Dev Blog (574) 16.11.2024 Ogłoszenie KoTS - Specjalne operacje i nowe koncepcje okrętów
Proszę pamiętać, że wszystkie informacja na Blogu Deweloperów są wstępne, mogą ulec zmianie w trakcie testów, a także nie pojawić się w serwerze gry. Ostateczne informacje pojawią się na oficjalnym portalu gry.
Ten rok jeszcze się nie skończył! Jak wiecie mamy mnóstwo ekscytujących aktywności czekających na wirtualnych morzach i ocenach w okresie świątecznym. Gdy wystrzelą fajerwerki będziemy kontynuować ciężką pracę nad pasjonującymi nowościami w nowym roku – teraz zamierzamy uchylić rąbka tajemnicy kliku z nich.
Operacje specjalne
Wraz z nowym rokiem przyjdzie czas na aktualizację Operacji. Na czas aktualizacji 14.0 zostanie dodana nowa, tymczasowa wersja wysokotierowych Operacji, zawierająca specjalny „okręt flagowy” na czele wrogiej floty. Okręt flagowy wyposażony jest w nową mechanikę, która nakłada różne efekty na przebywających w pobliżu sojuszników dodając dodatkowy smak i zwiększając trudność Operacji.
Poniżej trochę szczegółów:
- Operacje specjalne będą działać razem ze standardowymi operacjami i będą dostępne jako osobny tryb bitwy na czas wersji 14.0. Lista operacji zawierających wersję specjalną:
- Obrona bazy Newport
- Na ratunek lotniskowcowi Raptor
- Ostateczna granica
- Hermes
- Aegis
- Kwiat wiśni
- Możecie wejść do bitwy przeciw okrętom flagowym używając pancerników, niszczycieli, krążowników i lotniskowców tierów IX i X.
- Okręty flagowe mają zwiększone PW i nadają efekty sojusznikom znajdującym się w pewnej odległości. Dodatkowo każdy okręt flagowy ma jakąś kluczową wrażliwość na uszkodzenia pewnego typu.
- Dla przykładu, cechami okrętu flagowego mogą być:
- Zwiększenie penetracji okrętów sojuszniczych w pobliżu
- Zwiększenie prędkości sojuszników w pobliżu
- Okręt flagowy jest wrażliwy na pociski PP i PPO
- Jeśli pewna ilość uszkodzeń zostanie zadana botowi pociskami PP i PPO, a okręt zostanie zniszczony w pobliżu okrętu flagowego, to zdetonuje powodując uszkodzenia na pewnym obszarze.
- Okręty flagowe w bitwie będą podświetlone specjalnym oznaczeniem
- Gracze będą mogli natrafić na 3 różne okręty flagowe, mające unikalne atrybuty przez cały czas trwania wersji 14.0. Przez pierwsze trzy tygodnie aktualizacji, jeden z okrętów flagowych będzie prowadził wrogą flotę do boju w operacjach specjalnych. Okręty flagowe będą zmieniać się co tydzień, dlatego będziecie wiedzieć, którego możecie spotkać w danym tygodniu. W ostatnim tygodniu aktualizacji gracze będą się mierzyć z trzema okrętami flagowymi jednocześnie. Proszę pamiętać, że okręty flagowe nie wpływają na siebie wzajemnie.
Nowe koncepty okrętów
Przygotowaliśmy coś specjalnego do testów w wersji 14.0. Trzy nowe okręty, bazujące na istniejących kadłubach, wejdą do testów w celu sprawdzenia nowych pomysłów, różnych od oryginałów.
Trzy okręty planowane do jednego z naszych przyszłych tymczasowych wydarzeń to: T
Francuski krążownik Metz, Tier VIII (bazujący na krążowniku Toulon)
Niezrealizowany projekt 17.500 tonowego krążownika liniowego (“Navire de ligne de 17500 t”), który był opracowywany we Francji w połowie lat 20, XX w. - jeden z prekursorów typu Dunkerque
Okręt nazwany został na cześć miasta w Lotaryngii, ważnym regionie Francji.
Sowiecki krążownik Wiaźma Tier IX (bazujący na pancerniku Borodino)
Projekt „małego pancernika” (“małyj linkor”), który był opracowywany we wczesnych latach 50 XXw. Taki rodzaj pancerników miał operować w grupach, dzięki temu mogąc przeciwstawić się pełnoskalowym pancernikom.
Pancernik otrzymał nazwę na cześć bitwy pod Wiaźmą – rosyjskim zwycięstwie w 1812 roku przeciw francuskiej armii.
Amerykański pancernik Oregon, Tier X (bazujący na pancerniku Georgia)
Projekt „szybkiego pancernika” będącego prekursorem typu Iowa. Główne uzbrojenie składało się z dział 457mm w podwójnych wieżach opracowanych w 1938 roku, równocześnie z projektem kadłuba.
Okręt swoją nazwę zawdzięcza 33 stanowi U.S.A.
Podzielimy się modelami okrętów i ich parametrami w późniejszych publikacjach.
Teraz przejdziemy do ich unikalnych cech.
Okręty te uwielbiają życie na krawędzi. Mają zwiększoną celność i skrócony czas przeładowania dział na podstawie ilości utraconych PW. Okręty te rozpoczynają bitwę z częściowo zmniejszonym paskiem PW. Gracze mogą wybrać: czy naprawić okręt i stracić premie, czy grać niebezpiecznie i użyć premii jak najbardziej. Dodatkowo wszystkie modyfikatory zależące od procentu PW, takiej jak Adrenalina, działają normalnie dając tym okrętom dodatkową siłę.
Komentarze
Ten wpis nie ma jeszcze komentarzy, bądź pierwszy i dodaj swój komentarz!