Dev Blog (539) 06.06.2024 Zamknięty test 13.5 – Nowe okręty
Proszę pamiętać, że wszystkie informacja na Blogu Deweloperów są wstępne, mogą ulec zmianie w trakcie testów, a także nie pojawić się w serwerze gry. Ostateczne informacje pojawią się na oficjalnym portalu gry.
Pan – amerykańskie pancerniki
Lubicie walkę w zwarciu swoim pancernikiem? Zatem to linia dla Ciebie! Prezentujemy pan amerykańskie pancerniki – ciężkie jednostki mogące zadawać i otrzymywać potężne ciosy. Linia składa się z trzech okrętów tierów VIII-X. W aktualizacji 13.6 rozpoczną się testy okrętów tieru IX Los Andes i X Libertad.
Co sprawia, że będą one wyjątkowe? Ci, którzy znają Atlantico rozpoznają kilka cech szczególnych. Po pierwsze, niezapomniane sylwetki 234mm dział baterii pomocniczej, z dużymi uszkodzeniami pociskami OB, dużym zasięgiem i ulepszoną celnością. Po drugie, solidne opancerzenie, umożliwiające strzaskanie się większości pocisków OB. A na koniec okręty te będą miały własne cechy: ulepszoną Grupę naprawczą i szybkim czasie przeładowania i możliwości odzyskania większej części utraconych PW, w czasie gdy Instrukcje bojowe pozwolą na użycie ulepszonej baterii dodatkowej – zwiększając jej zasięg i uszkodzenia.
Bardzo dużo zalet, a co z przeciętnością, obrzydliwością i paskudztwem? Wadą okrętów będzie niewielka siła pocisków PP, niski zasięg dział baterii głównej i wrażliwa cytadela, która będzie wystawiona na ostrzał w momencie użycia wszystkich dział baterii głównej. Dodatkowo słaba balistyką dział baterii głównej będzie powodem trudności w trafianiu małych, manewrujących celów takich jak niszczyciele.
W bitwach okręty te sprawdzą się w walce na krótkich dystansach. Ulepszona Grapa naprawcza wzmocni przeżywalność, a Instrukcje bojowe będą ładowane zarówno trafieniami baterii głównej, jak i otrzymywaniem potencjalnych uszkodzeń, nagradzając tym samym agresywny styl gry. Mimo tego, że prowadząc do bitwy te behemoty możecie być pewni, że znaczący, skupiony ogień będzie wymagany do ich zatopienia, to nie zapomnijcie o wsparciu sojuszników, te giganty nie są niezwyciężone, a wrogie torpedy mogą szybko sprowadzić okręt na dno.
Pan-Amerykański pancernik Los Andes, Tier IX
Pancernik, który mógłby być zaprojektowany, zbudowany i przebudowany w brytyjskiej stoczni w latach 1910-1930 dla Argentyny, wraz z przyszłymi modernizacjami uzbrojenia przeciwlotniczego w USA w latach 40. Projekt bazuje na pomyśle wsparcia dział baterii głównej drednota potężnymi działami baterii dodatkowej o kalibrze większym niż 200mm. Dyskusja nad takim rozwiązaniem toczyła się w stoczni Armstrong na początku 1910 roku o rozwoju południowo-amerykańskich pancerników.
Nazwa okrętu pochodzi od największej góry Południowej Ameryki, odziedziczona jest po pierwszym argentyńskim okręcie pancernym, który wszedł do służby w 1870 roku i był w 1910 roku już mocno przestarzały, co mogło prowadzić do zaprojektowania nowego super drednota.
Proszę pamiętać, że model Los Andes jest w przygotowaniu, zamiast tego użyty zostanie okręt Cordillera, z takimi samymi parametrami.
Punkty wytrzymałości – 79400. Opancerzenie - 32 mm.
Ochrona przeciwtorpedowa - 31 %.
Bateria główna - 6x2 381 mm. Zasięg ognia - 19.6 km.
Maksymalne uszkodzenia pociskiem OB – 5350. Penetracja pocisku OB - 64 mm. Szansa wywołania pożaru – 34%. Prędkość wylotowa pocisku OB - 804 m/s.
Maksymalne uszkodzenia pociskiem PP - 10700. Prędkość wylotowa pocisku PP - 804 m/s.
Czas przeładowania - 30.0 s. Czas obrotu o 180° - 36.0 s. Maksymalny rozrzut - 256 m. Sigma – 1.70.
Nalot ZOP:
Czas przeładowania - 30.0 s. Dostępne naloty - 2. Liczba samolotów w nalocie - 1. Zasięg maksymalny - 10.0 km. Liczba bomb w ładunku - 2. maksymalne uszkodzenia bombą - 4200.0.
Uzbrojenie dodatkowe:
8x1 127.0 mm, Zasięg - 8.0 km.
Maksymalne uszkodzenia pociskiem OB – 1800. Szansa wywołania pożaru – 5%. Prędkość wylotowa pocisku OB - 792 m/s
8x2 234.0 mm, Zasięg - 8.0 km.
Maksymalne uszkodzenia pociskiem OB – 3850. Szansa wywołania pożaru – 21%. Prędkość wylotowa pocisku OB - 761 m/s
Obrona plot.: 16x2 20.0 mm., 14x1 20.0 mm., 4x4 40.0 mm., 12x2 40.0 mm., 8x1 127.0 mm.
Obrona plot. krótkiego zasięgu: ciągłe uszkodzenia na sekundę - 298, prawdopodobieństwo trafienia - 70 %, strefa działania - 2.0 km;
Obrona plot. średniego zasięgu: ciągłe uszkodzenia na sekundę - 337, prawdopodobieństwo trafienia - 75 %, strefa działania - 3.5 km;
Obrona plot. dalekiego zasięgu: ciągłe uszkodzenia na sekundę - 98, prawdopodobieństwo trafienia - 75 %, strefa działania - 5.8 km;
ilość eksplozji w salwie - 5, uszkodzenia od eksplozji - 1610, strefa działania 3.5 - 5.8 km.
Maksymalna prędkość - 30.0 węzłów Promień skrętu - 960 m. Czas przestawiania steru – 17.0 s. Wykrywalność z powierzchni – 15.8 km. Wykrywalność z powietrza – 14.0 km. Wykrywalność po wystrzale z dymu – 14.9 km.
Instrukcje bojowe:
Postęp za trafienie pociskiem baterii głównej - 4%
Postęp za 1000 punktów potencjalnych uszkodzeń - 0.15%
Czas nieaktywności przed utratą postępu - 50.0 s.
Utrata postępu za sekundę nieaktywności - 5.0 %.
Aktywowany efekt:
Zwiększenie uszkodzeń pociskiem baterii dodatkowej 25.0%; Zasięg ognia baterii dodatkowej zwiększony o 10.0%;
Czas działania 45.0 s
Dostępny sprzęt eksploatacyjny:
1 slot - Grupa naprawczo – ratunkowa (Czas działania 20 s; Czas przeładowania 80 s; Sprzęt nielimitowany)
2 slot - Grupa naprawcza (Czas działania 28 s; PW na sekundę 476.4; Czas przeładowania 60 s; Ładunki 4)
Wszystkie statystyki dotyczą okrętu bez dowódcy i ulepszeń, ale z najlepszymi modułami. Parametry mogą się zmienić w czasie testów.
Pan-Amerykański pancernik Libertad, Tier X
Potężny pancernik, mogący zostać zaprojektowany w brytyjskich stoczniach na zlecenie Chile – kontynuacja konceptu Los Andes z potężnymi 234mm działami dodatkowymi i innymi technologicznymi rozwiązaniami z okresu wyścigu zbrojeń pancerników południowo – amerykańskich.
Okręt odziedziczył swoją nazwę, Libertad (Wolność) po pancerniku zbudowanym dla Chile w Wielkiej Brytanii w 1900 roku, który jednak został przejęty przez Royal Navy.
Punkty wytrzymałości – 85500. Opancerzenie - 32 mm.
Ochrona przeciwtorpedowa - 31 %.
Bateria główna - 6x2 419 mm. Zasięg ognia - 20.5 km.
Maksymalne uszkodzenia pociskiem OB – 5750. Penetracja pocisku OB - 70 mm. Szansa wywołania pożaru – 34%. Prędkość wylotowa pocisku OB - 804 m/s.
Maksymalne uszkodzenia pociskiem PP - 11700. Prędkość wylotowa pocisku PP - 747 m/s.
Czas przeładowania - 30.0 s. Czas obrotu o 180° - 36.0 s. Maksymalny rozrzut - 265 m. Sigma – 1.70.
Nalot ZOP:
Czas przeładowania - 30.0 s. Dostępne naloty - 2. Liczba samolotów w nalocie - 1. Zasięg maksymalny - 11.0 km. Liczba bomb w ładunku - 2. maksymalne uszkodzenia bombą - 4900.0.
Uzbrojenie dodatkowe:
8x1 127.0 mm, Zasięg - 8.3 km.
Maksymalne uszkodzenia pociskiem OB – 1800. Szansa wywołania pożaru – 5%. Prędkość wylotowa pocisku OB - 792 m/s
10x2 234.0 mm, Zasięg - 8.3 km.
Maksymalne uszkodzenia pociskiem OB – 3850. Szansa wywołania pożaru – 21%. Prędkość wylotowa pocisku OB - 761 m/s
Obrona plot.: 20x2 20.0 mm., 16x1 20.0 mm., 4x4 40.0 mm., 16x2 40.0 mm., 8x1 127.0 mm.
Obrona plot. krótkiego zasięgu: ciągłe uszkodzenia na sekundę - 357, prawdopodobieństwo trafienia - 70 %, strefa działania - 2.0 km;
Obrona plot. średniego zasięgu: ciągłe uszkodzenia na sekundę - 403, prawdopodobieństwo trafienia - 75 %, strefa działania - 3.5 km;
Obrona plot. dalekiego zasięgu: ciągłe uszkodzenia na sekundę - 98, prawdopodobieństwo trafienia - 75 %, strefa działania - 5.8 km;
ilość eksplozji w salwie - 5, uszkodzenia od eksplozji - 1610, strefa działania 3.5 - 5.8 km.
Maksymalna prędkość - 30.0 węzłów Promień skrętu - 1020 m. Czas przestawiania steru – 17.6 s. Wykrywalność z powierzchni – 16.0 km. Wykrywalność z powietrza – 15.0 km. Wykrywalność po wystrzale z dymu – 16.3 km.
Instrukcje bojowe:
Postęp za trafienie pociskiem baterii głównej - 4%
Postęp za 1000 punktów potencjalnych uszkodzeń - 0.15%
Czas nieaktywności przed utratą postępu - 50.0 s.
Utrata postępu za sekundę nieaktywności - 5.0 %.
Aktywowany efekt:
Zwiększenie uszkodzeń pociskiem baterii dodatkowej 30.0%; Zasięg ognia baterii dodatkowej zwiększony o 10.0%;
Czas działania 45.0 s
Dostępny sprzęt eksploatacyjny:
1 slot - Grupa naprawczo – ratunkowa (Czas działania 20 s; Czas przeładowania 80 s; Sprzęt nielimitowany)
2 slot - Grupa naprawcza (Czas działania 28 s; PW na sekundę 513.0; Czas przeładowania 60 s; Ładunki 4)
Wszystkie statystyki dotyczą okrętu bez dowódcy i ulepszeń, ale z najlepszymi modułami. Parametry mogą się zmienić w czasie testów.
Zmiany w balansie
Wraz z wprowadzeniem nowych pancerników do drzewka, wprowadzimy także zmiany w balansie dla całej nacji pan-amerykańskiej:
Zasięg dział baterii dodatkowej okrętów pan – amerykańskich zostanie zwiększony tak, by dorównywał tym z okrętów niemieckich i francuskich.
Tier Podstawowy zasięg dział (bez modyfikatorów) Inne nacje
III 4 km 3.2 km
IV 4.8 km 4 km
V 4.95 km 4.3 km
VI 5.6 km 4.95 km
VII 6.3 km 5.6 km
VIII 7.6 km 6.6 km
IX 7.95 km 6.95 km
X 8.3 km 7.6 km
Myśleliście, że to już wszystko? Czytajcie dalej, aby poznać trzy nowe okręty, a także pierwsze spojrzenie na nowy model!
Europejski krążownik Svea, Tier X
Hipotetyczny projekt lekkiego krążownika uzbrojonego w uniwersalne, automatyczne działa 152mm, będącego powiększoną wersją szwedzkiego krążownika typu Tre Kronor. Nazwa pochodzi od Matki Svea, narodowego symbolu Szwecji i jej personifikacji jako kraju, nazwa odziedziczona jest po pancerniku obrony wybrzeża, który służył w szwedzkiej marynarce w latach 1880-1930.
Jako pierwszy europejski krążownik tieru X, Svea musi robić wrażenie. Mimo tego, że bateria główna składa się tylko z siedmiu luf, nie dajcie się zmylić – szybkie przeładowanie, dobra balistyka i ulepszony rozrzut – wszystko to przekładać się będzie na wspaniałą artylerię. Uzupełnieniem arsenału będzie dobry kamuflaż, solidna obrona plot. oraz torpedy o dużym zasięgu, z szybkim przeładowaniem, ale o niewielkiej ilości wyrzutni na burtę. Nie jesteście przekonani? Rzućcie okiem na sprzęt eksploatacyjny. Svea ma dostęp do potężnych narzędzi, każde na osobnym slocie: Awaryjna moc silnika podobna do tej z Ragnara, Grupa naprawcza, Radar, a także Wytwornica dymu. Cały ten sprzęt ma krótki czas działania, ale przeładowuje się relatywnie krótko. Aby skompensować ten arsenał, Svea ma niewielką pulę PW, słabe opancerzenie i niewielki zasięg dział.
Jak to się będzie sprawować w bitwie? Kluczem do sukcesu będzie dobrze użycie zestawu sprzętu eksploatacyjnego: wsparcie sojuszniczych niszczycieli na bliskim zasięgu przez użycie kamuflażu i niespodzianki w postaci radaru. Awaryjna moc silnika i Wytwornica dymu pozwoli uniknąć odwetowego ognia przeciwnika. Odzyskajcie PW dzięki Grupie naprawczej pomiędzy potyczkami i okręt znów jest gotowy do użycia po przeładowaniu całego sprzętu eksploatacyjnego.
Punkty wytrzymałości – 33600. Opancerzenie - 25 mm. Czas trwania pożaru: 30 s.
Bateria główna - 2x2 152 mm. Zasięg ognia - 16.5 km.
Maksymalne uszkodzenia pociskiem OB – 2200. Penetracja pocisku OB - 30 mm. Szansa wywołania pożaru – 11%. Prędkość wylotowa pocisku OB - 900 m/s.
Maksymalne uszkodzenia pociskiem PP - 3000. Prędkość wylotowa pocisku PP - 900 m/s.
Czas przeładowania - 4.5 s. Czas obrotu o 180° - 7.2 s. Maksymalny rozrzut - 139 m. Sigma – 2.05.
Bateria główna - 1x3 152 mm. Zasięg ognia - 16.5 km.
Maksymalne uszkodzenia pociskiem OB – 2200. Penetracja pocisku OB - 30 mm. Szansa wywołania pożaru – 11%. Prędkość wylotowa pocisku OB - 900 m/s.
Maksymalne uszkodzenia pociskiem PP - 3000. Prędkość wylotowa pocisku PP - 900 m/s.
Czas przeładowania - 4.5 s. Czas obrotu o 180° - 7.2 s. Maksymalny rozrzut - 139 m. Sigma – 2.05.
Nalot ZOP:
Czas przeładowania - 30.0 s. Dostępne naloty - 2. Liczba samolotów w nalocie - 1. Zasięg maksymalny - 8.0 km. Liczba bomb w ładunku - 2. maksymalne uszkodzenia bombą - 4900.0.
Wyrzutnie torpedowe - 2x4 533 mm.
maksymalne uszkodzenia - 10700. Zasięg - 13.5 km. Prędkość - 86 węzłów Czas przeładowania - 70 s. Czas obrotu wyrzutni o 180° – 7.2 s. Wykrywalność torped - 1.8 km.
Obrona plot.: 15x1 40.0 mm., 2x2 152.0 mm., 1x3 152.0 mm.
Obrona plot. średniego zasięgu: ciągłe uszkodzenia na sekundę - 644, prawdopodobieństwo trafienia - 90 %, strefa działania - 3.5 km;
Obrona plot. dalekiego zasięgu: ciągłe uszkodzenia na sekundę - 67, prawdopodobieństwo trafienia - 90 %, strefa działania - 6.9 km;
ilość eksplozji w salwie - 4, uszkodzenia od eksplozji - 1820, strefa działania 3.5 - 6.9 km.
Maksymalna prędkość - 34.0 węzłów Promień skrętu - 720 m. Czas przestawiania steru – 8.6 s. Wykrywalność z powierzchni – 11.1 km. Wykrywalność z powietrza – 8.5 km. Wykrywalność po wystrzale z dymu – 5.4 km.
Dostępny sprzęt eksploatacyjny:
1 slot - Grupa naprawczo – ratunkowa (Czas działania 5 s; Czas przeładowania 60 s; Sprzęt nielimitowany)
2 slot - Grupa naprawcza (Czas działania 14 s; PW na sekundę 336.0; Czas przeładowania 80 s; Ładunki 3)
3 slot - Krótkotrwała wytwornica dymu (Czas działania 10 s; Czas rozpraszania 40 s; Promień 600.0 m; Czas przeładowania 70 s; Ładunki 6)
4 slot - Radar (Czas działania 15 s; Wykrywalnie okrętów 9.0 km; Czas przeładowania 60 s; Ładunki 4)
5 slot – Awaryjna moc silnika (Czas działania 60 s; Maksymalna prędkość +30%; Czas przeładowania 120 s; Ładunki 3)
Wszystkie statystyki dotyczą okrętu bez dowódcy i ulepszeń, ale z najlepszymi modułami. Parametry mogą się zmienić w czasie testów.
Niemiecki niszczyciel Georg Hoffmann, Tier X
Duży niszczyciel uzbrojony w działa 150mm, wariant niewdrożonego projektu „Typ 1938A” z ulepszonym uzbrojeniem przeciwlotniczym i torpedowym. Okręt nazwę zawdzięcza Georgowi Hoffmannowi, dowódcy krążownika SMS Frauenlob, zatopionego wraz z dowódcą w bitwie Jutlandzkiej. Nazwa okrętu wynika z tradycji lat 30 XX wieku, gdy Kriegsmarine nadawała nazwy niszczycielom na cześć poległych w czasie I W.Ś. oficerów marynarki wojennej.
Dla lubiących niemieckie niszczyciele (zwłaszcza te z dużymi działami) Georg Hoffmann będzie reprezentował nowe spojrzenie na klasyczną kombinację Dym + hydro. Jako szybki wersja Felixa Schultza, Hoffmann będzie mógł efektywnie zadawać duże uszkodzenia pociskami OB, dzięki typowej, niemieckiej ulepszonej penetracji pocisku, dobrej balistyce i szybkiemu przeładowaniu. Uzupełnieniem arsenału będą torpedy o dużym zasięgu, pozwalające na szybkie uzupełnienie wyrzutni nową partią torped.
Jeśli chodzi o sprzęt eksploatacyjny, to wspomniane wytwornica dymu i sonda hydroakustyczna sprawiają, że będzie to idealna jednostka do zdobywania punktów kluczowych, a ponadto na osobnych slotach dostępne będą: Obrona plot. i Doładowanie silnika. W zamian niszczyciel będzie miał gorsze pociski PP i celność, a słabe opancerzenie i kamuflaż utrudnią walkę z wrogimi niszczycielami na otwartych wodach.
Kierując okrętem w bitwie, kapitanowie osiągną największy sukces działając jako niszczyciel drugiej linii. Dając wsparcie sojuszniczym jednostkom za pomocą ostrzału pociskami OB, spowodują wypchnięcie wroga z punktów kluczowych, a duże okręty będzie można prześladować za pomocą torped. Sondę akustyczną będzie można użyć bezpiecznie zza wyspy w celu przejęcie stref kluczowych lub w połączeniu z wytwornicą dymu, tworząc tym samym dobrą pozycję obronną. Trzeba unikać wrogich okrętów z działami o dobrej balistyce, gdyż duży kadłub sprawia, że jest to idealny cel.
Punkty wytrzymałości – 24500. Opancerzenie - 19 mm.
Bateria główna - 3x2 150 mm. Zasięg ognia - 12.6 km.
Maksymalne uszkodzenia pociskiem OB – 1800. Penetracja pocisku OB - 38 mm. Szansa wywołania pożaru – 12%. Prędkość wylotowa pocisku OB - 960 m/s.
Maksymalne uszkodzenia pociskiem PP - 3850. Prędkość wylotowa pocisku PP - 960 m/s.
Czas przeładowania - 6.5 s. Czas obrotu o 180° - 18.0 s. Maksymalny rozrzut - 109 m. Sigma – 2.00.
Bomby głębinowe:
maksymalne uszkodzenia - 2400.0. Ilość zrzutów - 2. Bomb w zrzucie - 6. Czas przeładowania - 40.0 s.
Wyrzutnie torpedowe - 2x5 533 mm.
maksymalne uszkodzenia - 14400. Zasięg - 12.0 km. Prędkość - 66 węzłów Czas przeładowania - 80 s. Czas obrotu wyrzutni o 180° – 7.2 s. Wykrywalność torped - 1.4 km.
Obrona plot.: 3x4 30.0 mm., 3x2 150.0 mm., 4x2 55.0 mm.
Obrona plot. krótkiego zasięgu: ciągłe uszkodzenia na sekundę - 95, prawdopodobieństwo trafienia - 95 %, strefa działania - 3.0 km;
Obrona plot. średniego zasięgu: ciągłe uszkodzenia na sekundę - 179, prawdopodobieństwo trafienia - 100 %, strefa działania - 4.0 km;
Obrona plot. dalekiego zasięgu: ciągłe uszkodzenia na sekundę - 46, prawdopodobieństwo trafienia - 100 %, strefa działania - 6.9 km;
ilość eksplozji w salwie - 2, uszkodzenia od eksplozji - 1750, strefa działania 3.5 - 6.9 km.
Maksymalna prędkość - 37.5 węzłów Promień skrętu - 800 m. Czas przestawiania steru – 5.3 s. Wykrywalność z powierzchni – 7.9 km. Wykrywalność z powietrza – 4.2 km. Wykrywalność po wystrzale z dymu – 3.5 km.
Dostępny sprzęt eksploatacyjny:
1 slot - Grupa naprawczo – ratunkowa (Czas działania 5 s; Czas przeładowania 40 s; Sprzęt nielimitowany)
2 slot - Wytwornica dymu (Czas działania 20 s; Czas działania 73 s; promień 450.0 m; Czas przeładowania 160 s; Ładunki 3)
3 slot - Doładowanie silnika (Czas działania 120 s; Maksymalna prędkość +8%; Czas przeładowania 120 s; Ładunki 3)
4 slot - Obrona plot. (Czas działania 40 s; średnie uszkodzenia plot. +50%; uszkodzenia od eksplozji +300%; Czas przeładowania 80 s; Ładunki 3)
5 slot - Sonda hydroakustyczna (Czas działania 120 s; Zasięg wykrywania torped 4.0 km; Zasięg wykrywania okrętów 6.0 km; Czas przeładowania 120 s; Ładunki 3)
Wszystkie statystyki dotyczą okrętu bez dowódcy i ulepszeń, ale z najlepszymi modułami. Parametry mogą się zmienić w czasie testów.
Pan-azjatycki okręt podwodny Xin Zhong Guo 14, Tier VI
Xin Zhong Guo 14 (“Nowe Chiny №14”) jest jednym z post sowieckich okrętów typu S (były S-25), który został przekazany ChRL wraz z siostrzanymi jednostkami w latach 1954 – 1955 i stał ie podstawą floty podwodnej tego kraju.
Pierwszy pan-azjatycki okręt podwodny trafi do naszej gry. Xin Zhong Guo 14 będzie idealnie nadawał się do podstępnych ataków. Posiadając sześć wyrzutni torpedowych, okręt będzie miał do wyboru wersje naprowadzaną i klasyczną torped. Torpedy naprowadzane są raczej przeciętne, siłą okrętu są alternatywne torpedy głębokowodne o dużych uszkodzeniach i niewielkiej wykrywalności. Okręt podwodny ma dobrą prędkość nawodną, przeciętny kamuflaż i bardzo wolne odzyskiwanie baterii, co sprawia, że musi działać głównie z powierzchni.
Głównym stylem gry Xin Zhong Guo 14 będzie atakowanie wrogich krążowników i pancerników za pomocą torped głębokowodnych, które zadają potężne uszkodzenia. Musicie uważać na wrogie niszczyciele i okręty podwodne: oparcie w torpedach naprowadzanych nie sprawi, że będziecie mieli wielkie szanse w walce, a krótki zasięg Wykrywania okrętów podwodnych pogorszy Wasze szanse w walce pod wodą.
Punkty wytrzymałości – 11500. Opancerzenie - 16 mm.
Zdolność zanurzenia 210 jednostek. Zużycie zdolności zanurzenia 1 jednostka/s. Odzyskiwanie zdolności zanurzenia 0,4 jednostki/s.
Bateria główna - 1x1 100 mm. Zasięg ognia - 6.0 km.
Maksymalne uszkodzenia pociskiem PPO - 2200. Penetracja pocisku PPO - 29 mm. Prędkość wylotowa pocisku PPO - 804 m/s.
Czas przeładowania - 5.0 s. Czas obrotu o 180° - 18.0 s. Maksymalny rozrzut - 36 m. Sigma – 2.00.
Sonar:
Czas przeładowania 6.5 s; Czas trwanie efektu pingu na podświetlonym sektorze - 25.0 s, podwójnie podświetlonym - 50.0 s; Prędkość pingu 500; Zasięg maksymalny 7.0 km
Wyrzutnie torpedowe - 6x1 533 mm.
maksymalne uszkodzenia - 4600. Zasięg - 7.0 km. Prędkość - 75 węzłów Czas przeładowania - 40 s. Czas obrotu wyrzutni o 180° – 15.0 s. Wykrywalność torped - 1.7 km.
Liczba ładujących rufowe wyrzutnie torpedowe 1. Liczba ładujących przednie wyrzutnie torpedowe 2.
Maksymalna prędkość - 31.0 węzłów Maksymalna prędkość w zanurzeniu - 15.0 węzłów Promień skrętu - 430 m. Czas przestawiania steru – 5.2 s. Wykrywalność z powierzchni – 6.4 km. Wykrywalność z powietrza – 2.3 km. Wykrywalność po wystrzale z dymu – 2.0 km.
Dostępny sprzęt eksploatacyjny:
1 slot - Grupa naprawczo – ratunkowa (Czas działania 15 s; Czas przeładowania 60 s; Ładunki 3)
2 slot - Hydrofon (Czas działania 1 s; Dystans namierzania okrętu 7.0 km; Czas przeładowania 60 s; Czas wyświetlania wrogiej pozycji 6 s; Sprzęt nielimitowany)
3 slot – Wykrywacz okrętów podwodnych (Czas działania 60 s; zasięg wykrycia okrętu podwodnego na maksymalnej głębokości 6.0 km; Czas przygotowania na początku bitwy 330 s; Czas przeładowania 120 s; Ładunki 2)
Wszystkie statystyki dotyczą okrętu bez dowódcy i ulepszeń, ale z najlepszymi modułami. Parametry mogą się zmienić w czasie testów.
Francuski niszczyciel L'Adroit, Tier V
Jesteśmy gotowi zaprezentować model tego okrętu, poprzednio reprezentowany w testach jako „Vent”
Okręty testowe
W celach testowych dodajemy klony istniejących okrętów:
Comodoro (klon Pan- amerykańskiego pancernika Libertad, Tier X)
Prinz Sigismund (okręt na podstawie niemieckiego pancernika Prinz Heinrich, Tier VII) o następujących parametrach:
Punkty wytrzymałości – 63900. Opancerzenie - 32 mm.
Ochrona przeciwtorpedowa - 23 %.
Bateria główna - 4x2 380 mm. Zasięg ognia - 21.4 km.
Maksymalne uszkodzenia pociskiem OB – 4400. Penetracja pocisku OB - 95 mm. Szansa wywołania pożaru – 34%. Prędkość wylotowa pocisku OB - 820 m/s.
Maksymalne uszkodzenia pociskiem PP - 11600. Prędkość wylotowa pocisku PP - 820 m/s.
Czas przeładowania - 24.0 s. Czas obrotu o 180° - 30.0 s. Maksymalny rozrzut - 274 m. Sigma – 1.90.
Nalot ZOP:
Czas przeładowania - 30.0 s. Dostępne naloty - 2. Liczba samolotów w nalocie - 1. Zasięg maksymalny - 10.0 km. Liczba bomb w ładunku - 2. maksymalne uszkodzenia bombą - 4200.0.
Wyrzutnie torpedowe - 2x4 533 mm.
maksymalne uszkodzenia - 10700. Zasięg - 15.0 km. Prędkość - 86 węzłów Czas przeładowania - 120 s. Czas obrotu wyrzutni o 180° – 7.2 s. Wykrywalność torped - 1.8 km.
Uzbrojenie dodatkowe:
6x2 105.0 mm, Zasięg - 7.0 km.
Maksymalne uszkodzenia pociskiem OB – 1200. Szansa wywołania pożaru – 5%. Prędkość wylotowa pocisku OB - 900 m/s
12x1 150.0 mm, Zasięg - 7.0 km.
Maksymalne uszkodzenia pociskiem OB – 1800. Szansa wywołania pożaru – 10%. Prędkość wylotowa pocisku OB - 835 m/s
Obrona plot.: 12x1 37.0 mm., 6x2 105.0 mm.
Obrona plot. średniego zasięgu: ciągłe uszkodzenia na sekundę - 550, prawdopodobieństwo trafienia - 75 %, strefa działania - 3.5 km;
Obrona plot. dalekiego zasięgu: ciągłe uszkodzenia na sekundę - 166, prawdopodobieństwo trafienia - 100 %, strefa działania - 6.0 km;
ilość eksplozji w salwie - 6, uszkodzenia od eksplozji - 1890, strefa działania 3.5 - 6.0 km.
Maksymalna prędkość - 33.5 węzłów Promień skrętu - 810 m. Czas przestawiania steru – 15.4 s. Wykrywalność z powierzchni – 15.1 km. Wykrywalność z powietrza – 11.8 km. Wykrywalność po wystrzale z dymu – 14.2 km.
Dostępny sprzęt eksploatacyjny:
1 slot - Grupa naprawczo – ratunkowa (Czas działania 15 s; Czas przeładowania 80 s; Sprzęt nielimitowany)
2 slot - Grupa naprawcza (Czas działania 28 s; PW na sekundę 319.5; Czas przeładowania 80 s; Ładunki 4)
3 slot - Doładowanie przeładowania torped (Czas działania 1 s; Czas przeładowania torped 1 s; Czas przeładowania 70 s; Sprzęt nielimitowany)
Wszystkie statystyki dotyczą okrętu bez dowódcy i ulepszeń, ale z najlepszymi modułami. Parametry mogą się zmienić w czasie testów.
Komentarze
Ten wpis nie ma jeszcze komentarzy, bądź pierwszy i dodaj swój komentarz!