blog images

Dev Blog 29.07.2021 ST 0.10.7, zmiany w okrętach podwodnych, ulepszenia i uzbrojenie do zwalczania okrętów podwodnych (ZOP).

Proszę pamiętać, że wszystkie informacja na Blogu Deweloperów są wstępne, mogą ulec zmianie w trakcie testów, a także nie pojawić się w serwerze gry. Ostateczne informacje pojawią się na oficjalnym portalu gry.

 

Zmiany ulepszą interakcje między OP i jednostkami nawodnymi w przypadku obu grup. W szczególności OP zyskają na efektywności ataków z głębokości peryskopowej, a jednocześnie OP będą trudniejsze do wykrycia emitując pingi sonarów. Z drugiej strony okręty nawodne łatwiej będą mogły korzystać z ataków samolotami ZOP w wypadku wykrytych OP.


Zmiany w parametrach OP:

Dostosowano maksymalny zasięg pingu i torped:

  • Salmon: z 12.7 do 12.5 km;
  • Balao: z 14.2 do 14 km;
  • U-69: z 8.4 do 9 km;
  • U-190: z 9.8 do 10 km;
  • U-2501: z 10.9 do 11 km.

Dostosowano wykrywalność z powietrza, przez inne OP i w przypadku emitowania pingu w dymie:

  • Cachalot:
  • wykrywalność z powietrza i przez OP: z 2.6 do 2.4 km;
  • w przypadku emitowania pingu z dymu: z 2.3 do 2.4 km;
  • Salmon:
  • wykrywalność z powietrza i przez OP: z 2.6 do 2.2 km;
  • Balao:
  • wykrywalność z powietrza i przez OP: z 2.7 do 2.2 km;
  • w przypadku emitowania pingu z dymu: z 2.1 do 2.2 km
  • U-69:
  • wykrywalność z powietrza i przez OP: z 2.2 do 2.1 km;
  • w przypadku emitowania pingu z dymu: z 2 do 2.1 km;
  • U-190:
  • wykrywalność z powietrza i przez OP: z 2.1 do 2 km;
  • U-2501:
  • wykrywalność z powietrza i przez OP: z 2.2 do 2.1 km;
  • w przypadku emitowania pingu z dymu: z 2 do 2.1 km.


Zmniejszono możliwość zanurzania:

  • Salmon, U-69: z 420 do 400 jednostek;
  • Balao: z 490 do 450 jednostek;
  • U-190: z 500 do 470 jednostek;
  • U-2501: z 510 do 470 jednostek.  


Inne zmiany:

  • prędkość torped zmieniających głębokość będzie 2,5 raza wyższa niż średnia;
  • dla wszystkich OP wykrywalność po emisji pingu będzie stała i wynosiła 4km, zamiast wzrosnąć do poziomu wykrywalności okrętu z powierzchni;
  • szerokość pingu sonaru i promień wiązki zostanie zwiększony 1,5-krotnie dla wszystkich OP ;
  • prędkość pingu sonaru emitowanego z powierzchni będzie taka sama ja w przypadku emisji podwodnej. Dla amerykańskich OP wynosić będzie 600m/s, dla niemieckich – 500m/s.


Zmiany w ulepszeniach OP

Dodano specjalny wariant dla okrętów podwodnych Ulepszenia sterowania. Będzie miało ono inną ikonę tej stosowanej na okrętach nawodnych.


Zmiany w ulepszeniach ZOP

"Modyfikacja 1 ZOP” (Slot 3):

  • Ulepszenie zostało przesunięte na slot 4.

"Modyfikacja 1 Samolotu ZOP" (Slot 3):

  • Ulepszenie zostało przesunięte na slot 4;
  • Dodano następujące bonusy:
  • zwiększenie o 25% PW samolotu ZOP;
  • zwiększenie o 15% uszkodzeń zadawanych przez bomby głębinowe.
  • Bonus do zmniejszenia czasu przeładowania „Ataku samolotami ZOP” zmniejszono z 40% do 20%

"Modyfikacja 2 Samolotu ZOP" (Slot 4):

  • ulepszenie zostało usunięte.


Zmiany w Ataku samolotami ZOP

  • Czas potrzebny do wybuchu bomby głębinowej zredukowano z 10 do 7 s;
  • Prędkość samolotów zwiększono o 25%;
  • Zmniejszono opóźnienie pomiędzy wezwaniem samolotów, a ich pojawieniem się na polu bitwy.


Inne zmiany

  • Dodano obszar wybuchu uszkadzający OP dla bomb i rakiet PP.
  • Wprowadzono niewielkie zmiany w obszarze działania odłamków bomb i rakiet OB na OP.


Komentarze

Ten wpis nie ma jeszcze komentarzy, bądź pierwszy i dodaj swój komentarz!

Dodaj komentarz

Twój nick

Treść komentarza