrze - 9, czas odzyskania samolotu - 60 s, zasięg wykrywalności - 10.0 km, liczba samolotów na pokładzie - 14.
Rakiet w ładunku - 2, maksymalne uszkodzenia rakietą - 6400, penetracja pancerza - 68 mm, szansa na wywołanie pożaru – 33 %.
Samoloty torpedowe
Punkty życia - 1800, prędkość przelotowa - 120.0 węzłów, maksymalna prędkość - 155.0 węzłów, liczba samolotów atakujących - 2, Liczba samolotów w eskadrze - 8, czas odzyskania samolotu - 86 s, zasięg wykrywalności - 10.0 km, liczba samolotów na pokładzie - 12.
Torped w ładunku - 1, Maksymalne uszkodzenia torpedą - 6467, prędkość - 35.0 węzłów,zasięg torped - 3.5 km, odległość do uzbrojenia 376 m.
Samoloty bombowe
Punkty życia - 1980, prędkość przelotowa - 125.0 węzłów, maksymalna prędkość - 160.0 węzłów, liczba samolotów atakujących - 3, Liczba samolotów w eskadrze - 9, czas odzyskania samolotu - 76 s, zasięg wykrywalności - 10.0 km, liczba samolotów na pokładzie - 14.
Bomb w ładunku - 2, typ bomby - OB, maksymalne uszkodzenia bombą - 9200.0, penetracja pancerza - 53 mm, szansa na wywołanie pożaru – 52 %.
Wszystkie statystyki dotyczą okrętu bez dowódcy i ulepszeń, ale z najlepszymi modułami. Parametry mogą się zmienić w czasie testów.
Gra w statki
W aktualizacji 12.6 powróci mini gra w Zbrojowni. Gra w statki inspirowana jest zabawą w zgadywanie gdzie znajduje się statek przeciwnika w formacie 1vs1, a głównym celem jest zatopienie całej wrogiej floty. W tej mini grze walczyć będziecie przeciw SI. Zmieniliśmy system nagród – wygranie bitwy przyniesie jedną z losowych nagród, włączając w to wartościowe nagrody takie jak dublony czy okręty. Aby wziąć udział w grze w statki gracze będą potrzebować nowego zasobu – Biletów wejścia. Bilety wejścia będzie można kupić w Zbrojowni. Gracze będą mogli uzyskać tylko ograniczoną liczbę biletów za zasoby w grze i nieograniczoną za dublony: 250 za każdy bilet.
Ceny biletów wejścia
- 5,000 węgla, maksymalnie trzy bilety będą dostępne za ten zasób.
- 30,000 wolnego PD, maksymalnie trzy bilety będą dostępne za ten zasób.
- 2,000,000 kredytów, maksymalnie trzy bilety będą dostępne za ten zasób.
Zmieni się także system przyznawania nagród:
Nagrody za zatopienie okrętu
- Niszczyciel- po 2 zwykłe premie ekonomiczne każdego typu.
- Krążownik – po 3 zwykłe premie ekonomiczne każdego typu.
- Pancernik - po 5 zwykłych premii ekonomicznych każdego typu.
- Lotniskowiec – po 6 zwykłych premii ekonomicznych każdego typu.
Nagrody za wygranie bitwy
- 350 dublonów 4.50%
- 11 specjalnych premii ekonomicznych każdego typu 15% dla każdego rodzaju
- 6250 wolnego PD 12.50%
- 18750 Elitarnego PD12.50%
- Almirante Abreu z 3 punktowym dowódcą 3.50%
- Vampire z 3 punktowym dowódcą 3.50%
- Ning Hai z 3 punktowym dowódcą 3.50%
Jeśli posiadacie każdy okręt możliwy do zdobycia za wygranie bitwy otrzymacie 1 bilet wejścia.
Gra w statki będzie dostępna zarówno w grze jak i w przeglądarkowej wersji Zbrojowni.
Zmiany ekonomiczne
Z powodu specyfiki działania Operacji, niektóre misji bojowe łatwiej ukończyć wykonując właśnie ten typ bitew. Zatem w celu zachowania możliwości ukończenia misji bojowych w operacjach, a nie wpłynięciu na trudność ukończenie misji w innych typach bitew wprowadzimy specjalny czynnik redukcji.
Postęp w ukończeniu misji bojowych, kampanii i wyzwań osobistych grając Operacje zostanie zmniejszony o połowę. Dla przykładu: jeśli misja wymaga zdobycia przez gracza 2 wstęg „Zniszczenie”, gracz będzie musiał zdobyć 4 takie wstęgi w Operacjach.
Misje bojowe i ich warunki z czynnikiem redukcji będą miały specjalne oznaczenie w kliencie gry.
Usprawnienia ustawień.
Okno ustawieni zostanie całkowicie przeprojektowane wraz ze znaczącymi zmianami interfejsu.
Wszystkie dostępne opcje zostaną podzielone na 8 zakładek: Wyświetlanie, Grafika, Dźwięk, Interfejs bitewny, Mysz, Kamera, Klawiatura oraz Inne. D
Niektóre ustawienia zostaną usunięte, a inne połączone.
Nowy interfejs poprawi i ułatwi konfigurowanie gry, a także umożliwi techniczne ulepszenia oraz łatwiejsze dodawanie nowych ustawień w przyszłości. Wszystko to dzięki wewnętrznym usprawnieniom kodu.
Misje bojowe w oparciu o rekrutów
W aktualizacji 12.6 pojawią się nowe warunki misji bojowych. Aby je ukończyć gracze będą musieli grać w dywizjonie i każdy członek dywizjonu musi mieć status Weterana Stacji Rekrutacyjnej lub Współpracownika. Misje te ulepszą doświadczenie z używania Stacji Rekrutacyjnej i pozwolą graczom na nowe wyzwania i nagrody.
Dodana zawartość i zmiany
Bitwa nad Sommą
Nowa historyczna kolekcja „Bitwa nad Sommą” zostanie dodana do gry. Kolekcja składa się z jednego obrazka podzielonego na 60 części. Nagrodą za skompletowanie kolekcji będzie brytyjski niszczyciel Somme, o identycznych parametrach jak Jutland, ale z unikalnym wyglądam i 10 punktowym dowódcą.
Dodatkowo dodane zostaną: pamiątkowa flaga Somme oraz kontener Bitwa nad Sommą.
W wersji 12.6 gracze będą mogli ukończyć kolekcję za darmo. Więcej szczegółów pojawi się niedługo.
Dodatkowa zawartość dodana do gry
- Dowódcy: José Prudencio Padilla, Fyodor Apraksin z unikalną ścieżką dźwiękową oraz Pavel Nakhimov.
- Dowódca Murat Serezli z unikalną ścieżką dźwiękową.
- Flagi: Kolumbii oraz pamiątkowa „Podkoszulek w paski”.
- Naszywki „200-na rocznica Marynarki Kolumbii oraz Straży granicznej US. t
- Cztery emblematy Pan amerykańskie.
- Kamuflaż dla okrętu Dmitrij Pożarski.
- Dodano unikalną ścieżkę dźwiękową dla dowódcy Minakami Shiori.
Komentarze
Ten wpis nie ma jeszcze komentarzy, bądź pierwszy i dodaj swój komentarz!