Dev Blog (564) 25.09.2024 Zamknięty test 13.9 – Zmiany w okrętach testowych
Proszę pamiętać, że wszystkie informacja na Blogu Deweloperów są wstępne, mogą ulec zmianie w trakcie testów, a także nie pojawić się w serwerze gry. Ostateczne informacje pojawią się na oficjalnym portalu gry.
Holenderski krążownik TX Prins van Oranje
- Zmieniono parametry pocisków OB:
- Zmniejszono maksymalne uszkodzenia z 3350 do 3200.
- Zmniejszono szansę wywołania pożaru z 21 do 18%.
- Zwiększono zasięg wykrywalności z powierzchni z 12,7 do 13,3 km.
- Pozostałe parametry wykrywalności zmienią się odpowiednio.
Pan-amerykański niszczyciel TX La Pampa
- Wydłużono czas przeładowania wyrzutni torpedowych z 125 do 130s.
- Specjalizowaną grupę naprawczą zastąpiono Grupą naprawczą o następujących parametrach: :
- Przywracanie PW na sekundę:94.
- Czas działania: 28s.
- Czas przeładowania: 80s.
- Liczba ładunków: 2.
Japoński lotniskowiec TX Shinano
- Zmieniono parametry opancerzenia:
- Zmniejszono grubość przedniego i tylnego pasa pancernego z 410 do 400mm.
- Zwiększono grubość opancerzenia boków hangaru z 27 do 30mm.
- Ulepszono kąty ostrzału wszystkich dział baterii dodatkowej.
- Zwiększono czas działania sprzętu eksploatacyjnego Chłodzenie silnia dla wszystkich eskadr z 5 do 15s.
- Zmieniono parametry eskadry bombowców z bombami odbijającymi PP:
- Zwiększono kąt sprawdzenia rykoszetu dla bomby PP z 45 do 55°
- Zwiększono kąt pewnego rykoszetu bomb PP z 55 do 65°.
- Dodano Grupę naprawczą o parametrach takich samych jak na eskadrze torpedowców.
- Zmniejszono liczbę samolotów w kluczu atakującym z 4 do 3.
- Zwiększono liczbę samolotów w eskadrze z 8 do 9.
- Zwiększono liczbę samolotów na pokładzie z 12 do 14.
- Zmieniono parametry eskadry taktycznych bombowców:
- Skrócono czas przygotowania samolotów z 150 do 120s.
- Zwiększono obszar rozrzutu bomb o 46%.
- Zwiększono czas spadania bomb o 18%.
Amerykański okręt podwodny TX Archerfish
- Zmieniono parametry Instrukcji bojowych:
- Zwiększono czas działania z 10 do 30s.
- Skrócono czas bezczynności, po której tracony jest postęp z 60 do 10s.
- Zwiększono utratę postępu na sekundę po osiągnięciu czasu bezczynności z 5 do 50%.
- Usunięto warunek zdobywania postępu przez wykrycie
- Usunięto warunek zdobywania postępu przez trafienie pociskiem baterii głównej.
- Zmieniono warunek zdobywania postępu przez trafienie torpedą:
- Zwiększono postęp za trafienie torpedą z 2 do 50%.
- Dodano nowy warunek zdobywania postępu na podstawie otrzymania potencjalnych uszkodzeń:
- Instrukcja bojowa ładuje się o 50% za każde 1500 potencjalnych uszkodzeń.
- Zmieniono efekt aktywacji:
- Premię do czasu przygotowania sprzętu eksploatacyjnego i czasu przeładowania zmniejszono z 90 do 20%.
- Dodano premię do skrócenia czasu przeładowania torped o 10%.
- Z powodu powyższych zmian zmieniono nazwę i ikonę Instrukcji bojowych. Zmiany te zostaną wprowadzone później.
- Zwiększono zasięg sonaru z 9 do 10 km.
- Zwiększono liczbę ładujących z 1 do 2.
- Zwiększono czas przeładowania torpedy z 25 do 40s.
- Zwiększono premię do maksymalnej prędkości wynikającą z „Doładowania silnika” z 8 do 15%.
- Usunięto Hydrofon.
- Dodano Grupę naprawczą o następujących parametrach:
- Przywracanie PW na sekundę: 101.
- Czas działania: 40s.
- Czas przeładowania: 80s.
- Liczba ładunków: 2.
- Sprzęt nie jest dostępny na głębokościach peryskopowej i większych.
Na podstawie zebranych opinii od testerów, a także znaczącej ilości danych z bitew, zdecydowaliśmy się wprowadzić znaczące zmiany w stylu gry okrętu Archerfish. Na początek chcemy podkreślić, że pragniemy pozostawić wersję agresywnego ataku, a nie atakowania po cichu. Zmiany będą wpływać na to, w jaki sposób Archerfish to osiągać. Dlatego zmieniliśmy Instrukcje Bojowe. W pierwotnej wersji Instrukcje były bezpiecznikiem na wypadek gwałtownej wymiany ognia, w nowej wersji będą pełnić rolę motywacyjną, stale wspierając optymalną rozgrywkę dla tego okrętu podwodnego. Krótki czas trwania pingu promuje stałe używanie sonaru i sprawia, że Archerfish jest ciągle zagrożony. Nowe Instrukcje bojowe sprawiają, że unikanie nalotów ZOP i sprawne wysyłanie pingów ciągle ładują Instrukcję i dają niemal stałą premię do efektywności bojowej. Ponadto jest to wspierane przez ulepszone doładowanie silnika. Jednak aspekt poprzednich Instrukcji bojowych jako siatki bezpieczeństwa nie zniknął całkowicie. Pełni go w tej wersji Grupa naprawcza, która trafiła w miejsce Hydrofonu, zmniejszającym tym samym możliwość zbierania informacji o otoczeniu.
Komentarze
Ten wpis nie ma jeszcze komentarzy, bądź pierwszy i dodaj swój komentarz!