
Dev Blog 21.04.2022 Oddzielenie premii ekonomicznych od elementów wizualnych.
Zdajemy sobie sprawę, że jest to duża zmiana, zatem jeśli pojawią się pytania – odpowiemy na nie w następnej publikacji.
Przez prawie 7 lat, które upłynęły od premiery gry, jeden z ważnych elementów gry – ekonomia – pozostawał bez większych zmian. Przez lata tworzyliśmy długą listę elementów, które należy poprawić lub zmienić. Gdy rozpoczęliśmy pracę nad popularnym pomysłem oddzielenia premii ekonomicznych od wyglądu okrętów, zdaliśmy sobie sprawę, że wiąże się to z wieloma innymi zmianami.
Planujemy wprowadzić te zmiany późnym latem lub wczesną jesienią, ale już teraz możecie sprawdzić szczegóły.
Poniżej znajdziecie:
- główny cel aktualizacji;
- kluczowe informacje;
- szczegóły zmian;
- kalkulator pozwalający oszacować jak zmiany wpłyną na zdobycze w grze;
- przykłady użycia premii i kalkulator zdobyczy w grze przed i po zmianie;
- zasady konwersji i jak szczegółowo będzie przebiegał jej proces;
- wyjaśnienia pomniejszych zmian.
Główny cel aktualizacji
Podstawowa zasada jest ogólnie taka, że Wasze zdobycze ekonomiczne w grze nie mogą być gorsze, a w wielu przypadkach zdobędziecie nawet więcej. Głównym celem aktualizacji są:
- danie możliwości wyboru premii ekonomicznych niezależnie od wyboru kamuflaży i na odwrót; ;
- uproszczenie zarządzania premiami ekonomicznymi;
- sprawienie by przejście między starym systemem, a nowym było jak najwygodniejsze;
- utrzymanie obecnego stanu ekonomii z uwzględnieniem kosztów i zarobków.
Ponadto chcemy ulepszyć interfejs, zarządzanie premiami, podstawowy wygląd i wiele innych.
Kluczowe zmiany
Poniżej znajduje się krótka lista kluczowych zmian. Jeśli jesteście zainteresowani ich szczegółami znajdziecie je w sekcjach poniżej.
- Ekonomiczne premie wynikające z kamuflaży i sygnałów staną się oddzielnymi elementami.. Wybranie kamuflażu będzie miało wpływ wyłącznie na wygląd okrętu;
- Premia do PD nie będzie miał wpływu na Wolne PD i PD dowódcy. Jednocześnie jednak wszystkie premie zostaną odpowiednio zwiększone;
- Podstawowe wolne doświadczenie zostanie zwiększone dwukrotnie;
- Ekonomiczne premie ze stałych kamuflaży są do kupienie osobno i będą stale aktywne na okręcie jeśli je posiadacie. Premie z kamuflaży jednorazowych będą mogły zostać dodane do premii z kamuflaży stałych.
- W celu uproszczenia systemu tylko jedna ekonomiczna premia (kredyty, wolne doświadczenie, doświadczenie dowódcy) będzie mogła być użyta jednocześnie (dostępne będą 4 różne premie). Wartości premii są tak opracowane, aby odzwierciedlały najbardziej dochodowe kombinacje możliwe do osiągnięcia w obecnym systemie;
- Zamiast obniżenia kosztów serwisowania, stałe kamuflaże będą dawać premie do kredytów tak, aby średni zarobek pozostał bez zmian, albo nawet wzrósł;
- Koszt serwisowania drzewkowych okrętów Tieru IX zostanie zmniejszony z 120.000 do 115.000 kredytów, a okrętów Tieru X – z 180.000 do 150.000;
- aby uwzględnić zmiany w premiach, które obniżają koszt serwisowania w bitwach kooperacyjnych obecny koszt serwisowania zostanie obniżony o 6,7%, a przychody kredytów zwiększone o 12,5%;
- Wszystkie kamuflaże będą miały wpływ wyłącznie na wygląd okrętu;
- Aby kamuflaże stały się tylko elementem wyglądu ich premie bojowe zostaną od nich oddzielone. Obniżenie wykrywalności okrętu o 3% poprzednio obecne na wszystkich kamuflażach zostanie wbudowane w domyślne parametry wszystkich okrętów. 4% zwiększenie rozrzutu w przypadku strzelania do okrętu zostanie całkowicie usunięte;
- Większość jednorazowych kamuflaży, które posiadacie lub będziecie chcieli kupić będzie dostępna za kredyty;
- Ilość jednorazowych przedmiotów w waszym inwentarzu jest wyświetlana wraz z tymi elementami, które są już zamontowane na okrętach. .
Szczegóły zmian
Wartości kamuflaży jednorazowych
W zależności od rodzaju, premie będą przyjmować następujące wartości:
Kredyty: 20%, 40%, 160%, 320%
PD: 100%, 200%, 800%, 1600%
Doświadczenia kapitana: 100%, 200%, 800%, 1600%
Wolne PD: 300%, 600%, 2400%, 7200%
Najwyższe bonusy będą wyjątkowo rzadkie. Będzie to porównywalne do użycia wszystkich możliwych sygnałów i najlepszych kamuflaży w obecnym systemie, a premie do kredytów i PD były niemożliwe do zdobycia w obecnym systemie i będą bardzo rzadkie do zdobycia w nowym.
Auto uzupełnianie i auto kupowanie
Oddzielimy te dwa elementy, aby wygodniej było używać dużych zapasów elementów dających premie. Auto uzupełnianie – to jest automatyczne przydzielanie premii po jej użyciu (jeśli jest dostępna) będzie zawsze włączone. Dublony w tym przypadku nie zostaną użyte.
Jeśli będziecie chcieli, będziecie mogli włączyć auto kupowanie premii z dwóch pierwszych wartości (np. 20% i 40% więcej kredytów) – wtedy kamuflaże zostaną automatycznie zakupione.
Premie ekonomiczne
- Ekonomiczne premie z kamuflaży i sygnałów staną się osobnymi elementami. Kamuflaże będą mogły być użyte oddzielnie od premii ekonomicznych;
- Każda premia zwiększy tylko jeden rodzaj zasobów (np. tylko PD lub tylko doświadczenie kapitańskie);
- Ekonomiczne premie ze stałych kamuflaży działać będą dla danego okrętu jeśli tylko posiadasz go w porcie;
- stała premia ekonomiczna jest do uzyskania i działa niezależnie od kamuflażu;
- jedna premia jednorazowa dla każdego typu zasobów (kredyty, wolne PD, PD, doświadczenie dowódcy) będzie mogła być użyta jednocześnie z premią wynikającą z stałych ekonomicznych premii;
- Zmniejszenie kosztu serwisowania wynikające z jednorazowych kamuflaży zostanie zastąpione tymczasowym zasobem, który będzie można wymienić na inne premie ekonomiczne w czasie kilku następnych po premierze aktualizacji;
- Zmniejszenie kosztu serwisowania wynikające ze stałych kamuflaży zostanie zastąpione premią do kredytów, która spowoduje, że średnie przychody się nie zmienią lub nawet zwiększą.
PD
W obecnym systemie premia PD zwiększa ilość zdobywanego wolnego doświadczenia jak i doświadczenia kapitańskiego. To powodowało trudności z obliczaniem i decydowaniem jaką premię użyć, zatem wraz ze zmianami premia do PD nie będzie miała wpływu na wolne doświadczenie i doświadczenie kapitańskie. Aby zapewnić, że maksymalne możliwe przychody tych zasobów się nie zmienią, wszystkie ekonomiczne premie w nowym systemie zostaną odpowiednio zwiększone.
W dodatku bazowa ilość zdobywanego wolnego PD zostanie zwiększona z 5% do 10%.
W sekcjach poniżej możecie przejrzeć przykłady jak zmieni się rentowność po wprowadzeniu zmian, a także jeśli chcecie użyć kalkulatora by porównać samodzielnie nowy i stary system premii.
Premie z obniżenia kosztu serwisowania
Premia obniżająca koszt serwisowania okrętu jest kluczową premią do kredytów, ale zależy ona w głównej mierze od tieru okrętu. Dla przykładu; sygnał India Bravo Terrathree zmniejsza koszt serwisowania okrętu o 10% i można go sprzedać za 3000 kredytów. Koszt serwisowania okrętów tierów niższych niż VII jest mniejszy niż 30.000 kredytów (np. VI – to 23.000 kredytów), zatem zamiast używać tych sygnałów na okrętach – bardziej opłacało się je sprzedać. Potrzeba sprawdzenia czy dana premia ekonomiczna jest warta użycia na danym okręcie to znacząca niedogodność obecnej premii obniżającej koszt serwisowania. Aby uprościć system i zwiększyć zyski dla graczy zdecydowaliśmy się na usunięcie lub zastąpienie tej premii.
Premie obniżające koszt serwisowania wynikające ze stałych kamuflaży zostaną zastąpione ich odpowiednikiem w przychodzie kredytów, a dla tierów niższych niż IX premie będą dawały większy zysk niż obecnie. Ponadto koszt serwisowania okrętów tierów IX i X zostanie zmniejszony, a zdobywanie kredytów w bitwach kooperacyjnych zwiększone.
Średnio zarobki ze stałymi kamuflażami na tierze IX – X nie zmienią się, a na okrętach niższych tierów – zwiększą. Jednocześnie staną się one jeszcze wyższe, gdy gracz wykaże się w bitwie. Nowy system będzie bardziej przyjazny zarówno dla nowych graczy, jak i dla tych którzy grają już od dłuższego czasu.
Wymiana „dużych” premii na „małe”
Podczas zmiany systemów ekonomicznych będziemy starać się dawać więcej dużych premii, nawet jeśli to zmniejszy ich całkowita liczbę na koncie wynikającą z posiadanych sygnałów i kamuflaży. Jeśli jednak wolicie używać małych premii częściej zamiast dużych, to będzie wprowadzona możliwość wymiany dużej premii na kilka mniejszych w Inwentarzu przez pewien okres po wprowadzeniu aktualizacji. Wymiana będzie będzie umożliwiała utrzymanie ogólnej wartości premii. Dla przykładu premia 7200% wolnego PD więcej będzie mogła być podzielona na 3x po 2400%, a każda taka premia będzie miała możliwość podziału na 4x 600%, a te z kolei na 2x300%. Premie będą mogły zostać podzielone tylko na wartości występujące w nowym systemie, zatem dla przykładu 100% więcej PD nie będzie można podzielić na 2x50%.
Stałe kamuflaże i premie
Po wprowadzeniu zmian stałe kamuflaże i stałe ekonomiczne premie będzie można kupić oddzielnie. Premia ekonomiczna będzie kosztować nieco mniej niż obecny koszt stałego kamuflażu. Jednocześnie:
- Pierwszy stały kamuflaż, który będzie dostępny do kupienia na okręt drzewkowy w zakładce „Wygląd” będzie przeceniony;
- Całkowity koszt premii i pierwszego stałego kamuflażu będzie równy obecnemu kosztowi stałego kamuflażu;
- Wszystkie kolejne stałe kamuflaże dla tego samego okrętu będą kosztować tyle samo co obecnie.
Przykładowo, jeśli posiadacie Yamato bez stałego kamuflażu i premii ekonomicznych:
- stała premia ekonomiczna będzie kosztować 4800 dublonów;
- Pierwszy stały kamuflaż dostępny w zakładce „Wygląd” będzie z obniżką o 4800 dublonów. Dla przykładu Scorpioid kosztować będzie 3200 dublonów, a Typ 20 – 200 dublonów;
- Drugi i kolejny stały kamuflaż będzie kosztował tyle co obecnie: Scorpioid 8000 dublonów, a Type 20 – 5000.
Zmiana ta zachowa wartość stałych kamuflaży i premii ekonomicznych, które gracze już posiadają i pozwoli jednocześnie na zdobycie pierwszego stałego kamuflażu taniej.
Kalkulator konwersji
Aby pokazać jak zmiana systemu wpłynie na Wasze przychody przygotowaliśmy kalkulator.
- Skopiujcie tabelę by wprowadzić zmiany.
- Na pierwszej stronie, w kolumnie podświetlonej na pomarańczowo wpiszcie ilość i typ posiadanych sygnałów.
- Na drugiej stronie wpiszcie ilość posiadanych kamuflaży i ich typ.
- Wynik konwersji będzie dostępny na pierwszej stronie w kolumnie „Total”
Proszę pamiętać, że konwersja da wam nieco więcej premii ponieważ sygnały i kamuflaże zamontowane na okrętach także zostaną wzięte pod uwagę. Dodatkowo, aby zapobiec możliwym niedogodnościom w przejściu między systemami premii damy każdemu graczowi po jednej premii każdego typu i wartości, co da razem 16 różnych premii.
W późniejszym czasie, w drugiej publikacji na ten temat, planujemy wprowadzić wersję na stronę umożliwiającą pobranie danych o Waszych zasobach bezpośrednio z konta.
Zmiany w nagrodach
Te zmiany i dodanie nowych premii pociąga za sobą zmiany wszystkich nagród w grze: misji bojowych, kampanii, operacji, kolekcji. Sygnały ekonomiczne i specjalne zostaną zastąpione przez premie, a kamuflaże zostaną uzupełnione doładowania.
Zawartość wszystkich kontenerów zawierających sygnały lub kamuflaże także ulegnie zmianie.
Przykłady i kalkulator nagród
Możecie spróbować różnych kombinacji premii ekonomicznych i porównać je z obecnym w grze systemem za pomocą Kalkulatora.
- Skopiujcie tabelę by wprowadzić zmiany.
- W bloku „Input” możecie uszczegółowić jakie premie używacie.
Wszystkie przykłady poniżej dla uproszczenia są obliczone dla bitwy w której gracz zdobył 100.000 kredytów i 1000 bazowego doświadczenia. Stałe kamuflaże i konto premium nie zostało wzięte pod uwagę.
Bez premii ekonomicznych
Obecny system: 1000 PD, 1000 PD dowódcy, 50 wolnego PD i 100.000 kredytów
Nowy system: 1000 PD, 1000 PD dowódcy, 100 wolnego PD i 100.000 kredytów
Sygnały ekonomiczne, prosty kamuflaż
Jeśli użyjecie sygnałów Equal Speed Charlie London, Papa Papa, Zulu Hotel i Zulu oraz kamuflażu Sci-Fi otrzymacie następujące premie:
- PD: +200%;
- PD dowódcy: +200%, +800%;
- Wolne PD: +300%, +600%
- Kredyty: +40%.
Jeśli użyjecie najlepszych premii z nowego systemu (200% PD, 800% PD dowódcy, 600% wolnego PD i 40% kredytów) otrzymacie więcej kredytów i wszystkich typów doświadczenia. Ponadto pozostaną wam premie 200% PD dowódcy i 300% wolnego PD do użycia w innej bitwie.
Obecny system: 2500 PD, 4000 PD dowódcy, 500 wolnego PD i 120.000 kredytów
Nowy system: 3000 PD, 9000 PD dowódcy, 700 wolnego PD i 140.000 kredytów
Pełny zestaw sygnałów ekonomicznych i specjalnych, prosty kamuflaż
Jeśli użyjecie wszystkie sygnały ekonomiczne i specjalne oraz kamuflaż Sci-fi w obecnym systemie przełoży się to na następujące premie:
- PD: +200%, +800%;
- PD dowódcy: +800%, +1600%;
- Wolne PD: +300%, +7200%
- Kredyty: +160%.
Jeśli użyjecie najlepszych premii z nowego systemu (800% PD, 1600% PD dowódcy, 7200% wolnego PD i 160% kredytów) otrzymacie więcej kredytów i doświadczenia każdego typu, a ponadto pozostaną dostępne premie 200% PD, 300% wolnego PD i 800% PD dowódcy do wykorzystania w innej bitwie.
Obecny system: 5750 PD, 15.580 PD dowódcy, 4678 wolnego PD i 245.000 kredytów
Nowy system: 9000 PD, 17000 PD dowódcy, 7300 wolnego PD i 260.000 kredytów
Pełny zestaw sygnałów ekonomicznych i specjalnych, kamuflaż Mozaika
Jeśli użyjecie wszystkie sygnały ekonomiczne i specjalne oraz kamuflaż Mozaika w obecnym systemie przełoży się to na następujące premie:
- PD: dwa razy po +800%;
- PD dowódcy:: +800%, +1600%;
- wolne PD: +2400%, +7200%
- Kredyty: +160%.
Jeśli użyjecie najlepszych premii z nowego systemu (800% PD, 1600% PD dowódcy, 7200% wolnego PD i 160% kredytów) otrzymacie więcej kredytów i doświadczenia każdego typu, a ponadto pozostaną dostępne premie 800% PD, 2400% wolnego PD i 800% PD dowódcy do wykorzystania w innej bitwie.
Obecny system: 8750 PD, 17.580 PD dowódcy, 7118 wolnego PD i 245.000 kredytów
Nowy system: 9000 PD, 17000 PD dowódcy, 7300 wolnego PD i 260.000 kredytów
Szczegóły dotyczące konwersji
Poniżej znajdują się informacje o konwersji na nowy system:
Wraz z wprowadzeniem zmian ekonomiczne premie zostaną oddzielone od kamuflaży i sygnałów. Zasady nieznacznie się różnią w zależności czy dotyczą stałych kamuflaży, jednorazowych kamuflaży czy sygnałów.
Stałe kamuflaże
W momencie wprowadzenia zmian otrzymacie stałe premie z najlepszymi wartościami odpowiadającymi parametrom stałych kamuflaży dla danego okrętu.
- Każda premia gorsza od standardowej dla danego tieru zostanie ulepszona do danej wartości. .
- Koszt redukcji serwisu zostanie zastąpiony premią do kredytów: za każde 2% zmniejszenie kosztu serwisowania otrzymacie 1% premii do kredytów.
- Jeśli kamuflaż dawał premię do wolnego PD lub PD dowódcy, otrzymacie nie tylko premię do PD, ale także do pozostałych typów doświadczenia. Wynika to z faktu, że nowe premie do różnych PD są niezależne od siebie.
- Stały kamuflaż dla super okrętów jest wyjątkowym przypadkiem: da on następujące premie: 200% PD, 200% PD dowódcy, 100% wolnego PD.
Dla przykładu: jeśli posiadacie stały kamuflaż Typ 17 (koszt serwisowania 10% mniej, PD 50%, wolne PD 50%) dla okrętu Gadjah Mada otrzymacie następujące stałe premie dla okrętu:
+5% kredytów;
+50% PD dowódcy;
+50% PD;
+50% wolnego PD
Kamuflaże jednorazowe
Kamuflaże pozostaną na waszych kontach, ale będą miały wpływ wyłącznie na wygląd, a ponadto:
- premie z nich zostaną usunięte;
- podstawowa wykrywalność okrętu z powierzchni dla wszystkich okrętów zostanie zmniejszona o 3%;
- premia zwiększająca rozrzut wrogich pocisków o 4% zostanie usunięta;
- Premie ekonomiczne będą osobnymi elementami.
Jakie otrzymacie premie zależy od konkretnego kamuflażu. Ogólne zasady są następujące:
- Premia do PD zostanie zamieniona na taką samą lub najbliższą wyższą. Dla przykładu 100% będzie 100%, a 125% stanie się premią 200%.
- Ostateczne premie do PD dowódcy będą obliczane na podstawie bezpośrednich premii do tego doświadczenia, a także z standardowego PD. Dla przykładu kamuflaż dając 50%PD i 100%PD dowódcy da 150%PD dowódcy w obecnym systemie. Najbliższa premia w nowym systemie to 200% - i taka premia zostanie przyznana.
- Premie do wolnego PD także zostaną obliczone na podstawie premii do PD i wolnego PD, biorąc pod uwagę fakt, że w nowym systemie wolnego PD otrzymuje się dwukrotnie więcej. T
- Jeśli kamuflaż nie ma premii do wolnego PD lub PD dowódcy, ale ma premię do PD to otrzymacie nie tylko premię do PD, ale także premie do pozostałych rodzajów PD. Wynika to z faktu, że bonusy do różnych rodzajów PD nie będą ze sobą powiązane.
- Premia do kredytów zostanie zamieniona na taką samą bądź najbliższą wyższa. Dla przykładu 30% kredytów stanie się 40% kredytów więcej.
Sygnały
W obecnym systemie możecie użyć kilku jednorazowych premii tego samego typu jednocześnie, a nowy system pozwoli na użycie tylko jednej premii naraz w celu uproszczenia systemu. Aby utrzymać możliwość zdobywania dużych premii zamiana będzie zrobiona następująco:
1. Po pierwsze, konto gracza zostanie sprawdzone pod względem maksymalnych premii danego typu. Dla przykładu pełny zestaw sygnałów dających premię do kredytów to Scylla, Lewiatan, Basilisk, Wywerna i Zulu.
2. Jeden sygnał może brać udział w kilku takich zestawach. Dla przykładu Hydra daje premie do wszystkich typów doświadczenia. W takim przypadku będziemy liczyć w ilu takich zestawach sygnał będzie mógł być użyty. Liczba każdego typu otrzymanych premii będzie równa minimalnej ilości sygnałów potrzebnych dla premii. Dla przykładu jeśli masz po 100 sygnałów Scylla, Leviathan, Basilisk i Wyvern, ale 80 Zulu – to dostaniesz 80 premii do kredytów.
3. Liczba sygnałów jest zmniejszana tylko o jedną wartość – o najmniejszą liczbę otrzymanych premii, które wymagają sygnałów danego typu. Dla przykładu jeśli macie 200 premii każdego typu dla kredytów i 100 premii dla kredytów to liczba sygnałów Scylla zostanie zmniejszona o 100.
4. Po policzeniu liczby premii dla zestawów sygnałów pozostałe sygnały zostaną przetworzone na premie według poniższej tabeli.
1 – Premia do wolnego PD uwzględnia premię za PD i podwójną premię do wolnego PD w nowym systemie.
2 – Ponieważ w nowym systemie nie ma premii 50% do różnych typów doświadczenia, sygnał Equal Speed Charlie London da premię 100% PD, ale nie da premii do PD dowódcy. Premia sygnału Zulu Hotel zostanie podwojona, aby wziąć pod uwagę brak premii z sygnału Equal Speed Charlie London.
Premie za scalanie
Aby wziąć pod uwagę kombinacje wielu sygnałów ze starego systemu niezależnie od liczby pełnych zestawów po konwersji dokonamy scalenia premii otrzymanych w poprzednim kroku, zgodnie z tabelą poniżej. Wszystko będzie zaokrąglane do góry: jeśli nie będzie wystarczającej liczby premii, np., tylko 2 premie 200%PD – otrzymacie premię 800%PD. Premie za zestawy nie są łączone.
Ponadto otrzymacie premię każdego typu i wartości – 16 dodatkowych premii.
Zmniejszenie kosztów serwisowania
Jednorazowe premie z sygnałów i kamuflaży dotyczące kosztów serwisowania okrętów zostaną zastąpione tymczasowym zasobem, który będzie można wymienić na różne premie w Zbrojowni. Premie z każdego poziomu (np. 20% kredytów) będą planowo kosztować 3 żetony, z drugiego poziomu – 6 żetonów, a z trzeciego poziomu 24 żetony. Po kilku aktualizacjach żetony te zostaną automatycznie zamienione na kredyty.
Flagi
Kilka flag, głównie dla członków różnych programów i zwycięzców turnieju King of the Sea ma premie ekonomiczne. W nowym systemie te premie nie będą związane z użytymi flagami, będą za to stale aktywne.
Są ogólnie trzy takie globalne premie. Najlepsza premia będzie zawsze aktywna.
- Zwycięscy KoTS otrzymają poziom 3 premii;
- Gracze posiadający jedną flagę z ekonomicznymi premiami prócz KoTS otrzymają poziom 1 premii;
- Gracze posiadający więcej niż jedną flagę z premią ekonomiczną prócz KoTS otrzymają poziom 2 premii.
Inne
Premie z bazy klanowej
Z powodu rozdzielenia premii do różnych doświadczeń, potrzebne jest wprowadzenie zmian w strukturach bazy klanowej (np. Uczelnia Wojskowa daje obecnie premię do PD):
- Premie do wolnego doświadczenia wszystkich poziomów Biura projektowego zostaną podwojone. W pełni rozwinięty budynek da 50% wolnego PD zamiast 25% wolnego PD dla okrętów tierów I-X;
- Premia PD dowódcy za każdy poziom Akademii zwiększony będzie o 1%. W pełni rozwinięty budynek da 15% PD dowódcy zamiast obecnech 10%
Konto premium
Konto premium da premie do wszystkich typów doświadczenia oraz kredytów tak samo jak w obecnym systemie, z wyłączeniem że premie do ogólnego PD nie mają wpływu na wolne PD i PD dowódcy. r
Tak jak w obecnym systemie konto premium podnosi wartości PD i kredytów, a inne wartości premii ekonomicznych są wprowadzane po uwzględnieniu premii z konta premium.
Pierwsze zwycięstwo dnia
Premia za pierwsze zwycięstwo dnia będzie dawała premie: +50% PD, +50% wolnego PD i +50% PD dowódcy.
Sygnały bojowe
Sygnały bojowe będą kontrolowane z zakładki Wyposażenie.
Missouri
Aby łatwiej śledzić premie wszyscy posiadacze specjalnej misji zamiast niej otrzymają ulepszoną stałą premię do kredytów: zamiast 10% więcej otrzymają 40%.
Searcher
Jak uruchomic ta premie?