blog images

Dev Blog (563) 26.09.2024 Zamknięty test 13.10 – Nowe okręty

Proszę pamiętać, że wszystkie informacja na Blogu Deweloperów są wstępne, mogą ulec zmianie w trakcie testów, a także nie pojawić się w serwerze gry. Ostateczne informacje pojawią się na oficjalnym portalu gry.


Holenderskie krążowniki lekkie


Dla wszystkich fanów nalotów mamy specjalną niespodziankę! Aktualizacja 13.10 wprowadzi trzy nowe holenderskie krążowniki do gry. Tak jak w przypadku ciężkich wersji, okręty te posiadają naloty i będą świetnie się sprawować na otwartych wodach, jednak podobieństwa na tym się kończą. Każdy okręt nowej linii wyposażony jest w działa o niewielkim kalibrze – 128mm, mające dobry zasięg i balistykę jak na ten rozmiar. Z powodu swego niemieckiego pochodzenia działa te będą miały podobne parametry jak te na niemieckich niszczycielach: silne pociski PP, pociski OB z dobrą penetracją ale niewielkimi uszkodzeniami i małą szansą wywołania pożaru. Mimo, że pociski OB mogą pozostawić pewien niesmak, za to naloty zapewnią wrogim jednostkom gorące powitanie: duży zasięg, szybkie przeładowanie i relatywnie szybkie opadanie bomb sprawią, że wywołanie pożaru na pancerniku lub krążowniku wroga nie stanowić będzie problemu, jednak niewielka eskadra sprawia, że trudno będzie się przebić przez silną obronę plot.

W temacie przeżywalności nowe holenderskie lekkie krążowniki będą miały parę ukrytych atutów. Dobry kamuflaż pozwoli im wybrać dogodną pozycję do walki, a Doładowanie silnika i Grupa naprawcza, o krótkim czasie przeładowania pozwolą przeżyć pod wrogim ostrzałem. Tradycyjnie w przypadku holenderskich jednostek charakteryzować się one będą silną obroną plot. Nie można mieć tylko zalet, więc jak większość lekkich krążowników okręty te będą miały małą pulę PW i słabe opancerzenie, więc każde trafienie będzie bolało!

W bitwie jednostki te będą najlepiej walczyć na średnim i dalekim dystansie używając dział i nalotów do męczenia ciężkich okrętów wroga. Dobry kamuflaż i doładowanie silnika sprawią, że będą mogły szybko atakować z odpowiednich pozycji i znikać zanim wrogi ogień stanie się zbyt intensywny. Użycie pocisków OB w kombinacji z nalotami zapewni odpowiednie uszkodzenia, ale nie należy zapominać o pociskach PP: ich duże uszkodzenia mogą zadawać ogromne uszkodzenia nieuważnym przeciwnikom. Pamiętajcie by koordynować działania z sojuszniczymi niszczycielami: wykrycie przez wrogi niszczyciel w nieodpowiednim momencie to pewna droga na dno. Naturalnym wrogiem będą też krążowniki z działami strzelającymi szybkimi pociskami o dużej prędkości, takimi jak sowieckie krążowniki – unikajcie ich za wszelką cenę.


Holenderski krążkownik Jaarsveld, Tier VIII

Alternatywna wersja niemieckiego krążownika typu M uzbrojonego w uniwersalne armaty 128mm. Po zakończeniu II W.Ś. okręt mógłby być przekazany Holendrom jako rekompensata wojenna.

Nazwa okrętu pochodzi od okrętu flagowego admirała Van Galena w Bitwie morskiej pod Elbą w 1652 roku.


Punkty wytrzymałości – 31000. Opancerzenie - 16 mm. Czas trwania pożaru: 30 s.

Ochrona przeciwtorpedowa - 10 %.

Bateria główna - 5x2 128 mm. Zasięg ognia - 15.9 km.

Maksymalne uszkodzenia pociskiem OB – 1350. Penetracja pocisku OB - 32 mm. Szansa wywołania pożaru – 5%. Prędkość wylotowa pocisku OB - 830 m/s.

Maksymalne uszkodzenia pociskiem PP - 3100. Prędkość wylotowa pocisku PP - 830 m/s.

Czas przeładowania - 5.7 s. Czas obrotu o 180° - 12.0 s. Maksymalny rozrzut - 143 m. Sigma – 2.00.


Nalot (OB):

Czas przeładowania - 55.0 s. Dostępne naloty - 2. Liczba samolotów w nalocie - 6. Zasięg maksymalny - 13.5 km. Liczba bomb w ładunku - 5. maksymalne uszkodzenia bombą - 5800.0. możliwość przebicia pancerza - 34 mm. Szansa wywołania pożaru - 33 %.


Bomby głębinowe:

maksymalne uszkodzenia - 2000.0. Liczba zrzutów - 2. Bomb w zrzucie - 8. Czas przeładowania - 40.0 s.


Obrona plot.: 5x2 128.0 mm., 12x1 40.0 mm.

Obrona plot. średniego zasięgu: ciągłe uszkodzenia na sekundę - 546, prawdopodobieństwo trafienia - 90 %, strefa działania - 3.5 km;

Obrona plot. dalekiego zasięgu: ciągłe uszkodzenia na sekundę - 88, prawdopodobieństwo trafienia - 90 %, strefa działania - 5.8 km;

ilość eksplozji w salwie - 5, uszkodzenia od eksplozji - 1540, strefa działania 3.5 - 5.8 km.


Maksymalna prędkość - 34.0 węzłów Promień skrętu - 670 m. Czas przestawiania steru – 8.3 s. Wykrywalność z powierzchni – 11.5 km. Wykrywalność z powietrza – 7.2 km. Wykrywalność po wystrzale z dymu – 5.2 km.


Dostępny sprzęt eksploatacyjny:

1 slot - Grupa naprawczo – ratunkowa (Czas działania 5 s; Czas przeładowania 60 s; Sprzęt nielimitowany)

2 slot - Doładowanie silnika (Czas działania 120 s; Maksymalna prędkość +8%; Czas przeładowania 120 s; Ładunki 3)

3 slot - Grupa naprawcza (Czas działania 28 s; PW na sekundę 155.0; Czas przeładowania 40 s; Ładunki 3)

Wszystkie statystyki dotyczą okrętu bez dowódcy i ulepszeń, ale z najlepszymi modułami. Parametry mogą się zmienić w czasie testów.


Holenderski krążkownik Menno Van Coehoorn, Tier IX

Hipotetyczny projekt lekkiego krążownika uzbrojonego w uniwersalne armaty. Okręt mógłby być zbudowany w Niemczech w 1940 roku i przekazany Holandii po II W.Ś.

Nazwa okrętu pochodzi od sławnego holenderskiego dowódcy z przełomu XVII i XVIII wieku.


Punkty wytrzymałości – 34900. Opancerzenie - 16 mm. Czas trwania pożaru: 30 s.

Ochrona przeciwtorpedowa - 10 %.

Bateria główna - 5x2 128 mm. Zasięg ognia - 16.5 km.

Maksymalne uszkodzenia pociskiem OB – 1350. Penetracja pocisku OB - 32 mm. Szansa wywołania pożaru – 5%. Prędkość wylotowa pocisku OB - 960 m/s.

Maksymalne uszkodzenia pociskiem PP - 3100. Prędkość wylotowa pocisku PP - 960 m/s.

Czas przeładowania - 5.5 s. Czas obrotu o 180° - 10.6 s. Maksymalny rozrzut - 147 m. Sigma – 2.05.


Nalot (OB):

Czas przeładowania - 50.0 s. Dostępne naloty - 2. Liczba samolotów w nalocie - 6. Zasięg maksymalny - 13.5 km. Liczba bomb w ładunku - 5. maksymalne uszkodzenia bombą - 5800.0. możliwość przebicia pancerza - 34 mm. Szansa wywołania pożaru - 33 %.


Bomby głębinowe:

maksymalne uszkodzenia - 5000.0. Liczba zrzutów - 2. Bomb w zrzucie - 6. Czas przeładowania - 40.0 s.


Obrona plot.: 5x2 128.0 mm., 12x1 40.0 mm., 2x2 57.0 mm.

Obrona plot. średniego zasięgu: ciągłe uszkodzenia na sekundę - 686, prawdopodobieństwo trafienia - 90 %, strefa działania - 4.0 km;

Obrona plot. dalekiego zasięgu: ciągłe uszkodzenia na sekundę - 70, prawdopodobieństwo trafienia - 90 %, strefa działania - 6.0 km;

ilość eksplozji w salwie - 4, uszkodzenia od eksplozji - 1540, strefa działania 3.5 - 6.0 km.


Maksymalna prędkość - 33.0 węzłów Promień skrętu - 660 m. Czas przestawiania steru – 9.1 s. Wykrywalność z powierzchni – 11.8 km. Wykrywalność z powietrza – 7.4 km. Wykrywalność po wystrzale z dymu – 5.4 km.


Dostępny sprzęt eksploatacyjny:

1 slot - Grupa naprawczo – ratunkowa (Czas działania 5 s; Czas przeładowania 60 s; Sprzęt nielimitowany)

2 slot - Doładowanie silnika (Czas działania 120 s; Maksymalna prędkość +8%; Czas przeładowania 120 s; Ładunki 3)

3 slot - Grupa naprawcza (Czas działania 28 s; PW na sekundę 174.5; Czas przeładowania 40 s; Ładunki 3)

Wszystkie statystyki dotyczą okrętu bez dowódcy i ulepszeń, ale z najlepszymi modułami. Parametry mogą się zmienić w czasie testów.


Holenderski krążkownik Utrecht, Tier X

Wariant krążownika typu De Zeven Provinciën z działami uniwersalnymi.

Nazwę jednostka ta zawdzięcza jednej z prowincji Holandii. Była ona nadana kilku holenderskim okrętom i jednemu krążownikowi z przełomu XIX i XX wieku.


Punkty wytrzymałości – 37700. Opancerzenie - 16 mm. Czas trwania pożaru: 30 s.

Ochrona przeciwtorpedowa - 19 %.

Bateria główna - 6x2 128 mm. Zasięg ognia - 17.0 km.

Maksymalne uszkodzenia pociskiem OB – 1350. Penetracja pocisku OB - 32 mm. Szansa wywołania pożaru – 5%. Prędkość wylotowa pocisku OB - 960 m/s.

Maksymalne uszkodzenia pociskiem PP - 3100. Prędkość wylotowa pocisku PP - 960 m/s.

Czas przeładowania - 5.2 s. Czas obrotu o 180° - 10.6 s. Maksymalny rozrzut - 150 m. Sigma – 2.05.


Nalot (OB):

Czas przeładowania - 45.0 s. Dostępne naloty - 2. Liczba samolotów w nalocie - 7. Zasięg maksymalny - 14.0 km. Liczba bomb w ładunku - 5. maksymalne uszkodzenia bombą - 5800.0. możliwość przebicia pancerza - 34 mm. Szansa wywołania pożaru - 33 %.


Bomby głębinowe:

maksymalne uszkodzenia - 5000.0. Liczba zrzutów - 2. Bomb w zrzucie - 6. Czas przeładowania - 40.0 s.


Obrona plot.: 6x2 128.0 mm., 10x1 40.0 mm., 4x2 57.0 mm.

Obrona plot. średniego zasięgu: ciągłe uszkodzenia na sekundę - 753, prawdopodobieństwo trafienia - 90 %, strefa działania - 4.0 km;

Obrona plot. dalekiego zasięgu: ciągłe uszkodzenia na sekundę - 84, prawdopodobieństwo trafienia - 90 %, strefa działania - 6.0 km;

ilość eksplozji w salwie - 5, uszkodzenia od eksplozji - 1610, strefa działania 3.5 - 6.0 km.


Maksymalna prędkość - 35.0 węzłów Promień skrętu - 700 m. Czas przestawiania steru – 9.5 s. Wykrywalność z powierzchni – 12.0 km. Wykrywalność z powietrza – 7.4 km. Wykrywalność po wystrzale z dymu – 5.6 km.


Dostępny sprzęt eksploatacyjny:

1 slot - Grupa naprawczo – ratunkowa (Czas działania 5 s; Czas przeładowania 60 s; Sprzęt nielimitowany)

2 slot - Doładowanie silnika (Czas działania 120 s; Maksymalna prędkość +8%; Czas przeładowania 120 s; Ładunki 3)

3 slot - Grupa naprawcza (Czas działania 28 s; PW na sekundę 188.5; Czas przeładowania 40 s; Ładunki 3)

Wszystkie statystyki dotyczą okrętu bez dowódcy i ulepszeń, ale z najlepszymi modułami. Parametry mogą się zmienić w czasie testów.


Dodatkowo, prócz trzech okrętów drzewkowych, chcemy zaprezentować dwa nowe okręty premium:


Holenderski krążkownik Vrijheid, Tier VIII

Powojenna wersji lekkiego holenderskiego krążownika typu Eendracht z alternatywnym uzbrojeniem składającym się z automatycznych uniwersalnych dział 120mm.

Nazwa jest tradycyjnie nadawana holenderskim okrętom od epoki żagli i oznacza wolność.

Vrijheid może wydawać się podobny do nowych lekkich krążowników holenderskich, ale ma parę kluczowych różnic. Gdy siostrzane jednostki są skupione na walce na dużych odległościach Vrijheid najlepiej sprawuje się w walce na bliski dystans. Działa o mniejszym kalibrze rozmieszczone w czterech podwójnych wieżach nie mają ulepszonej penetracji pocisków OB, siły pocisków PP, zasięgu i dobrej balistyki, ale nadrabiają w czystych uszkodzeniach na minutę oraz szansie na wywołanie pożaru. Uzbrojenie artyleryjskie uzupełnione jest unikalnym nalotem: z niewielkim zasięgiem i małą eskadrą, ale bardzo szybkim przeładowaniem i możliwością zrzucenia 3 nalotów jeden po drugim.

Pod względem innych parametrów krążownik ten jest podobny do kuzynów: ma dobry kamuflaż, silną artylerię plot., zestaw sprzętu eksploatacyjnego, który jest przeciw wagą dla słabego pancerza i niewielkiej ilości PW. Dodatkiem dla szybko przeładowującej się Grupy Naprawczej są: ulepszone doładowanie silnika i Wytwornica dymu, która pomoże zbliżyć się do wroga i przeżyć wrogi ostrzał.

W bitwie Vrijheid najlepiej sprawdza się na bliskim zasięgu, idealnie przeciw atakującym celom, zidentyfikujcie, gdzie wroga drużyna zamierza uderzać i wyjdźcie im na spotkanie z huraganem pocisków OB i nalotami zrzucanymi zza zasłony wyspy. Wyspy będą waszym najlepszym przyjacielem, a w przypadku ich braku przyda się wytwornica dymu. W ostateczności okręt może przeżyć na otwartym morzu dzięki Grupie naprawczej i Doładowaniu silnika, ale nie możecie na tym polegać w 100%, gdyż wrogie pociski łatwo robią rzeszoto z kadłuba tej jednostki.


Punkty wytrzymałości – 33400. Opancerzenie - 16 mm. Czas trwania pożaru: 30 s.

Ochrona przeciwtorpedowa - 19 %.

Bateria główna - 4x2 120 mm. Zasięg ognia - 14.1 km.

Maksymalne uszkodzenia pociskiem OB – 1850. Penetracja pocisku OB - 20 mm. Szansa wywołania pożaru – 8%. Prędkość wylotowa pocisku OB - 940 m/s.

Maksymalne uszkodzenia pociskiem PP - 2100. Prędkość wylotowa pocisku PP - 940 m/s.

Czas przeładowania - 4.3 s. Czas obrotu o 180° - 15.0 s. Maksymalny rozrzut - 130 m. Sigma – 2.00.


Nalot (OB):

Czas przeładowania - 35.0 s. Dostępne naloty - 2. Liczba samolotów w nalocie - 6. Zasięg maksymalny - 9.5 km. Liczba bomb w ładunku - 5. maksymalne uszkodzenia bombą - 5800.0. możliwość przebicia pancerza - 34 mm. Szansa wywołania pożaru - 33 %.


Bomby głębinowe:

maksymalne uszkodzenia - 2000.0. Liczba zrzutów - 2. Bomb w zrzucie - 6. Czas przeładowania - 40.0 s.


Obrona plot.: 10x2 40.0 mm., 7x1 40.0 mm., 4x2 120.0 mm.

Obrona plot. średniego zasięgu: ciągłe uszkodzenia na sekundę - 469, prawdopodobieństwo trafienia - 90 %, strefa działania - 3.5 km;

Obrona plot. dalekiego zasięgu: ciągłe uszkodzenia na sekundę - 116, prawdopodobieństwo trafienia - 90 %, strefa działania - 6.0 km;

ilość eksplozji w salwie - 5, uszkodzenia od eksplozji - 1540, strefa działania 3.5 - 6.0 km.


Maksymalna prędkość - 33.0 węzłów Promień skrętu - 720 m. Czas przestawiania steru – 9.0 s. Wykrywalność z powierzchni – 11.3 km. Wykrywalność z powietrza – 7.4 km. Wykrywalność po wystrzale z dymu – 4.9 km.


Dostępny sprzęt eksploatacyjny:

1 slot - Grupa naprawczo – ratunkowa (Czas działania 5 s; Czas przeładowania 60 s; Sprzęt nielimitowany)

2 slot - Grupa naprawcza (Czas działania 28 s; PW na sekundę 167.0; Czas przeładowania 40 s; Ładunki 3)

3 slot - Doładowanie silnika (Czas działania 60 s; Maksymalna prędkość +20%; Czas przeładowania 100 s; Ładunki 4)

4 slot - Wytwornica dymu (Czas działania 30 s; Czas działania 124 s; Promień 450.0 m; Czas przeładowania 160 s; Ładunki 3)

Wszystkie statystyki dotyczą okrętu bez dowódcy i ulepszeń, ale z najlepszymi modułami. Parametry mogą się zmienić w czasie testów.


Pan-azjatycki pancernik Taihang, Tier IX

Pancernik projektu A140-J3 rozwijany w Japonii w połowie lat 30 ubiegłego wieku. Po II W.Ś. okręt mógłby być przekazany ZSSR i zmodernizowany, a następnie we wczesnych latach 50 przekazany Chińskiej Republice Ludowej.

Okręt swoją nazwę zawdzięcza pasmu górskiemu w północno-środkowych Chinach.

Zmęczony wkurzającymi krążownikami unikającymi pocisków na dużych odległościach? Potrzebne są duża celność i szybkie pociski i Taihang to posiada. Dla kapitanów obeznanych z pancernikiem Sława, jednostka ta będzie podobna w założeniach. Jednostka ma przeciętną celność na bliskim zasięgu, ale unikalny wzorzec rozrzutu powodować będzie, że pociski lecieć będą ściśle na duże odległości. Dodatkowo duże uszkodzenia pociskami PP i wysoka wartość penetracji spowoduje, że trafienia będą bolesne. W walce na bliski dystans, Taihang ma asy w rękawie: dwie pięciorurowe podwodne wyrzutnie torpedowe, zamontowane po jednej na burtę w tylnej części okrętu. Oczywiście trik z torpedami zawiedzie, gdy wróg szybko was pośle na dno. Wolny obrót wież, słabe opancerzenie i niewielka prędkość sprawiają, że pancernik ten szybko zostanie zatopiony. Dodatkowo słaba obrona plot. sprawia, że jest to jednostka wrażliwa jeśli porusza się samodzielnie, bez eskorty sojuszniczych krążowników.

W bitwie Taihang najlepiej sprawuje się jako snajper z drugiej linii, używając swoje imponującej balistyki i celności do karania niczego nie spodziewających się wrogów na zasięgach do 16km. W razie potrzeby torpedy głębokowodne mogą uratować jednostkę w walce na bliski dystans, ale lepiej po prostu unikać starć z wrogimi pancernikami. Z powodu niskiej prędkości należy ciągle pilnowąc swojej pozycji względem sojuszników i wrogich okrętów: staracie się z sojuszniczymi pancernikami łapać wroga w ogień krzyżowy i pamiętajcie by być blisko sojuszniczych krążowników i niszczycieli. W przypadku pozostania na niekorzystnej pozycji wrogie krążowniki mogą stanowić śmiertelne zagrożenie z powodu słabego opancerzenia pokładu (32mm) i burt.


Punkty wytrzymałości – 80700. Opancerzenie - 32 mm.

Ochrona przeciwtorpedowa - 37 %.

Bateria główna - 4x2 406 mm. Zasięg ognia - 21.7 km.

Maksymalne uszkodzenia pociskiem OB – 5800. Penetracja pocisku OB - 68 mm. Szansa wywołania pożaru – 40%. Prędkość wylotowa pocisku OB - 830 m/s.

Maksymalne uszkodzenia pociskiem PP - 12100. Prędkość wylotowa pocisku PP - 830 m/s.

Czas przeładowania - 30.0 s. Czas obrotu o 180° - 56.3 s. Maksymalny rozrzut - 222 m. Sigma – 1.90.


Nalot (ZOP):

Czas przeładowania - 30.0 s. Dostępne naloty - 2. Liczba samolotów w nalocie - 1. Zasięg maksymalny - 10.0 km. Liczba bomb w ładunku - 2. maksymalne uszkodzenia bombą - 4200.0.


Wyrzutnie torpedowe - 2x4 533 mm.

Torpedy głębokowodne, które nie mogą trafić niszczycieli i okrętów podwodnych.

maksymalne uszkodzenia - 17933. zasięg - 10.0 km. Prędkość - 62 węzłów Czas przeładowania - 131 s. Czas obrotu o 180° – 7.2 s. Wykrywalność torped - 0.8 km.


Uzbrojenie dodatkowe:

3x3 152.0 mm, zasięg - 7.0 km.

Maksymalne uszkodzenia pociskiem OB – 2200. Szansa wywołania pożaru – 12%. Prędkość wylotowa pocisku OB - 823 m/s

8x2 100.0 mm, zasięg - 7.0 km.

Maksymalne uszkodzenia pociskiem OB – 1400. Szansa wywołania pożaru – 6%. Prędkość wylotowa pocisku OB - 895 m/s


Obrona plot.: 12x4 25.0 mm., 18x2 25.0 mm., 12x4 37.0 mm., 8x2 100.0 mm.

Obrona plot. krótkiego zasięgu: ciągłe uszkodzenia na sekundę - 403, prawdopodobieństwo trafienia - 70 %, strefa działania - 3.1 km;

Obrona plot. średniego zasięgu: ciągłe uszkodzenia na sekundę - 238, prawdopodobieństwo trafienia - 75 %, strefa działania - 3.5 km;

Obrona plot. dalekiego zasięgu: ciągłe uszkodzenia na sekundę - 137, prawdopodobieństwo trafienia - 75 %, strefa działania - 5.8 km;

ilość eksplozji w salwie - 6, uszkodzenia od eksplozji - 1400, strefa działania 3.5 - 5.8 km.


Maksymalna prędkość - 28.2 węzłów Promień skrętu - 880 m. Czas przestawiania steru – 17.1 s. Wykrywalność z powierzchni – 16.9 km. Wykrywalność z powietrza – 13.0 km. Wykrywalność po wystrzale z dymu – 16.9 km.


Dostępny sprzęt eksploatacyjny:

1 slot - Grupa naprawczo – ratunkowa (Czas działania 15 s; Czas przeładowania 80 s; Sprzęt nielimitowany)

2 slot - Grupa naprawcza (Czas działania 28 s; PW na sekundę 403.5; Czas przeładowania 80 s; Ładunki 4)

Wszystkie statystyki dotyczą okrętu bez dowódcy i ulepszeń, ale z najlepszymi modułami. Parametry mogą się zmienić w czasie testów.


Okręty testowe


Dodajemy, w celach testowych, klon istniejącego okrętu:

  • Holenderski krążownik TX Noord-Brabant


Punkty wytrzymałości – 37700. Opancerzenie - 16 mm. Czas trwania pożaru: 30 s.

Ochrona przeciwtorpedowa - 19 %.

Bateria główna - 6x2 128 mm. Zasięg ognia - 15.4 km.

Maksymalne uszkodzenia pociskiem OB – 1900. Penetracja pocisku OB - 21 mm. Szansa wywołania pożaru – 9%. Prędkość wylotowa pocisku OB - 940 m/s.

Maksymalne uszkodzenia pociskiem PP - 2200. Prędkość wylotowa pocisku PP - 940 m/s.

Czas przeładowania - 4.4 s. Czas obrotu o 180° - 10.6 s. Maksymalny rozrzut - 140 m. Sigma – 2.05.

Nalot (OB):

Czas przeładowania - 30.0 s. Dostępne naloty - 2. Liczba samolotów w nalocie - 7. Zasięg maksymalny - 10.5 km. Liczba bomb w ładunku - 4. maksymalne uszkodzenia bombą - 7100.0. możliwość przebicia pancerza - 39 mm. Szansa wywołania pożaru - 34 %.

Bomby głębinowe:

maksymalne uszkodzenia - 5000.0. Liczba zrzutów - 2. Bomb w zrzucie - 6. Czas przeładowania - 40.0 s.

Obrona plot.: 6x2 128.0 mm., 10x1 40.0 mm., 4x2 57.0 mm.

Obrona plot. średniego zasięgu: ciągłe uszkodzenia na sekundę - 753, prawdopodobieństwo trafienia - 90 %, strefa działania - 4.0 km;

Obrona plot. dalekiego zasięgu: ciągłe uszkodzenia na sekundę - 84, prawdopodobieństwo trafienia - 90 %, strefa działania - 6.0 km;

ilość eksplozji w salwie - 5, uszkodzenia od eksplozji - 1610, strefa działania 3.5 - 6.0 km.

Maksymalna prędkość - 35.0 węzłów Promień skrętu - 700 m. Czas przestawiania steru – 9.5 s. Wykrywalność z powierzchni – 11.6 km. Wykrywalność z powietrza – 7.4 km. Wykrywalność po wystrzale z dymu – 5.3 km.

Dostępny sprzęt eksploatacyjny:

1 slot - Grupa naprawczo – ratunkowa (Czas działania 5 s; Czas przeładowania 60 s; Sprzęt nielimitowany)

2 slot - Grupa naprawcza (Czas działania 28 s; PW na sekundę 188.5; Czas przeładowania 40 s; Ładunki 3)

3 slot - Doładowanie silnika (Czas działania 60 s; Maksymalna prędkość +20%; Czas przeładowania 100 s; Ładunki 4)

4 slot - Wytwornica dymu (Czas działania 30 s; Czas działania 124 s; Promień 450.0 m; Czas przeładowania 160 s; Ładunki 3)

Wszystkie statystyki dotyczą okrętu bez dowódcy i ulepszeń, ale z najlepszymi modułami. Parametry mogą się zmienić w czasie testów.





Komentarze

Ten wpis nie ma jeszcze komentarzy, bądź pierwszy i dodaj swój komentarz!

Dodaj komentarz

Twój nick

Treść komentarza