
Dev Blog 16.05.2021 ST 0.10.5, „Wielka bitwa”, usunięcie uszkodzeń od sojuszników i inne wiadomości.
Proszę pamiętać, że wszystkie informacja na Blogu Deweloperów są wstępne, mogą ulec zmianie w trakcie testów, a także nie pojawić się w serwerze gry. Ostateczne informacje pojawią się na oficjalnym portalu gry.
Wielka bitwa
Czeka na was nowy czasowy rodzaj bitwy: „Wielka bitwa”. Jego główną cechą jest wprowadzenie super pancerników – okrętów hipotetycznie stworzonych w przypadku, gdy historyczne doktryny stawiały by na okręty artyleryjskie, a nie lotnictwo morskie.
W Wielkiej bitwie mogą się pojawić dwa super pancerniki:
- Satsuma — projekt oparty na pancerniki Yamato z kalibrem dział zwiększony do 510mm w czterech podwójnych wieżach.
- Hannover — wersja projektu "H-42" z działami 483mm w 4 podwójnych wieżach i uniwersalną baterią dodatkową o kalibrze 128mm.
Japoński pancernik Satsuma:
Punkty wytrzymałości – 119200. Opancerzenie - 32 mm.
Bateria główna - 4x2 510 mm. Zasięg ognia - 27,0 km.
Maksymalne uszkodzenia pociskiem OB – 8,100. Penetracja pocisków OB - 85 mm. Szansa na wywołanie pożaru – 40%. Prędkość wylotowa pocisku OB - 765 m/s.
Maksymalne uszkodzenia pociskiem PP - 19,400. Prędkość wylotowa pocisku PP - 765 m/s.
Czas przeładowania - 34.0 s. Czas obrotu o 180 stopni - 60.0 s. Maksymalny rozrzut - 278 м. Sigma – 2.10.
Uzbrojenie dodatkowe:
4x2 203.0 mm, range - 7.3 km.
Maksymalne uszkodzenia pociskiem OB – 3,300. Szansa na wywołanie pożaru – 17%. Prędkość wylotowa pocisku OB - 840 m/s
14x2 100.0 mm, range - 7.3 km.
Maksymalne uszkodzenia pociskiem OB – 1,700. Szansa na wywołanie pożaru – 6%. Prędkość wylotowa pocisku OB - 1000 m/s
Obrona plot: 20x2 40.0 mm., 30x3 25.0 mm., 14x2 100.0 mm.
Obrona plot. krótkiego zasięgu: ciągłe uszkodzenia na sekundę - 196, prawdopodobieństwo trafienia - 85 %, strefa działania - 2.5 km;
Obrona plot. średniego zasięgu: ciągłe uszkodzenia na sekundę - 371, prawdopodobieństwo trafienia - 75 %, strefa działania - 3.5 km;
Obrona plot. dalekiego zasięgu: ciągłe uszkodzenia na sekundę - 161, prawdopodobieństwo trafienia - 75 %, strefa działania - 5.8 km; Ilość eksplozji w salwie - 7, uszkodzenia od eksplozji - 1,400, strefa działania 3.5 - 5.8 km.
Maksymalna prędkość - 27.0 węzłów Promień skrętu - 1020 m. Czas przestawiania steru – 22.4 s. Wykrywalność z powierzchni – 18.5 km. Wykrywalność z powietrza – 15.2 km. Wykrywalność po wystrzale z dymu – 21.5 km.
Dostępny sprzęt eksploatacyjny:
1 slot - Grupa naprawczo - ratunkowa
2 slot - Grupa naprawcza
3 slot - Myśliwiec
3 slot – Samolot zwiadowczy
Niemiecki pancernik Hannover:
Punkty wytrzymałości – 126500. Opancerzenie - 32 mm.
Bateria główna - 4x2 483 mm. Zasięg ognia - 21.4 km.
Maksymalne uszkodzenia pociskiem OB – 5,500. Penetracja pocisków OB - 121 mm. Szansa na wywołanie pożaru – 39%. Prędkość wylotowa pocisku OB - 810 m/s.
Maksymalne uszkodzenia pociskiem PP - 17300. Prędkość wylotowa pocisku PP - 810 m/s.
Czas przeładowania - 30.0 s. Czas obrotu o 180 stopni - 40.0 s. Maksymalny rozrzut - 274 м. Sigma – 1.80.
Uzbrojenie dodatkowe:
16x2 128.0 mm, range - 8.3 km.
Maksymalne uszkodzenia pociskiem OB – 1,500. Szansa na wywołanie pożaru – 5%. Prędkość wylotowa pocisku OB - 900 m/s
Obrona plot.: 16x2 128.0 mm., 8x2 30.0 mm., 6x4 30.0 mm., 4x2 55.0 mm., 8x1 55.0 mm.
Obrona plot. krótkiego zasięgu: ciągłe uszkodzenia na sekundę - 315, prawdopodobieństwo trafienia - 70 %, strefa działania - 3.0 km;
Obrona plot. średniego zasięgu: ciągłe uszkodzenia na sekundę - 375, prawdopodobieństwo trafienia - 75 %, strefa działania - 4.0 km;
Obrona plot. dalekiego zasięgu: ciągłe uszkodzenia na sekundę - 221, prawdopodobieństwo trafienia - 75 %, strefa działania - 6.0 km;
Ilość eksplozji w salwie - 9, uszkodzenia od eksplozji - 1610, strefa działania 3.5 - 6.0 km.
Maksymalna prędkość - 30.0 węzłów Promień skrętu - 1170 m. Czas przestawiania steru – 21.0 s. Wykrywalność z powierzchni – 19.1 km. Wykrywalność z powietrza – 16.3 km. Wykrywalność po wystrzale z dymu – 21.4 km.
Dostępny sprzęt eksploatacyjny:
1 slot - Grupa naprawczo - ratunkowa
2 slot - Grupa naprawcza
3 slot - Myśliwiec
3 slot - Samolot zwiadowczy
4 slot – Sonda hydroakustyczna
Wszystkie statystyki dotyczą okrętu bez dowódcy i ulepszeń, ale z najlepszymi modułami. Parametry mogą się zmienić w czasie testów.
Główne zasady
- format - "9 vs 9" okrętami tierów IX- X włączając super pancerniki. Limit – nie więcej niż jeden super pancernik na drużynę.
- Satsuma i Hannover zostaną graczom wypożyczone wraz z aktualizacją 0.10.5.
- Nowy, tymczasowy zasób - „Raporty wywiadu” będą wymagane by wejść do bitwy super pancernikiem. Zasób będzie możliwy do zdobycia grając okrętami Tier IX-X w „Wielkiej bitwie”.
- Nagrody: jednorazowe kamuflaże „Oślepiające”, pamiątkowa flaga i naszywka „Wielka bitwa” oraz związane z wydarzeniem osiągnięcia.
Regulowany ogień.
Nowa mechanika zostanie dodana do gry wraz z super pancernikami – regulowanie ognia. W czasie strzelania do wroga pasek postępu regulowania ognia będzie się wypełniał z każdą salwą, która trafi wrogi okręt lub spadnie w niewielkim od niego promieniu. Gdy pasek się wypełni zostanie uruchomiona premia na ograniczony czas: Satsuma otrzyma premię do celności baterii głównej, a Hannover otrzyma premię do zasięgu i celności baterii dodatkowej.
Tą procedurę można powtórzyć kilka razy w czasie bitwy. Gdy okręt nie strzela do przeciwnika przez pewien czas – pasek postępu ładowania się zresetuje.
Nowa mechanika daje doładowanie w bitwie, ale aby utrzymać maksymalną efektywność trzeba zaplanować swoje działania i pozycję z wyprzedzeniem. To spowoduje, że styl gry będzie bardziej interesujący i różnorodny.
Uszkodzenia sojusznicze.
W aktualizacji 0.10.5 wyłączymy uszkodzenia od okrętów sojuszniczych. To będzie miało pozytywny wpływ na grę: sojusznicy nie będą mogli uszkodzić lub zniszczyć okrętów z własnej drużyny.
Główne zmiany:
- Nie będzie można uszkodzić, unieruchomić modułów, czy spowodować detonacji sojuszniczych okrętów. Nie będzie można uszkodzić sojuszników także przez taranowanie.
- Jednocześnie wszystkie typu uzbrojenia nadal będą trafiać sojuszników – dla przykładu nie będzie można wystrzelić torped we wroga poprzez sojuszniczy okręt.
- Kara za niesportowe zachowanie będzie wymierzana za trafienie sojuszników odpowiednią ilość razy niezależnie od uzbrojenia, wyłączywszy z tego trafienia baterią dodatkową.
- Jeśli mimo kary, gracz nadal będzie łamał zasady, otrzyma on bana, który uniemożliwi mu grę we wszystkich typach rozgrywki gracz bitew kooperacyjnych, klanowych i treningów.
- Gracz nie otrzyma kredytów i doświadczenia za bitwę, w której otrzymał ostrzeżenie za trafianie sojuszników. Jeśli gracz nie będzie naruszał zasad, kara zostanie zniesiona.
- Okręt gracza będzie otrzymywał uszkodzenia za każde trafienie w sojusznika, a z każdym kolejnym trafieniem uszkodzenia będą zwiększane.
- Okręt trafiony przez sojusznika nie będzie miał efektów interfejsu wskazujących na otrzymanie uszkodzeń.
- Usunięcie efektu dla sojuszniczych torped – nie będą zadawać sojusznikom uszkodzeń.
Zmiany w samolotach szturmowych.
W wersji 0.10.5 zostanie zaktualizowana mechanika wystrzeliwania rakiet. Samoloty szturmowe rozpoczną atak ostrzałem z działek pokładowych, które nie będą powodować uszkodzeń, a tylko wskazywać obszar w który trafią rakiety. Informacja taka oraz wydłużenie czasu ataku pozwoli dowódcom zwinnych okrętów (głównie niszczycieli) na wymanewrowanie rakiet i uniknięcie uszkodzeń.
Efekt wpłynie na wszystkie samoloty szturmowe z każdego lotniskowca w grze.
Niderlandy.
Zostanie dodana nowa nacja – Niderlandy. Testowe krążkowniki holenderskie zostaną przesunięte do tego drzewka wraz z aktualizacji 0.10.6 wraz z niszczycielem Friesland.
Ulepszone Punkty rekrutacyjne.
Punkty rekrutacyjne zostaną zaktualizowane. Staną się bardziej uniwersalnym zasobem, który będzie można zdobyć biorąc udział w różnorodnych aktywnościach i wymieniać na cenne i unikalne nagrody.
- Punkty rekrutacyjne zostaną przemianowane na Żetony społeczności.
- Żetony będzie można zdobywać nie tylko w Programie rekrutacyjnym, ale także w Teście Publicznym, oglądając oficjalne streamy WoWs oraz przez różne lokalne i globalne aktywności.
- Żetony społeczności będzie można wydać na różne przedmioty w Zbrojowni.
Nowa zawartość.
Dodano stały kamuflaż „Czerwony lis” dla Plymouth, „Dzień niepodległości” dla Colorado i Constellation i „Liść klonowy” dla Yukon.
Dodano 12 naszywek związanych z piłką nożną.
Dodano emblematy za uczestnictwo w super teście i teście klanowym.
Dodano flagę "Pancernik Yamato".
Sposoby otrzymanie tych przedmiotów zostaną ogłoszone w przyszłości.
Komentarze
Ten wpis nie ma jeszcze komentarzy, bądź pierwszy i dodaj swój komentarz!