
Dev Blog 19.10.2022 Test publiczny 0.11.10 – Nagrody Przepustki Bitewnej
Zauważyliśmy ostatnie poruszenie związane z Przepustką Bitewną dostępną w aktualizacji 0.11.10 Testu Publicznego. Chcemy się z Wami podzielić szczegółami na temat wprowadzanych zmian.
Na samym początku chcielibyśmy przeprosić za niewłaściwą informację opublikowaną w Biuletynie 0.11.10 i związanym z tym Blogu Deweloperów. Dziś chcemy wyjaśnić sytuację związaną z Przepustką Bitewną (PB) – zwłaszcza z jej wersją podstawową (darmowej PB). Ponieważ PB przebudowuje całkowicie system nagród (z dziennych/tygodniowych/miesięcznych misji na nowy pasek postępu) nie jest możliwe odzyskanie identycznego rytmu przyznawania nagród, a nawet zawartości samych nagród. Dla przykładu przyznawanie PD okrętu za ukończenie etapów BP nie jest możliwe w nowym formacie.
Chcielibyśmy także przypomnieć, że warunki i nagrody pokazane na Teście Publicznym mogą się różnić od tych, które trafią jako wersja końcowa na główny serwer. Ważnym przykładem jest fakt możliwości wykupienia jednego poziomu PB na serwerze testowym za 10.000 dublonów. Zostało to zrobione specjalnie dla celów testowych: chcieliśmy, aby wykupienie wszystkich etapów paska PB było bardzo trudne, dzięki czemu gracze musieli kończyć misje, których postęp chcieliśmy testować. Wykupienie poziomu na głównym serwerze będzie znacznie tańsze (dla przykładu w wersji 0.11.10 koszt wyniesie 625 dublonów).
Poniżej znajdziecie więcej szczegółów dotyczących podstawowego paska PB i innych zmian.
Zmiany w misjach bojowych
Poniżej znajdują się planowane zmiany w wymaganiach pierwszej i trzeciej misji w dziennych łańcuchach, a także tygodniowych łańcuchach misji.
Nowy łańcuch tygodniowych misje bojowych wymaga znacząco mniej bazowego PD w zwycięskich bitwach, w zamian za bazowe PD.
* ukończenie nowego łańcucha w bitwach losowych z współczynnikiem zwycięstw 77% i niższym pozwoli na łatwiejsze zdobycie dostępnych nagród.
Redystrybucja nagród
Kolejność przyznawania nagród się zmieniła. Najłatwiej pokazać to na przykładzie stali i węgla.
W obecnym systemie w celu otrzymania całej dostępnej stali i węgla należy wykonać każdą misję dzienną przez cały cały miesiąc. W najlepszym przypadku jest to co najmniej 6 bitew dziennie, każdego dnia.
W nowym systemie stal i węgiel umieszczona w podstawowej Przepustce Bitewnej nie wymaga ukończenia wszystkich misji. Dla przykładu, na przestrzeni 4 tygodniowej aktualizacji potrzebujecie 37 poziomów PB, aby otrzymać całą stal i węgiel. Innymi słowy potrzebujecie 370 punktów.
Możecie zdobyć:
- 10 punktów za ukończenie pełnego łańcucha dziennego;
- 80 punktów za ukończenie łańcucha tygodniowego.
- Zatem, aby zdobyć 370 punktów można dla przykładu ukończyć 3 łańcuchy misji tygodniowych (240 punktów) i 13 pełnych łańcuchów dziennych (130 punktów).
- Ponadto Punkty Badawcze będą przyznawane także graczom bez dostępu do Agencji Badawczej – będą one przechowywane na ich kontach, aż staną się dla nich dostępne.
Postęp po ukończeniu
Jednym z elementów, który łatwo przeoczyć gdy porównuje się PB z obecnym systemem jest otrzymywanie nagród po ukończeniu postępu.
Ukończenie wszystkich dziennych i tygodniowych misji nie jest warunkiem otrzymania wszystkich nagród z darmowej PB, zatem możliwy jest postęp po ukończeniu – gdy gracz kończy misje po odblokowaniu wszystkich nagród z PB będzie dostała ustalone nagrody za każdy otrzymany poziom. Dla przykładu w wersji 0.11.10 planowanymi nagrodami za każdy ukończony poziom po ostatnim są kontenery Więcej premii i Więcej sygnałów. Zatem dla standardowej 4 tygodniowej aktualizacji, ukończenie wszystkich łańcuchów dziennych i tygodniowych pozwoli na zdobycie 600 punktów, co daje 21 poziomów po ukończeniu PB, zatem będzie można zdobyć po 21 kontenerów Więcej Premii i Więcej sygnałów.
Przykłady nagród
Tabela poniżej opisuje przykładową zawartość darmowej Przepustki dla 4 tygodniowej aktualizacji.
Ogólnie zdobyć można będzie:
- 49 kontenerów Więcej sygnałów (dodatkowo 21 z postępu po ukończeniu)
- 1.000.000 kredytów
- 25 kontenerów Zwykłe premie (dodatkowo 21 z postępu po ukończeniu)
- 12.000 węgla
- 3 miejsca w porcie
- 8 kontenerów Specjalne Premie
- 1200 Punktów badawczych
- 1200 stali
- 15 kontenerów Rzadkie premie
- 5.000 wolnego PD
- 10.000 elitarnego PD
- nagrodę sezonową
„Nagroda sezonowa” jest dodatkowym przedmiotem do zdobycia, który może być powiązany z obecną aktualizacją. Dla przykładu,w aktualizacji 0.11.10, planujemy dać w to miejsce 5 standardowych kontenerów Czarny Piątek.
Ogólna wartość nagród – pomijając nagrodę sezonową – jest podobna do tej z obecnego systemu, a dodając nagrodę sezonową – przewyższa ją.
Proszę pamiętać, że to jest tylko przykład jak darmowa Przepustka Bitewna może wyglądać – szczegóły mogą się różnić z aktualizacji na aktualizację, zwłaszcza jeśli chodzi o nagrodę sezonową. Proszę pamiętać, że planujemy utrzymać ogólną wartość nagród na poziomie nie niższym niż obecny system.
Komentarze
Ten wpis nie ma jeszcze komentarzy, bądź pierwszy i dodaj swój komentarz!