
Dev Blog 30.01.2025 Zamknięty test 14.2 – Nowe okręty
Proszę pamiętać, że wszystkie informacja na Blogu Deweloperów są wstępne, mogą ulec zmianie w trakcie testów, a także nie pojawić się w serwerze gry. Ostateczne informacje pojawią się na oficjalnym portalu gry.
Sowiecki niszczyciel Prowornyj Tier VIII
Były niemiecki niszczyciel Z-33, okręt serii Type 1934A(Mob), przekazany ZSSR w końcu 1945 roku jako część reparacji wojennych. Przemianowany na Powornyj (ros. Zwinny) służył na Bałtyku do połowy lat 50.
Bazując na historycznym kadłubie Z-33 Powornyj posiada starą ciężką artylerię kalibru 150mm w postaci pięciu dział. Mimo tego, że nie zadają one zbyt dużo uszkodzeń na minutę, posiadają dobrą balistykę i mogą spowodować duże uszkodzenia pociskami PP i 30mm penetracją pociskami OB, łączy to się z możliwością zadania dużych uszkodzeń naraz. Wsparciem jest 8 rur torpedowych o parametrach podobnych jak na niszczycielu Delnyj, będących dobrym połączeniem zasięgu, prędkości i uszkodzeń. W kwestii przeżywalności 25mm pancerz kadłuba chroni przed pociskami OB małych kalibrów, a dostęp do Specjalizowane Grupy naprawczej i Doładowania silnika pozwalają na grę na otwartych wodach. Wadami są brak wytwornicy dymu i słaby kamuflaż.
W bitwie Prowornyj sprawdza się w roli zadającego uszkodzenia za pomocą połączonych dział i torped, zagrażając na średnich i dalekich dystansach wszystkim wrogim jednostkom. Na wczesnym etapie gry warto współpracować z sojuszniczymi niszczycielami, pozostając nieco z tyłu i walcząc o punkty kluczowe. W późniejszym etapie bitwy szukajcie uszkodzonych jednostek i pomagajcie posłać je na dno. Pamiętajcie o dobrym wyborze miejsca i czasu walki – mimo że Specjalizowana Grupa naprawcza pozwoli wam przetrwać pod ogniem, nie posiadacie wytwornicy dymu pozwalającej uciec.
Punkty wytrzymałości - 19600. Opancerzenie - 19 mm.
Bateria główna - 3x1 150 mm. Zasięg ognia - 11.6 km.
Maksymalne uszkodzenia pociskiem OB - 2150. Penetracja pocisku OB - 30 mm. Szansa wywołania pożaru - 12.0%. Prędkość wylotowa pocisku OB - 835 m/s.
Maksymalne uszkodzenia pociskiem PP - 3700. Prędkość wylotowa pocisku PP - 835 m/s.
Czas przeładowania - 4.8 s. Czas obrotu o 180° - 22.5 s. Maksymalny rozrzut - 102 m. Sigma - 2.00.
Bateria główna - 1x2 150 mm. Zasięg ognia - 11.6 km.
Maksymalne uszkodzenia pociskiem OB - 2150. Penetracja pocisku OB - 30 mm. Szansa wywołania pożaru - 12.0%. Prędkość wylotowa pocisku OB - 835 m/s.
Maksymalne uszkodzenia pociskiem PP - 3700. Prędkość wylotowa pocisku PP - 835 m/s.
Czas przeładowania - 4.8 s. Czas obrotu o 180° - 22.5 s. Maksymalny rozrzut - 102 m. Sigma - 2.00.
Bomby głębinowe:
maksymalne uszkodzenia - 2400.0. Liczba zrzutów - 2. Bomb w zrzucie - 12. Czas przeładowania - 40.0 s.
Wyrzutnie torpedowe - 2x4 533 mm.
maksymalne uszkodzenia - 15100. Zasięg - 10.0 km. Prędkość - 60 węzłów Czas przeładowania - 130 s. Czas obrotu wyrzutni o 180° - 7.2 s. Wykrywalność torped - 1.2 km.
Obrona plot.: 6x2 37.0 mm., 2x1 37.0 mm.
Obrona plot. średniego zasięgu: ciągłe uszkodzenia na sekundę - 158, prawdopodobieństwo trafienia - 100 %, strefa działania - 3.5 km;
Maksymalna prędkość - 36.0 węzłów Promień skrętu - 670 m. Czas przestawiania steru - 5.1 s. Wykrywalność z powierzchni - 7.9 km. Wykrywalność z powietrza - 4.0 km. Wykrywalność po wystrzale z dymu - 3.5 km.
Dostępny sprzęt eksploatacyjny:
1 slot - Grupa naprawczo – ratunkowa (Czas działania 5 s; Czas przeładowania 40 s; Sprzęt nielimitowany)
2 slot - Specjalizowana Grupa naprawcza (Czas działania 20 s; PW na sekundę 196.0; Czas przeładowania 80 s; Ładunki 3)
3 slot - Doładowanie silnika (Czas działania 120 s; Maksymalna prędkość +8%; Czas przeładowania 120 s; Ładunki 3)
Wszystkie statystyki dotyczą okrętu bez dowódcy i ulepszeń, ale z najlepszymi modułami. Parametry mogą się zmienić w czasie testów.
Europejski niszczyciel Błyskawica'44, Tier VIII
Sławny polski niszczyciel, który brał udział w wielu operacjach II W.Ś., włączając w to m.in. kampanię norweską, ewakuację Dunkierki i lądowanie w Normandii.
Błyskawica po przezbrojeniu posiada osiem dział 102mm wyposażonych wyłączne w pociski PP. Szybkie przeładowanie i duże uszkodzenia dają okrętowi dobry parametry uszkodzeń na minutę, a ulepszone kąty rykoszetów i krótki czas aktywacji zapalnika zapewnia, że działa będą zagrożeniem dla każdego celu. Torpedy mają podobne parametry jak na niszczycielu Öland, co stanowi całkiem dobre dodatkowe uzbrojenie. Jednak dłuższy czas przeładowania sprawia, że nie można na nim polegać tak jak na działach. Jak w oryginale Błyskawica'44 ma wysoką prędkość maksymalną, a zmiany polepszają jej manewrowość i kamuflaż. Posiada także pokaźną baterię sprzętu eksploatacyjnego: szybką Grupę naprawczą, Awaryjną moc silnika, sondę hydroakustyczną z zasięgiem wykrywania 5km. Nie ma za to wytwornicy dymu – jest świetnie wyposażona wyłącznie do atakowania.
Błyskawica'44 jest niezrównanym okrętem do walki w zwarciu. Działa mają niski zasięg oraz słabą balistykę, jednak uszkodzenia na minutę i ulepszone pociski PP są ekstremalnie niebezpieczne dla wrogich niszczycieli w walce na krótki dystans. Używajcie prędkości i kamuflażu by rozpocząć walkę w warunkach zaskoczenia, zadajcie uszkodzenia, a następnie oderwijcie się od przeciwnika, użyjcie Grupy naprawczej. Uważajcie na większe cele, walka z krążownikami i pancernikami nie pójdzie tak łatwo na bliskim dystansie, możecie za to użyć balistyki pocisków do strzelania zza przeszkód.
Punkty wytrzymałości - 18500. Opancerzenie - 19 mm.
Bateria główna - 4x2 102 mm. Zasięg ognia - 10.3 km.
Maksymalne uszkodzenia pociskiem PP - 2000. Prędkość wylotowa pocisku PP - 811 m/s.
Czas przeładowania - 4.0 s. Czas obrotu o 180° - 10.0 s. Maksymalny rozrzut - 92 m. Sigma - 2.00.
Bomby głębinowe:
maksymalne uszkodzenia - 2500.0. Liczba zrzutów - 2. Bomb w zrzucie - 32. Czas przeładowania - 40.0 s.
Wyrzutnie torpedowe - 2x3 533 mm.
maksymalne uszkodzenia - 10700. Zasięg - 10.0 km. Prędkość - 76 węzłów Czas przeładowania - 100 s. Czas obrotu wyrzutni o 180° - 7.2 s. Wykrywalność torped - 1.6 km.
Obrona plot.: 2x2 40.0 mm., 4x1 20.0 mm., 4x2 102.0 mm., 2x2 7.7 mm.
Obrona plot. krótkiego zasięgu: ciągłe uszkodzenia na sekundę - 50, prawdopodobieństwo trafienia - 95 %, strefa działania - 2.0 km;
Obrona plot. średniego zasięgu: ciągłe uszkodzenia na sekundę - 49, prawdopodobieństwo trafienia - 100 %, strefa działania - 3.5 km;
Obrona plot. dalekiego zasięgu: ciągłe uszkodzenia na sekundę - 60, prawdopodobieństwo trafienia - 100 %, strefa działania - 5.8 km;
ilość eksplozji w salwie - 2, uszkodzenia od eksplozji - 1260, strefa działania 3.5 - 5.8 km.
Maksymalna prędkość - 39.0 węzłów Promień skrętu - 610 m. Czas przestawiania steru - 4.5 s. Wykrywalność z powierzchni - 7.2 km. Wykrywalność z powietrza - 3.0 km. Wykrywalność po wystrzale z dymu - 2.4 km.
Dostępny sprzęt eksploatacyjny:
1 slot - Grupa naprawczo – ratunkowa (Czas działania 5 s; Czas przeładowania 40 s; Sprzęt nielimitowany)
2 slot - Grupa naprawcza (Czas działania 14 s; PW na sekundę 185.0; Czas przeładowania 80 s; Ładunki 3)
3 slot – Awaryjna moc silnika (Czas działania 60 s; Maksymalna prędkość +25%; Czas przeładowania 110 s; Ładunki 4)
4 slot - Sonda hydroakustyczna (Czas działania 100 s; Zasięg wykrywania torped 3.5 km; Zasięg wykrywania okrętów 5.0 km; Czas przeładowania 120 s; Ładunki 3)
Wszystkie statystyki dotyczą okrętu bez dowódcy i ulepszeń, ale z najlepszymi modułami. Parametry mogą się zmienić w czasie testów.
Następną grupą są nowe okręty eksperymentalne z specjalnymi mechanikami. Podobnie jak w przypadku poprzedniego zestawu, który wszedł do testów w wersji 14.0, okręty te będą dostępne tymczasowo, zbudowane są w oparciu o istniejące kadłuby i przedstawiają nowe założenia rozgrywki. Podzielimy się szczegółami jak jest zdobyć w przyszłych publikacjach.
Jak wcześniej zapowiadaliśmy okręty te otrzymują premie zależne od utraconych PW, ale różnią się w kilku obszarach. Pierwszy zestaw skupiony był na działach baterii głównej, a ten zestaw ulepsza działa baterii dodatkowej wraz z otrzymywaniem uszkodzeń. Okręty będą zaczynać grę nie tylko z pełnym PW, ale zyskiwać dodatkowe PW kosztem zredukowanych możliwości naprawiania okrętu. W czasie bitwy i utraty PW, działa baterii dodatkowej będą zyskiwać większy zasięg i szybkostrzelność. Ponieważ działa baterii głównej będą relatywnie słabe, będą miały dostęp do ognia seryjnego z ograniczonym zasobem amunicji, która zapewnia ulepszone parametry kosztem skrócenia zasięgu.
W nowym zestawie znajdują się:
Amerykański krążownik Protector, Tier VIII
Okręt otrzymał nazwę po jednej z pierwszych fregat US Navy.
Punkty wytrzymałości - 68000. Opancerzenie - 27 mm. Czas trwania pożaru 60 s.
Ochrona przeciwtorpedowa - 13 %.
Walcz lub uciekaj
Parametry okrętu stopniowo polepszają się wraz z utratą PW, aż do minimalnej wartości progowej. Jeśli odzyskacie PW to modyfikatory staną się mniej efektywne..
Zasięg ognia baterii dodatkowej zwiększony o 16%
Skrócenie czasu przeładowania dział baterii dodatkowej o 30%
Próg minimalnego PW: 17000
Bateria główna - 1x3 305 mm. Zasięg ognia - 17.9 km.
Maksymalne uszkodzenia pociskiem OB - 4300. Penetracja pocisku OB - 51 mm. Szansa wywołania pożaru - 27.0%. Prędkość wylotowa pocisku OB - 808 m/s.
Maksymalne uszkodzenia pociskiem PP - 7600. Prędkość wylotowa pocisku PP - 762 m/s.
Czas przeładowania - 26.0 s. Czas obrotu o 180° - 30.0 s. Maksymalny rozrzut - 239 m. Sigma - 1.70.
Bateria główna - 2x2 305 mm. Zasięg ognia - 17.9 km.
Maksymalne uszkodzenia pociskiem OB - 4300. Penetracja pocisku OB - 51 mm. Szansa wywołania pożaru - 27.0%. Prędkość wylotowa pocisku OB - 808 m/s.
Maksymalne uszkodzenia pociskiem PP - 7600. Prędkość wylotowa pocisku PP - 762 m/s.
Czas przeładowania - 26.0 s. Czas obrotu o 180° - 30.0 s. Maksymalny rozrzut - 239 m. Sigma - 1.70.
Ograniczone pociski PP:
Liczba pocisków - 56.
Zasięg ognia - 11.5 km.
Maksymalne uszkodzenia pociskiem PP - 8900,
Maksymalny rozrzut - 175 m.
Prędkość wylotowa - 800 m/s.
Ogień serią:
Czas przeładowania - 52.0 s. Przerwa między strzałami - 1.7 s. Strzałów w serii 2.
Nalot ZOP
Czas przeładowania - 30.0 s. Dostępne naloty - 2. Liczba samolotów atakujących - 1. Zasięg maksymalny - 7.0 km. Liczba bomb w ładunku - 2. maksymalne uszkodzenia bombą - 4200.0.
Uzbrojenie dodatkowe:
6x2 127.0 mm, Zasięg - 7.7 km.
Maksymalne uszkodzenia pociskiem PPO- 2500. Prędkość wylotowa - 792 m/s
Obrona plot.: 14x2 40.0 mm., 6x2 127.0 mm., 20x1 20.0 mm.
Obrona plot. krótkiego zasięgu: ciągłe uszkodzenia na sekundę - 151, prawdopodobieństwo trafienia - 85 %, strefa działania - 2.0 km;
Obrona plot. średniego zasięgu: ciągłe uszkodzenia na sekundę - 273, prawdopodobieństwo trafienia - 90 %, strefa działania - 3.5 km;
Obrona plot. dalekiego zasięgu: ciągłe uszkodzenia na sekundę - 109, prawdopodobieństwo trafienia - 90 %, strefa działania - 5.8 km;
ilość eksplozji w salwie - 5, uszkodzenia od eksplozji - 1540, strefa działania 3.5 - 5.8 km.
Maksymalna prędkość - 33.0 węzłów Promień skrętu - 850 m. Czas przestawiania steru - 13.0 s. Wykrywalność z powierzchni - 15.0 km. Wykrywalność z powietrza - 9.7 km. Wykrywalność po wystrzale z dymu - 12.1 km.
Dostępny sprzęt eksploatacyjny:
1 slot - Grupa naprawczo – ratunkowa (Czas działania 5 s; Czas przeładowania 60 s; Sprzęt nielimitowany)
2 slot - Ciężka grupa naprawcza (Czas działania 45 s; PW na sekundę 544.0; Czas przeładowania 60 s; Ładunki 3)
3 slot - Sonda hydroakustyczna (Czas działania 100 s; Zasięg wykrywania torped 3.5 km; Zasięg wykrywania okrętów 5.0 km; Czas przeładowania 120 s; Ładunki 3)
3 slot - Obrona plot. (Czas działania 40 s; Średnie uszkodzenia zwiększone o 50%; Uszkodzenia od eksplozji zwiększone o 300%; Czas przeładowania 80 s; Ładunki 4)
4 slot - Myśliwiec (Czas działania 60 s; Myśliwce 3; Promień działania 3.0 km; Czas przeładowania 90 s; Ładunki 3)
Wszystkie statystyki dotyczą okrętu bez dowódcy i ulepszeń, ale z najlepszymi modułami. Parametry mogą się zmienić w czasie testów.
Japoński pancernik Hotaka, Tier IX
Okręt otrzymał nazwę na cześć japońskiej góry znajdującej się w prefekturze Gunma na wyspie Honsiu.
Punkty wytrzymałości - 94560. Opancerzenie - 32 mm.
Ochrona przeciwtorpedowa - 29 %.
Walcz lub uciekaj
Parametry okrętu stopniowo polepszają się wraz z utratą PW, aż do minimalnej wartości progowej. Jeśli odzyskacie PW to modyfikatory staną się mniej efektywne..
Zasięg ognia baterii dodatkowej zwiększony o +20%
Skrócenie czasu przeładowania dział baterii dodatkowej o 30%
Próg minimalnego PW: 23650
Bateria główna - 4x2 410 mm. Zasięg ognia - 21.8 km.
Maksymalne uszkodzenia pociskiem OB - 6500. Penetracja pocisku OB - 68 mm. Szansa wywołania pożaru - 30.0%. Prędkość wylotowa pocisku OB - 870 m/s.
Maksymalne uszkodzenia pociskiem PP - 10800. Prędkość wylotowa pocisku PP - 870 m/s.
Czas przeładowania - 33.0 s. Czas obrotu o 180° - 35.0 s. Maksymalny rozrzut - 278 m. Sigma - 1.70.
Ograniczone pociski PP:
Liczba pocisków - 64.
Zasięg ognia - 12.0 km.
Maksymalne uszkodzenia pociskiem PP - 12600,
Maksymalny rozrzut - 180 m.
Prędkość wylotowa - 910 m/s.
Ogień serią:
Czas przeładowania - 55.0 s. Przerwa między strzałami - 2.2 s. Strzałów w serii 2.
Nalot ZOP
Czas przeładowania - 30.0 s. Dostępne naloty - 2. Liczba samolotów atakujących - 1. Zasięg maksymalny - 10.0 km. Liczba bomb w ładunku - 2. maksymalne uszkodzenia bombą - 4200.0.
Uzbrojenie dodatkowe:
12x1 140.0 mm, Zasięg - 8.0 km.
Maksymalne uszkodzenia pociskiem OB - 2400. Szansa wywołania pożaru - 10.0%. Prędkość wylotowa pocisku OB - 850 m/s
6x2 100.0 mm, Zasięg - 8.0 km.
Maksymalne uszkodzenia pociskiem OB - 1700. Szansa wywołania pożaru - 6.0%. Prędkość wylotowa pocisku OB - 1000 m/s
Obrona plot.: 10x3 25.0 mm., 15x1 25.0 mm., 6x2 100.0 mm., 12x2 40.0 mm.
Obrona plot. krótkiego zasięgu: ciągłe uszkodzenia na sekundę - 123, prawdopodobieństwo trafienia - 85 %, strefa działania - 2.5 km;
Obrona plot. średniego zasięgu: ciągłe uszkodzenia na sekundę - 231, prawdopodobieństwo trafienia - 75 %, strefa działania - 3.5 km;
Obrona plot. dalekiego zasięgu: ciągłe uszkodzenia na sekundę - 151, prawdopodobieństwo trafienia - 75 %, strefa działania - 5.8 km;
ilość eksplozji w salwie - 6, uszkodzenia od eksplozji - 1470, strefa działania 3.5 - 5.8 km.
Maksymalna prędkość - 30.0 węzłów Promień skrętu - 880 m. Czas przestawiania steru - 16.2 s. Wykrywalność z powierzchni - 15.0 km. Wykrywalność z powietrza - 11.8 km. Wykrywalność po wystrzale z dymu - 15.0 km.
Dostępny sprzęt eksploatacyjny:
1 slot - Grupa naprawczo – ratunkowa (Czas działania 10 s; Czas przeładowania 80 s; Sprzęt nielimitowany)
2 slot - Ciężka grupa naprawcza (Czas działania 45 s; PW na sekundę 756.48; Czas przeładowania 60 s; Ładunki 3)
3 slot - Myśliwiec (Czas działania 60 s; Myśliwce 4; Promień działania 3.0 km; Czas przeładowania 90 s; Ładunki 3)
Wszystkie statystyki dotyczą okrętu bez dowódcy i ulepszeń, ale z najlepszymi modułami. Parametry mogą się zmienić w czasie testów.
Włoski krążownik Varese, Tier X
Okręt otrzymał nazwę po jednym z włoskich krążowników, który był na służbie Regia Marina na początku XX wieku, nazwa upamiętnia włoskie zwycięstwo w czasie Drugiej Wojny o niepodległość Włoch koło miejscowości Varese.
Punkty wytrzymałości - 102540. Opancerzenie - 27 mm. Czas trwania pożaru 60 s.
Ochrona przeciwtorpedowa - 22 %.
Walcz lub uciekaj
Parametry okrętu stopniowo polepszają się wraz z utratą PW, aż do minimalnej wartości progowej. Jeśli odzyskacie PW to modyfikatory staną się mniej efektywne..
Zasięg ognia baterii dodatkowej zwiększony o +16%
Skrócenie czasu przeładowania dział baterii dodatkowej o 30%
Próg minimalnego PW: 25638
Bateria główna - 2x4 320 mm. Zasięg ognia - 18.4 km.
Maksymalne uszkodzenia pociskiem PP - 8300. Prędkość wylotowa pocisku PP - 830 m/s.
Maksymalne uszkodzenia pociskiem PPO - 10250. Penetracja pocisku PPO - 83 mm. Prędkość wylotowa pocisku PPO - 830 m/s.
Czas przeładowania - 30.0 s. Czas obrotu o 180° - 30.0 s. Maksymalny rozrzut - 244 m. Sigma - 1.70.
Ograniczone pociski PP:
Liczba pocisków - 64.
Zasięg ognia - 12.5 km.
Maksymalne uszkodzenia pociskiem PP - 9700,
Maksymalny rozrzut - 185 m.
Prędkość wylotowa - 870 m/s.
Ogień serią:
Czas przeładowania - 50.0 s. Przerwa między strzałami - 1.7 s. Strzałów w serii 2.
Nalot ZOP
Czas przeładowania - 30.0 s. Dostępne naloty - 2. Liczba samolotów atakujących - 1. Zasięg maksymalny - 8.0 km. Liczba bomb w ładunku - 2. maksymalne uszkodzenia bombą - 4900.0.
Wyrzutnie torpedowe - 2x3 533 mm.
maksymalne uszkodzenia - 20433. Zasięg - 8.0 km. Prędkość - 72 węzłów Czas przeładowania - 120 s. Czas obrotu wyrzutni o 180° - 7.2 s. Wykrywalność torped - 1.7 km.
Uzbrojenie dodatkowe:
10x2 90.0 mm, Zasięg - 8.3 km.
Maksymalne uszkodzenia pociskiem PPO - 1900. Prędkość wylotowa - 860 m/s
3x4 152.0 mm, Zasięg - 8.3 km.
Maksymalne uszkodzenia pociskiem PPO- 3650. Prędkość wylotowa - 950 m/s
Obrona plot.: 8x6 20.0 mm., 10x2 90.0 mm., 12x2 37.0 mm.
Obrona plot. krótkiego zasięgu: ciągłe uszkodzenia na sekundę - 105, prawdopodobieństwo trafienia - 85 %, strefa działania - 2.0 km;
Obrona plot. średniego zasięgu: ciągłe uszkodzenia na sekundę - 245, prawdopodobieństwo trafienia - 90 %, strefa działania - 3.5 km;
Obrona plot. dalekiego zasięgu: ciągłe uszkodzenia na sekundę - 165, prawdopodobieństwo trafienia - 90 %, strefa działania - 4.6 km;
ilość eksplozji w salwie - 7, uszkodzenia od eksplozji - 1330, strefa działania 3.5 - 4.6 km.
Maksymalna prędkość - 33.0 węzłów Promień skrętu - 830 m. Czas przestawiania steru - 14.4 s. Wykrywalność z powierzchni - 13.5 km. Wykrywalność z powietrza - 10.9 km. Wykrywalność po wystrzale z dymu - 11.1 km.
Dostępny sprzęt eksploatacyjny:
1 slot - Grupa naprawczo – ratunkowa (Czas działania 5 s; Czas przeładowania 60 s; Sprzęt nielimitowany)
2 slot - Ciężka grupa naprawcza (Czas działania 45 s; PW na sekundę 820.32; Czas przeładowania 60 s; Ładunki 3)
3 slot - Sonda hydroakustyczna (Czas działania 100 s; Zasięg wykrywania torped 3.5 km; Zasięg wykrywania okrętów 5.0 km; Czas przeładowania 120 s; Ładunki 3)
3 slot - Obrona plot. (Czas działania 40 s; Średnie uszkodzenia zwiększone o 50%; Uszkodzenia od eksplozji zwiększone o 300%; Czas przeładowania 80 s; Ładunki 3)
Wszystkie statystyki dotyczą okrętu bez dowódcy i ulepszeń, ale z najlepszymi modułami. Parametry mogą się zmienić w czasie testów.
Zaktualizowane modele
Model poprzednio ogłoszonego pan amerykańskiego pancernika Valparaíso jest gotowy!
Na koniec chcemy pokazać dodatkową zawartość związana z aktualizacją:
- Dwa stałe kamuflaże:
- Midnight Hollow
- Polajkuj i zasubskrybuj
- Nowy efekt zniszczenia: Feria kolorów
Komentarze
Ten wpis nie ma jeszcze komentarzy, bądź pierwszy i dodaj swój komentarz!