blog images

Dev Blog (505) 04.01.2024 Zamknięty test 13.1 – Zmiany w okrętach podwodnych i uzbrojeniu ZOP, aktualizacja systemu wyglądu, Eskorta sterowców i inne.

Proszę pamiętać, że wszystkie informacja na Blogu Deweloperów są wstępne, mogą ulec zmianie w trakcie testów, a także nie pojawić się w serwerze gry. Ostateczne informacje pojawią się na oficjalnym portalu gry.


Zmiany w okrętach podwodnych i uzbrojeniu ZOP

 

Cieszymy się, że możemy ujawnić kilka dodatkowych szczegółów dotyczącej zapowiedzianych zmian w okrętach podwodnych i broni ZOP! Zmiany te mają na celu stworzyć bardziej spójne interakcje pomiędzy okrętami podwodnymi i nawodnymi, jednocześnie pozostawiając skuteczność bojową tych pierwszych na niezmienionym poziomie.



Na początek zrobiliśmy kilka zmian w broni ZOP okrętów nawodnych:

  • Linie do Wenecji i Hindenburga, a także Prinz Eugen i Admiral Schröder otrzymają Nalot ZOP zamiast Bomb głębinowych, które posiadają obecnie.
  • Pancerniki Tierów V-VIII otrzymają zwiększony zasięg Nalotu ZOP. Krążowniki i pancerniki tierów V-VIII będą miały skrócony czas przeładowania nalotu ZOP. Jednocześnie obniży się nieco ilość zadawanych uszkodzeń przez lotnicze bomby głębinowe. Oznacza to, że będzie można korzystać z Nalotu ZOP częściej, ale będzie on zadawał średnio mniejsze uszkodzenia.
  • Okręty posiadające specjalne ustawienia broni ZOP nie otrzymają na razie zmian.


Zmiany parametrów Nalotu ZOP dla wszystkich tierów:

Okręty ze specjalnymi parametrami ZOP.


  • Zasięg Nalotu ZOP zostanie zwiększony dla okrętów: Ohio, Thunderer, Jean Bart i Jean Bart B. Będzie on podobny do zasięgów okrętów tego samego tieru.
  • Linie do Wenecji i Yodo, a także nadchodząca linia Wspólnoty otrzymają sprzęt eksploatacyjny Monitoring okrętów podwodnych na osobnym slocie.


Parametry Monitoringu okrętów podwodnych:


Następnie chcemy się podzielić dodatkowymi informacjami na temat zmian w Hydrofonach dostępnych na okrętach podwodnych. Ten sprzęt będzie miał następujące parametry:

  • Sprzęt pozwoli natychmiast wykryć okręty w zasięgu, niezależnie od terenu (podobnie jak radar i sonda hydroakustyczna). T
  • Sprzęt będzie można użyć na dowolnej głębokości (na powierzchni, na głębokości peryskopowej i operacyjnej), ale będzie wykrywał okręty tylko w czasie przebywania na głębokości peryskopowej i na powierzchni.
  • Gdy okręt podwodny użyje Hydrogonu w celu wykrycia okrętu nad nim, w zasięgu linii widoczności, statyczna sylwetka okrętu pojawi się na krótki czas (około 6 sekund) i zniknie.
  • Okręty schowane za wyspami będą pojawiały się na krótko bez sylwetki.


Ponadto dodaliśmy ostrzeżenie o kolizji dla okrętów podwodnych w zanurzeniu, gdy w pobliżu (2km) znajduje się wrogi okręt podwodny. Informacja pokaże się nawet jeśli wroga jednostka nie będzie wykryta, a zniknie, gdy wrogi okręt wypłynie poza zasięg 2km w dowolnym kierunku (nawet w stronę powierzchni). Ważne jest to, że informacja będzie taka sama niezależnie od ilości wrogich okrętów podwodnych w pobliżu.

Na koniec, w celu zbalansowania zmian w broni ZOP, ulepszymy promień skrętu wszystkich okrętów podwodnych, tak by miały możliwość lepszego manewru i zmiany pozycji. Średnio ich promień skrętu zmniejszy się o około 20%.


Jako wynik zmian w okrętach podwodnych dodaliśmy następujące efekty do dwóch sygnałów:

  • Sierra Bravo
  • Czas przeładowania Monitoringu okrętów podwodnych zmniejszono o 10%*
  • Czas przeładowania Hydrofonu zmniejszono o 10%

*Ma to wpływ także na czas przygotowania sprzęt na początku bitwy.

  • X-Ray Papa Unaone
  • Zwiększona zdolność zanurzenia o 5%


Uaktualnienie systemu wyglądu

 Wraz z aktualizacją 13.1 większość jednorazowych kamuflaży w grze otrzyma stałą wersję, którą będzie można kupić lub otrzymać z wielu aktywności, misji i wydarzeń. Nowe stałe kamuflaże będą działały tak jak już istniejące kamuflaże stałe, takie jak Nowy Rok, Epoch czy stalowe, ale nie będą zablokowane na konkretnym tierze okrętów.

Gracz będzie mógł powiązać stały kamuflaż za darmo do okrętów, tak długo jak będzie miał ich wystarczającą ilość. Niepowiązane kamuflaże będą przechowywane w Inwentarzu. Będzie można zobaczyć ilość kopii kamuflaży w zakładce Wygląd.

Po powiązaniu kamuflażu z okrętem pozostanie on do niego przyłączony i nie będzie można go odłączyć. Warto zaznaczyć, że po przypisaniu stałego kamuflażu danego typu do okrętu, nie będzie można na nim używać jednorazowych wersji tego samego kamuflażu. Dodatkowo stałych kamuflaży nie będzie można sprzedać.

Dla kamuflaży standardowych, jednokolorowych, abstrakcyjnych i tematycznych, po otrzymaniu jednorazowego lub stałego kamuflażu danego typu na koncie, odblokuje się możliwość kupienia stałego kamuflażu tego typu na wszystkie okręty.

Będziecie mieli możliwość kupienia powyższych rodzajów kamuflaży stałych za kredyty lub dublony. Gdy kupicie stały kamuflaż w zakładce Wygląd zostanie on automatycznie przypisany do okrętu. Ceny podane są w tabeli:


Nie będzie można kupić jednorazowych lub stałych wersji kamuflaży Trofeum lub Specjalnych (np. kamuflaży za udział w bitwach rankingowych lub kamuflaży związanych z współpraca z zewnętrznymi markami)

Wprowadzenia stałych wersji tych kamuflaży wprowadzi inne zmiany:

  • Zmienią się nagrody dzienne – nie będzie opcji wyboru kontenera Więcej kamuflaży.
  • W wersji 13.1 zastąpimy jednorazowe kamuflaże ich stałymi wersjami w Kolekcjach, Kampaniach, Poziomach konta i misjach klanowych.
  • W przyszłości planujemy zastąpić jednorazowe kamuflaże ich stałymi wersjami w niektórych aktywnościach, np. w bitwach rankingowych. I



Eskorta sterowca

Eskorta sterowca powraca do gry jako osobny, tymczasowy tryb bitwy!

W tym trybie gracze będą mieli zadanie przeprowadzić sojuszniczy sterowiec do celu przed wrogiem. Gracze będą mogli osiągnąć zwycięstwo także zatapiając wszystkie wrogie jednostki.

W tej wersji używane będą te same zasady jak w wersji dodanej do bitew losowych.

Gracze będą mogli używać okrętów tierów VIII-X dowolnego typu.



Bitwy klanowe

 Nowy sezon bitew klanowych rozpocznie się w aktualizacji 13.1!. Sezon będzie miał następujący format:

  • 7v7
  • Okręty Tieru X i super okręty
  • Niedozwolone będą lotniskowce i okręty podwodne
  • Drużyny ograniczone będą do 1 pancernika
  • Nie będzie ograniczeń na krążowniki lub niszczyciele.
  • Nie więcej niż jeden Pietropawłowsk na drużynę.
  • Ograniczona liczba okrętów Napoli i Marseilles. Jedna drużyna nie może mieć więcej niż dwa takie okręty jednocześnie.

Kolejne ograniczenia będą ogłaszane na Dev Blogach.


Dodatkowa zawartość i zmiany

 Wersja 13.1 przyniesie mnóstwo nowej zawartości do gry!

  • Port Dragon zostanie zaktualizowany wizualnie:


  • Dowódca Nian z indywidualnymi kwestiami dialogowymi, a także dowódcy Takeo Kurita i Karel Doorman


  • Naszywka i flaga Noworoczna Bestia
  • Naszywka Szary Duch i flaga USS Enterprise


  • Stały kamuflaż Księżycowa bestia dla okrętu Hsienyang 
  • Ten kamuflaż jest nadal w przygotowaniu i jego wygląd zostanie przedstawiony później.
  • Stały kamuflaż Duch Pacyfiku dla okrętu Enterprise


  • Kontener Bitwa na Morzu Jawajskim i Kontener Premium Bitwa na Morzu Jawajskim


Zawartość Kontenera Bitwa na Morzu Jawajskim

  • 5x specjalnych premii ekonomicznych - 16% szans dla każdego typu
  • 3000 Wolnego PD - 20%
  • x2 jednorazowe kamuflaże Wczesny poranek lub Union Jack - 7,70% dla każdego
  • Jeden okrętów - 0,6%,
  • Yudachi, Perth, Jupiter, Minegumo - 0,15%

Jeśli posiadacie wszystkie przedmioty z grupy okręty otrzymacie rekompensatę w postaci 3000 wolnego PD.


Zawartość Kontenera Premium Bitwa na Morzu Jawajskim

  • 14x rzadkich premii ekonomicznych - 16% szans dla każdego typu
  • 32000 wolnego PD - 16%
  • x2 stałe kamuflaże Wczesny poranek lub Union Jack - 7% dla każdego typu
  • Jeden okrętów - 6%,
  • Yudachi, Perth, Jupiter, Minegumo - 1,5%

Jeśli posiadacie wszystkie przedmioty z grupy okręty otrzymacie rekompensatę w postaci 32000 wolnego PD.





Komentarze

Ten wpis nie ma jeszcze komentarzy, bądź pierwszy i dodaj swój komentarz!

Dodaj komentarz

Twój nick

Treść komentarza