blog images

Dev Blog 28.04.2020 Podsumowanie testów okrętów podwodnych

Na początku chcielibyśmy podziękować wszystkim uczestnikom testu. Wasze zainteresowanie, aktywność i chęć pomocy jest najlepszą nagrodą za naszą ciężką pracę. Zawsze doceniamy Waszą pomoc, nie zależnie od jej formy.

Niektórzy gracze rozegrali wyjątkowo dużo bitew w czasie testu i chcemy im bardzo podziękować za aktywność:

MollyGodiva, AugustusC, MaZaXaKeP, Co503, Zagtot, eugene55, Dunstmunk, XROSOMAKX


Inni gracze skupili się na wysyłaniu bardzo szczegółowych, rozbudowanych i racjonalnych opinii. Dokładnie przeczytaliśmy setki postów i odpowiedzi na różnych platformach i jesteśmy wdzięczni tym, którzy poświęcili czas na podzielenie się swoimi spostrzeżeniami – ma to ogromne znaczenie na tym etapie. Wielkie dzięki za szczegółowe opinie, zwłaszcza:

JonBloor7, Otto_Denchiko, Malagerin, MonC9ITuHa_JICapeHa9I, Wolffnstein, Franco_Nerone, Pikkozoikum, AlexeiCrimson, Darussios, Coldmoonlight, DisorderZ55, cannon42, VirtusIncognita, MutantHptm, WernerBroesel, JetztNicht, Katysha44, FrontenStuermer, Kurugane, van_Clif, Finitan, Capitaine_Clément, Gobolino, Gasover, HipsGuiness, Marcolepsy, Yanzi2202, F835, LiuYing_AG, Akiyama_Saneyuki, LoveMyAlice, Crazy000Airplane, RalphTheTheatreCat, THAI_THIEF, BlackShark97, Corsair_Zero, Vinc_Angel, LittleGreenFriend, dandy_SJS0604, HurisDrunk, Zubian, fudukyun


Oczywiście należy także wspomnieć o naszych Współpracownikach Społeczności – wasze streamy, filmy i publikacje są nie tylko zawierały wartościowe opinie, ale także przyciągnęły więcej ludzi do zagadnienia okrętów podwodnych i ich testów.


Nie zapomnieliśmy także o tych graczach, którzy brali udział w 3 etapach testów Beta – bardzo wam dziękujemy, wiele ulepszeń w okrętach podwodnych zawdzięczamy właśnie Wam.

Oczywiście jesteśmy wdzięczni wszystkim innym graczom, którzy poświęcili swój czas by wziąć udział w Teście Publicznym – każdy z Was przyczynił się do rozwoju World of Warships swoją aktywnością.


Bazując na rezultatach tego testu planujemy przeprowadzić wydarzenie „Bitwa okrętów podwodnych” na serwerze gry w aktualizacji 0.9.4. To pozwoli większej ilości graczy wziąć udział w testowaniu, a nam zebrać wiele danych i statystyk.

Dzięki Waszej pomocy już udało się zidentyfikować zagadnienia, nad którymi będziemy w przyszłości pracować:

- jednym z najczęściej powtarzających się pytań w czasie testu publicznego było: jak ciężkie krążowniki i pancerniki mogą chronić się przed okrętami podwodnymi? Na chwilę obecną mamy parę pomysłów jak te dwie klasy mogą przeciwdziałać okrętom podwodnym (OP).

- obecnie przeciwdziałanie pingom OP polega na manewrowaniu i ustawieniu się rufą lub dziobem do OP. Jednakże z powodu niskiej efektywności takich działań uważamy je za nieskuteczne i planujemy je uprościć, dając znać okrętom nawodnym, że są celem OP.

- pingi sonaru są nową mechaniką w grze, a ich główną cechą jest możliwość emitowania pingów pod wodą do celów pod i nad OP. Z jednej strony pozwala to na więcej interakcji z innymi klasami, a z drugiej strony nie jest to całkowicie przejrzysta mechanika: jaka jest odległość do celu: z jaką prędkością się porusza, jakie wyprzedzenie należy wziąć pod uwagę... Planujemy zmienić w przyszłości tą mechanikę tak by była bardziej komfortowa.


„Bitwa okrętów podwodnych” w aktualizacji 0.9.4 to tylko jeden z pierwszych kroków na drodze do stworzenia nowej, samodzielnej klasy okrętów w World of Warships. Wiele rzeczy już zrobiliśmy, ale jeszcze więcej przed nami. Z Waszą pomocą chcemy przejść całą drogę do wprowadzenia nowej klasy, która spowoduje, że bitwy w WoWs będą bardziej urozmaicone. Czekajcie na kolejne informacje dotyczące OP. Będziemy Was powiadamiać o nowościach i dzielić się szczegółami jak tylko będziemy gotowi.


Do zobaczenia w bitwach okrętów podwodnych w aktualizacji 0.9.4!




Komentarze

Ten wpis nie ma jeszcze komentarzy, bądź pierwszy i dodaj swój komentarz!

Dodaj komentarz

Twój nick

Treść komentarza