blog images

Dev Blog (564) 25.09.2024 Zamknięty test 13.9 – Zmiany w okrętach testowych

Proszę pamiętać, że wszystkie informacja na Blogu Deweloperów są wstępne, mogą ulec zmianie w trakcie testów, a także nie pojawić się w serwerze gry. Ostateczne informacje pojawią się na oficjalnym portalu gry.


Holenderski krążownik TX Prins van Oranje

  • Zmieniono parametry pocisków OB:
  • Zmniejszono maksymalne uszkodzenia z 3350 do 3200.
  • Zmniejszono szansę wywołania pożaru z 21 do 18%.
  • Zwiększono zasięg wykrywalności z powierzchni z 12,7 do 13,3 km.
  • Pozostałe parametry wykrywalności zmienią się odpowiednio.


Pan-amerykański niszczyciel TX La Pampa

  • Wydłużono czas przeładowania wyrzutni torpedowych z 125 do 130s.
  • Specjalizowaną grupę naprawczą zastąpiono Grupą naprawczą o następujących parametrach: :
  • Przywracanie PW na sekundę:94.
  • Czas działania: 28s.
  • Czas przeładowania: 80s.
  • Liczba ładunków: 2.


Japoński lotniskowiec TX Shinano

  • Zmieniono parametry opancerzenia:
  • Zmniejszono grubość przedniego i tylnego pasa pancernego z 410 do 400mm.
  • Zwiększono grubość opancerzenia boków hangaru z 27 do 30mm.
  • Ulepszono kąty ostrzału wszystkich dział baterii dodatkowej.
  • Zwiększono czas działania sprzętu eksploatacyjnego Chłodzenie silnia dla wszystkich eskadr z 5 do 15s.
  • Zmieniono parametry eskadry bombowców z bombami odbijającymi PP:
  • Zwiększono kąt sprawdzenia rykoszetu dla bomby PP z 45 do 55°
  • Zwiększono kąt pewnego rykoszetu bomb PP z 55 do 65°.
  • Dodano Grupę naprawczą o parametrach takich samych jak na eskadrze torpedowców.
  • Zmniejszono liczbę samolotów w kluczu atakującym z 4 do 3.
  • Zwiększono liczbę samolotów w eskadrze z 8 do 9.
  • Zwiększono liczbę samolotów na pokładzie z 12 do 14.
  • Zmieniono parametry eskadry taktycznych bombowców:
  • Skrócono czas przygotowania samolotów z 150 do 120s.
  • Zwiększono obszar rozrzutu bomb o 46%.
  • Zwiększono czas spadania bomb o 18%.


Amerykański okręt podwodny TX Archerfish

  • Zmieniono parametry Instrukcji bojowych:
  • Zwiększono czas działania z 10 do 30s.
  • Skrócono czas bezczynności, po której tracony jest postęp z 60 do 10s.
  • Zwiększono utratę postępu na sekundę po osiągnięciu czasu bezczynności z 5 do 50%.
  • Usunięto warunek zdobywania postępu przez wykrycie
  • Usunięto warunek zdobywania postępu przez trafienie pociskiem baterii głównej.
  • Zmieniono warunek zdobywania postępu przez trafienie torpedą:
  • Zwiększono postęp za trafienie torpedą z 2 do 50%.
  • Dodano nowy warunek zdobywania postępu na podstawie otrzymania potencjalnych uszkodzeń:
  • Instrukcja bojowa ładuje się o 50% za każde 1500 potencjalnych uszkodzeń.
  • Zmieniono efekt aktywacji:
  • Premię do czasu przygotowania sprzętu eksploatacyjnego i czasu przeładowania zmniejszono z 90 do 20%.
  • Dodano premię do skrócenia czasu przeładowania torped o 10%.
  • Z powodu powyższych zmian zmieniono nazwę i ikonę Instrukcji bojowych. Zmiany te zostaną wprowadzone później.
  • Zwiększono zasięg sonaru z 9 do 10 km.
  • Zwiększono liczbę ładujących z 1 do 2.
  • Zwiększono czas przeładowania torpedy z 25 do 40s.
  • Zwiększono premię do maksymalnej prędkości wynikającą z „Doładowania silnika” z 8 do 15%. 
  • Usunięto Hydrofon.
  • Dodano Grupę naprawczą o następujących parametrach:
  • Przywracanie PW na sekundę: 101.
  • Czas działania: 40s.
  • Czas przeładowania: 80s.
  • Liczba ładunków: 2. 
  • Sprzęt nie jest dostępny na głębokościach peryskopowej i większych.

Na podstawie zebranych opinii od testerów, a także znaczącej ilości danych z bitew, zdecydowaliśmy się wprowadzić znaczące zmiany w stylu gry okrętu Archerfish. Na początek chcemy podkreślić, że pragniemy pozostawić wersję agresywnego ataku, a nie atakowania po cichu. Zmiany będą wpływać na to, w jaki sposób Archerfish to osiągać. Dlatego zmieniliśmy Instrukcje Bojowe. W pierwotnej wersji Instrukcje były bezpiecznikiem na wypadek gwałtownej wymiany ognia, w nowej wersji będą pełnić rolę motywacyjną, stale wspierając optymalną rozgrywkę dla tego okrętu podwodnego. Krótki czas trwania pingu promuje stałe używanie sonaru i sprawia, że Archerfish jest ciągle zagrożony. Nowe Instrukcje bojowe sprawiają, że unikanie nalotów ZOP i sprawne wysyłanie pingów ciągle ładują Instrukcję i dają niemal stałą premię do efektywności bojowej. Ponadto jest to wspierane przez ulepszone doładowanie silnika. Jednak aspekt poprzednich Instrukcji bojowych jako siatki bezpieczeństwa nie zniknął całkowicie. Pełni go w tej wersji Grupa naprawcza, która trafiła w miejsce Hydrofonu, zmniejszającym tym samym możliwość zbierania informacji o otoczeniu.












Komentarze

Ten wpis nie ma jeszcze komentarzy, bądź pierwszy i dodaj swój komentarz!

Dodaj komentarz

Twój nick

Treść komentarza