
Dev Blog 20.08.2020 ST Zmiany w ogniu plot i wykywalności z powietrza
Proszę pamiętać, że wszystkie informacja na Blogu Deweloperów są wstępne, mogą ulec zmianie w trakcie testów, a także nie pojawić się w serwerze gry. Ostateczne informacje pojawią się na oficjalnym portalu gry.
Wkrótce odbędzie się zamknięta sesja testowa dotycząca zmian w obronie przeciwlotniczej i wykrywalności z powietrza.
- Wykrywalność z powietrza wszystkich okrętów znacząco zostanie zredukowana – o 40-60%;
- W momencie aktywowania obrony plot. klawiszem „P”, działa obrony nie będą działać natychmiastowo ze 100% skutecznością, jak jest obecnie, ale stopniowo zwiększać efektywność, osiągając maksymalną wydajność po 7 sekundach. Wyłączenie obrony klawiszem „P” będzie działać w analogiczny sposób – stopniowo zmniejszając efektywność obrony;
- Działa plot będą rozpoczynać wstępny ostrzał samolotów na zasięgu o 30% większym niż maksymalna wartość. Wlatując w strefę takiego ognia eksplozje pocisków będą pojawiać się ponad i poniżej toru lotu samolotów, a ciągłe uszkodzenia nie będą zadawane.
Zmiany te mają na celu pozwolenia graczom na wybór między zwalczaniem wrogiego lotnictwa, a poleganiu na niewykrywalności, aby uniknąć samolotów – w zależności od sytuacji. Po obniżeniu wykrywalności z powietrza, działa plot mogą rozpoczynać ostrzał, gdy okręt pozostaje niewykryty. Mechanika wstępnego ognia wyeliminuje takie sytuacje, a stopniowe zwiększanie efektywności ognia ochroni samoloty przed nagłym i niespodziewanym silnym ogniem plot. po aktywacji dział obrony przeciwlotniczej.
przempry
A ja właśnie lubiłem na Hallandzie nagle i niespodziewanie włączyć silny ogień plot jak samoloty były blisko :)
Mariuchi
Brzmi obiecująco. Ważne że rzeźbią dalej.
Daro
Nerf dla Hallanda i Kidda, reszta dd odżyje trochę może. Po za tym to buff dla CV i kolejny nerf dla tzw AA krążków, zwłaszcza tych lekkich które albo będą mogły być święcone w nieskończoność spoza zasięgu AA, albo będą zmuszone wyłączyć je, a wtedy zostaną zaatakowane i nawet jeśli włącza je to i tak zanim aa osiągnie 100% zostaną zfarmione.
Dvarven
Beznadzieja- koncepcja CV w obecnaj formie to najwiekszy niewypal WG w historii tej gry- poprzednia wersja cv nie byla lepsza. WG w dalszym ciagu nie ma pojecia jak rozwiazac monopol jednego dobrego gracza na cv- taki gracz jest sam w stanie ustawic cala gre co jest bardzo krzywdzace dla pozostalych graczy bo staja sie w sumie wypelniaczem do gry lotniskowca- takiego powiedzmy Enterpriza- to jest chore.