
Dev Blog 29.12.2022 Zamknięty test 12.0 – Zmiany w krążownikach pan amerykańskich
Proszę pamiętać, że wszystkie informacja na Blogu Deweloperów są wstępne, mogą ulec zmianie w trakcie testów, a także nie pojawić się w serwerze gry. Ostateczne informacje pojawią się na oficjalnym portalu gry.
Celem rozwoju tej linii było stworzenie nowego stylu gry, w którym Instrukcje Bojowe stanowią ważną rolę. Bazując na wynikach początkowych testów okazało się, że początkowy pomysł nie spełnia oczekiwań.
Następujące zmiany zostaną wprowadzone do gałęzi okrętów:
- Pociski OB zostaną usunięte. Jednostki będą uzbrojone wyłącznie w pociski PP z ulepszonymi kątami rykoszetowania.
- Instrukcje Bojowe ulegną zmianie: pasek postępu ładuje się przy każdym trafieniu. Premia z Instrukcji Bojowych: znaczące skrócenie czasu przeładowania sprzętu eksploatacyjnego.
- Począwszy od tieru VI czas przeładowania całego sprzętu eksploatacyjnego (wyłączywszy Samolot zwiadowczy) wynosi 180 sekund, a Samolotu zwiadowczego 240 sekund. Domyślna liczba sprzętu eksploatacyjnego wynosi 4. Okręty posiadają standardową Grupę naprawczo ratunkową o nieograniczonej ilości użyć.
- „Obrona plot” jest dostępna jako opcja od tieru VII, a „Samolot zwiadowczy” od VIII.
- Radar został dodany do okrętów VIII-X tieru (zasięg wykrywania okrętów 9km, czas działania 25 sekund).
- Wyspecjalizowana grupa naprawcza na okrętach od tieru VI odzyskuje 80% uszkodzeń z dowolnej części kadłuba, a Grupa naprawcza na okrętach II-V tieru 50%.
Preferowany dystans walki to średni, dzięki używaniu Radaru i Wyspecjalizowanej Grupy naprawczej okręty będą skuteczne w walce o strefy kluczowe, a także na otwartych wodach. Zaktualizowane Instrukcje bojowe zachęcają do agresywnego stylu gry, nagradzając stały ostrzał częstszym użyciem sprzętu eksploatacyjnego.
Komentarze
Ten wpis nie ma jeszcze komentarzy, bądź pierwszy i dodaj swój komentarz!