Dev Blog (569) 2.10.2024 Zamknięty test 13.11 – Nowe okręty
Proszę pamiętać, że wszystkie informacja na Blogu Deweloperów są wstępne, mogą ulec zmianie w trakcie testów, a także nie pojawić się w serwerze gry. Ostateczne informacje pojawią się na oficjalnym portalu gry.
Amerykański niszczyciel Hull, Tier X
Hipotetyczny projekt całkowitego przezbrojenia USS Hull (DD-954), niszczyciela typu Forrest Sherman, na działa 203mm Mark 71 opracowane w 1970 roku przez program MCLWG (Lekkich dział dużego kalibru). USS Hull wszedł do służby w 1958 roku i miał prototyp działa Mark71 zamontowany na dziobie od 1975 do 1979 roku.
Niektóre z niszczycieli w grze często nazywane są kanonierkami i łączone z stylem gry krążowników – Hull jest ekstremalnym takim przypadkiem!
Hull, mimo że jest technicznie siostrzaną jednostką Forresta Shermana, zamiast standardowych stanowisk ma trzy pojedyncze działa 203mm o parametrach podobnych do tych z Des Moines. Mimo, że uszkodzenia na minute są przeciętne z powodu małej liczby luf, wysoka szansa na podpalenie i duża penetracja pancerza pozwalają na pewniejsze zadawanie uszkodzeń niż działa o mniejszym kalibrze. Dodatkowo ulepszone kąty rykoszetowania pozwalają okrętowi na zaskoczenie wrogich krążowników niebezpiecznymi salwami pocisków PP. Niszczyciel posiada dostęp do torped takich jak ma Forrest Sherman, ale są one bardzo ograniczone jeśli chodzi o kąty wystrzału. Pod względem wytrzymałości okręt ma ograniczenia wynikające z dużego kadłuba, słabego kamuflażu i niskiej prędkości, jednak posiada dostęp do szerokiego wachlarza ulepszonych sprzętów eksploatacyjnych: Grupy naprawczej z ulepszonym odzyskiwaniem PW, Doładowania silnika podobnego jak na francuskich niszczycielach oraz Obrony plot. z amerykańskich niszczycieli. Wszytko to pozwala przezwyciężać wady.
W bitwie Hull jest niezastąpionym niszczycielem drugiej linii. Mimo to, że niezbyt nadaje się do atakowania punktów kluczowych, to jego działa są znacznym zagrożeniem dla wrogich okrętów. Podobnie jak Elbing, niszczyciel ten najlepiej sprawuje się wystrzeliwując salwy pocisków PP do niespodziewających się wrogich okrętów ustawionych burtą.
Punkty wytrzymałości – 24900. Opancerzenie - 19 mm.
Bateria główna - 3x1 203 mm. Zasięg ognia - 12.3 km.
Maksymalne uszkodzenia pociskiem OB – 2800. Penetracja pocisku OB - 34 mm. Szansa wywołania pożaru – 14%. Prędkość wylotowa pocisku OB - 899 m/s.
Maksymalne uszkodzenia pociskiem PP - 4900. Prędkość wylotowa pocisku PP - 899 m/s.
Czas przeładowania - 3.0 s. Czas obrotu o 180° - 6 s. Maksymalny rozrzut - 107 m. Sigma – 2.00.
Bomby głębinowe:
maksymalne uszkodzenia - 5100.0. Liczba ładunków - 2. Bomb w zrzucie - 8. Czas przeładowania - 40.0 s.
Wyrzutnie torpedowe - 4x1 533 mm.
maksymalne uszkodzenia - 17900. zasięg - 16.5 km. Prędkość - 66 węzłów Czas przeładowania - 73 s. Czas obrotu wyrzutni o 180° – 7.2 s. Wykrywalność torped - 1.4 km.
Obrona plot.: 3x1 203.0 mm., 2x2 76.2 mm.
Obrona plot. średniego zasięgu: ciągłe uszkodzenia na sekundę - 77, prawdopodobieństwo trafienia - 100 %, strefa działania - 4.0 km;
Obrona plot. dalekiego zasięgu: ciągłe uszkodzenia na sekundę - 116, prawdopodobieństwo trafienia - 100 %, strefa działania - 6.9 km;
ilość eksplozji w salwie - 5, uszkodzenia od eksplozji - 2240, strefa działania 3.5 - 6.9km.
Maksymalna prędkość - 33.9 węzłów Promień skrętu - 680 m. Czas przestawiania steru – 5.3 s. Wykrywalność z powierzchni – 8.0 km. Wykrywalność z powietrza – 3.8 km. Wykrywalność po wystrzale z dymu – 4.6 km.
Dostępny sprzęt eksploatacyjny:
1 slot - Grupa naprawczo – ratunkowa (Czas działania 5 s; Czas przeładowania 40 s; Sprzęt nielimitowany)
2 slot – Specjalizowana grupa naprawcza (Czas działania 20 s; PW na sekundę 249.0; Czas przeładowania 80 s; Ładunki 3)
3 slot - Doładowanie silnika (Czas działania 120 s; Maksymalna prędkość +15%; Czas przeładowania 120 s; Ładunki 3)
4 slot - Obrona plot. (Czas działania 40 s; Zwiększenie średnich uszkodzeń plot. 100%; Zwiększenie uszkodzeń od eksplozji 300% ; Czas przeładowania 80 s; Ładunki 4)
Wszystkie statystyki dotyczą okrętu bez dowódcy i ulepszeń, ale z najlepszymi modułami. Parametry mogą się zmienić w czasie testów.
Włoski krążownik Ferrante Gonzaga, Tier IX
Hipotetyczny projekt lekkiego krążownika uzbrojonego w ulepszone działa uniwersalne kalibru 135mm, które rozwijano we Włoszech w latach 30 ubiegłego wieku. Kadłub okrętu jest podobny do typu Duca degli Abruzzi.
Ponieważ okręt jest odgałęzieniem linii krążowników Condottieri został nazwany na część Ferrate Gonzagi – sławnego włoskiego kondotiera z XVI wieku.
Fani lekkich krążowników, takich jak Colbert, będą się czuli na pokładzie Ferrate Gonzaga jak w domu. Uzbrojony w cztery potrójne wieże z działami 135mm, wyposażonymi w pociski PP i OB, może bardzo skutecznie zadawać ból, ale trzeba pamiętać, że działa mają dość niski zasięg. Dodatkowo okręt wyposażony jest w torpedy o dużym zasięgu i niezłych uszkodzeniach, ale posiada tylko po jednej potrójnej wyrzutni na burtę, o długim czasie przeładowania. Ferrante Gonzaga posiada bardzo dobry kamuflaż jak na krążownik i niezły zasób sprzętów eksploatacyjnych: Wysokoprężną wytwornicę dymu o zwiększonej ilości ładunków, Awaryjną moc silników i Grupę naprawczą wspomagającą jego mały zasięg, słabe opancerzenie i niewielką pulę PW.
Pod względem stylu gry krążownik będzie nadawał się do zastawiania pułapek używając do tego dobrego kamuflażu i wysoką ilość zadawanych uszkodzeń na minutę. Po przeprowadzeniu ataku Wysokoprężna wytwornica dymu i Awaryjna moc silnika pozwoli szybko uciec i zniknąć na bezpiecznych wodach. Należy uważać na przeładowanie sprzętu eksploatacyjnego i wrogie niszczyciele. W przypadku wykrycia nie będzie gotowego sprzętu i Ferrrante może zostać szybko posłany na dno.
Punkty wytrzymałości – 34100. Opancerzenie - 16 mm. Czas trwania pożaru: 30 s.
Ochrona przeciwtorpedowa - 16 %.
Bateria główna - 4x3 135 mm. Zasięg ognia - 13.4 km.
Maksymalne uszkodzenia pociskiem OB – 1950. Penetracja pocisku OB - 23 mm. Szansa wywołania pożaru – 9.0%. Prędkość wylotowa pocisku OB - 875 m/s.
Maksymalne uszkodzenia pociskiem PPO - 3050. Penetracja pocisku PPO - 38 mm. Prędkość wylotowa pocisku PPO - 875 m/s.
Czas przeładowania - 8.5 s. Czas obrotu o 180° - 9.5 s. Maksymalny rozrzut - 125 m. Sigma – 2.05.
Bomby głębinowe:
maksymalne uszkodzenia - 3200.0. Liczba ładunków - 2. Bomb w zrzucie - 6. Czas przeładowania - 40.0 s.
Wyrzutnie torpedowe - 2x3 533 mm.
maksymalne uszkodzenia - 20433. zasięg - 10.0 km. Prędkość - 72 węzłów Czas przeładowania - 120 s. Czas obrotu wyrzutni o 180° – 7.2 s. Wykrywalność torped - 1.7 km.
Obrona plot.: 4x3 135.0mm., 12x2 65.0 mm., 4x2 37.0 mm., 2x1 20.0 mm., 2x2 20.0 mm.,
Obrona plot. krótkiego zasięgu: ciągłe uszkodzenia na sekundę - 25, prawdopodobieństwo trafienia - 85 %, strefa działania - 2.0 km;
Obrona plot. średniego zasięgu: ciągłe uszkodzenia na sekundę - 347, prawdopodobieństwo trafienia - 90 %, strefa działania - 3.7 km;
Obrona plot. dalekiego zasięgu: ciągłe uszkodzenia na sekundę - 39, prawdopodobieństwo trafienia - 90 %, strefa działania - 5.2 km;
ilość eksplozji w salwie - 2, uszkodzenia od eksplozji - 1540, strefa działania 3.5 - 5.2 km.
Maksymalna prędkość - 35.0 węzłów Promień skrętu - 600 m. Czas przestawiania steru – 8.9 s. Wykrywalność z powierzchni – 11.0 km. Wykrywalność z powietrza – 6.4 km. Wykrywalność po wystrzale z dymu – 5.0 km.
Dostępny sprzęt eksploatacyjny:
1 slot - Grupa naprawczo – ratunkowa (Czas działania 5 s; Czas przeładowania 60 s; Sprzęt nielimitowany)
2 slot - Grupa naprawcza (Czas działania 28 s; PW na sekundę 170.5; Czas przeładowania 80 s; Ładunki 3)
3 slot - Wysokoprężna wytwornica dymu (Czas działania 40 s; Czas działania 10 s; Promień 510.0 m; Czas przeładowania 160 s; Ładunki 3)
4 slot – Awaryjne moc silnika (Czas działania 40 s; Maksymalna prędkość +20%; Czas przeładowania 120 s; Ładunki 5)
Wszystkie statystyki dotyczą okrętu bez dowódcy i ulepszeń, ale z najlepszymi modułami. Parametry mogą się zmienić w czasie testów.
Komentarze
Ten wpis nie ma jeszcze komentarzy, bądź pierwszy i dodaj swój komentarz!