
Dev Blog 24.09.2020 ST 0.9.10 Kluczowa bitwa
Proszę pamiętać, że wszystkie informacja na Blogu Deweloperów są wstępne, mogą ulec zmianie w trakcie testów, a także nie pojawić się w serwerze gry. Ostateczne informacje pojawią się na oficjalnym portalu gry.
Wielkie łowy: Klucz do zwycięstwa!
Aby świętować Halloween zostanie dodany nowy tymczasowy typ bitwy: Bitwa kluczowa.
16 graczy zostanie rozrzuconych na gigantycznej mapie – „Wielobok” – będą mogli wybrać czy walczyć między sobą, czy współpracować w celu zniszczenia niebezpiecznych potworów morskich kontrolowanych przez sztuczną inteligencję. Do bitwy można wejść tylko samodzielnie, ale w czasie walk gracze będą mogli tworzyć dywizjony do trzech graczy.
Głównym celem jest opuszczenie „Wieloboku” przez portal. Aby to zrobić gracze muszą znaleźć specjalnie oznaczonego potwora, zabić go i odzyskać klucz. Tylko jeden gracz może użyć klucza, a nie cały dywizjon.
Po tym jak wszystkie klucze zostaną użyte pozostałe okręty zostaną przeniesione do specjalnej strefy: „Ośmioboku”. Tak jak w przypadku „Dzikiej fali” z aktualizacji 0.8.5 ostateczna bitwa odbędzie się na stopniowo zmniejszającym się obszarze. Ostatni okręt, który przeżyje będzie mógł ostatecznie opuścić „Wielobok”.
Zamiast typowej kwadratowej minimapy, używana będzie okrągła mapa z okrętem gracza w centrum. Będzie pokazywać całe otoczenie w zasięgu wykrywalności okrętu.
Za zniszczenie potworów lub innych graczy zdobyć można będzie tymczasowy zasób: Punkty bitewne. Po zdobyciu odpowiedniej ich liczby, gracz będzie mógł ulepszyć swój okręt w bitwie, np. zmniejszyć otrzymywane uszkodzenia lub zwiększyć zadawane przez uzbrojenie uszkodzenia. Wszystkie punkty będą dostępne w Porcie, za które będzie można zdobyć różne nagrody, w tym „Piekielne” stałe kamuflaże dla okrętów tierów VIII i IX. Udane opuszczenie „Wieloboku” gwarantuje dodatkowe Punkty bitewne, a ucieczka przez portal więcej Punktów niż po wygraniu w „Ośmioboku”.
Gracze będą mieli do dyspozycji trzy różne okręty dostępne w wersji 0.9.10, każdy z nich z wieloma modułami, których zainstalowanie znacząco zmieni ich styl gry i stworzy miejsce dla niezwykłych kombinacji i charakterystyk. Dla przykładu standardowe torpedy będzie można wymienić na wersję czasowo wyłączającą z użytku uzbrojenie trafionego okrętu, ale zadającą mniej obrażeń.
Uzbrojenie nie będzie ograniczone do prostych broni: do wyboru będą także lasery, torpedy plazmowe, wyrzutnie fal i moździerze. Dla przykładu wyrzutnia fal będzie mogła zniszczyć nadpływające torpedy, a broń plazmowa przegrzeje wrogie opancerzenie, co zwiększy ilość zadawanych uszkodzeń gdy broń plazmowa trafi ponownie w ten sam obszar. Nowe moduły będą dostępne po ukończeniu specjalnych misji bojowych.
Dodany zostanie nowy port inspirowany „Wielobokiem”.
Komentarze
Ten wpis nie ma jeszcze komentarzy, bądź pierwszy i dodaj swój komentarz!