blog images

Dev Blog 23.09.2021 PT 0.10.9, Zmiany w uzbrojeniu ZOP i okrętach podwodnych

Proszę pamiętać, że wszystkie informacja na Blogu Deweloperów są wstępne, mogą ulec zmianie w trakcie testów, a także nie pojawić się w serwerze gry. Ostateczne informacje pojawią się na oficjalnym portalu gry.



Na podstawie wyników testów okrętów podwodnych w bitwach rankingowych i kooperacyjnych, a także opinii graczy dodaliśmy środnik ZOP dla praktycznie wszystkich krążowników i pancerników, a także zmieniliśmy parametry OP.


Atak lotniczy ZOP

Wszystkie krążowniki i pancerniki tierów V-X bez uzbrojenia ZOP, wyłączając z tego okręty hybrydowe i holenderskie krążowniki otrzymają Atak lotniczy ZOP. Zmieniliśmy także zasięg działania tego uzbrojenia dla pancerników już je posiadających.


Atak lotniczy ZOP w rozbiciu na typy okrętów i tiery

Wszystkie pancerniki i krążowniki tierów VI-X otrzymają ponadto możliwość zamontowania Modyfikacji ataku lotniczego 1 na slocie 4.


W oparciu o analizę efektywności bojowej i opinie graczy wprowadziliśmy następujące zmiany w okrętach podwodnych:

  • Zwiększenie zużywania „Zdolności zanurzenia” do 4 jednostek na sekundę wpłynęły na komfort i ogólną efektywność OP zbyt mocno. W celu sprawienia, że wykrycie OP będzie miało mniejszy wpływ na grę, zmniejszyliśmy szybkość zużywania „Zdolności zanurzenia” w momencie wykrycia.
  • Okręty podwodne mogą wystrzeliwać torpedy pojedynczy – to sprawi, że styl gry będzie bardziej dynamiczny i pozwoli na lepszą kontrolę ilości wystrzelonych torped. W celu sprawienia by OP nadal używały pingu sonaru – zwiększającego celność, zwiększyliśmy szerokość stożka wystrzeliwania torped.
  • Niemieckie OP były za amerykańskimi pod względem zadawanych uszkodzeń. W celu wyrównania parametrów okrętów zwiększaliśmy maksymalne uszkodzenia i szansę wywołania zalania niemieckich torped OP.
  • Niemieckie OP mają wyrzutnie torpedowe umieszczone głównie na dziobie, co jest odpowiedniejsze w przypadku zadawania uszkodzeń na duże odległości. W celu sprawienia, by taki styl gry był preferowany przez graczy zwiększyliśmy zasięg niemieckich torped.
  • Z drugiej strony okręty amerykańskie są bardziej efektywne na bliskich i średnich dystansach, gdyż wyrzutnie torpedowe mają umieszczone zarówno na dziobie jak i na rufie. Aby sprawić, by okręty te wykorzystywały tę cechę zmniejszyliśmy zasięg ich torped.



Zmiany w parametrach wszystkich OP:

  • Zużywania „Zdolności zanurzenia” w przypadku wykrycia zmniejszono z 4 do 3 jednostek na sekundę;
  • Torpedy mogą być wystrzeliwane pojedynczo. Jeśli OP ma kilka wyrzutni torpedowych na dziobie i rufie, będą one wyświetlane jako pojedyncze. Zasady przeładowania wyrzutni torpedowych się nie zmienią.
  • Szerokość stożka wystrzeliwania torped została zwiększona dwu i pół krotnie.
  • Zmieniona parametry torped i pingu sonaru:
  •  VI U-69:
  • Maksymalne uszkodzenia torpedą zwiększono z 7,067 do 7,533;
  • Szansa na wywołanie zalania torpedą zwiększono z 37 do 41%;
  • Zasięg torpedy i pingu sonaru zwiększono z 9 do 11.5 km.
  • VIII U-190:
  • Maksymalne uszkodzenia torpedą zwiększono z 7,467 do 8,633;
  • Szansa na wywołanie zalania torpedą zwiększono z 40 do 47%;
  • Zasięg torpedy i pingu sonaru zwiększono z 10 do 12.5 km.
  • X U-2501:
  • Czas przeładowania torped zmniejszono z 85 do 77 s;
  • Maksymalne uszkodzenia torpedą zwiększono z 7,700 do ,8633;
  • Szansa na wywołanie zalania torpedą zwiększono z 41 dо 47%;
  • Zasięg torpedy i pingu sonaru zwiększono z 11 do 14 km.
  • VI CACHALOT:
  • Zasięg torpedy i pingu sonaru zmniejszono z 11.5 do 10 km.
  • VIII SALMON:
  • Zasięg torpedy i pingu sonaru zmniejszono z 12.5 do 11 km.
  • X BALAO:
  • Zasięg torpedy i pingu sonaru zmniejszono z 14 do 12 km.



Komentarze

Ten wpis nie ma jeszcze komentarzy, bądź pierwszy i dodaj swój komentarz!

Dodaj komentarz

Twój nick

Treść komentarza