blog images

Dev Blog (574) 16.11.2024 Ogłoszenie KoTS - Specjalne operacje i nowe koncepcje okrętów

Proszę pamiętać, że wszystkie informacja na Blogu Deweloperów są wstępne, mogą ulec zmianie w trakcie testów, a także nie pojawić się w serwerze gry. Ostateczne informacje pojawią się na oficjalnym portalu gry.


Ten rok jeszcze się nie skończył! Jak wiecie mamy mnóstwo ekscytujących aktywności czekających na wirtualnych morzach i ocenach w okresie świątecznym. Gdy wystrzelą fajerwerki będziemy kontynuować ciężką pracę nad pasjonującymi nowościami w nowym roku – teraz zamierzamy uchylić rąbka tajemnicy kliku z nich.



Operacje specjalne

Wraz z nowym rokiem przyjdzie czas na aktualizację Operacji. Na czas aktualizacji 14.0 zostanie dodana nowa, tymczasowa wersja wysokotierowych Operacji, zawierająca specjalny „okręt flagowy” na czele wrogiej floty. Okręt flagowy wyposażony jest w nową mechanikę, która nakłada różne efekty na przebywających w pobliżu sojuszników dodając dodatkowy smak i zwiększając trudność Operacji.

Poniżej trochę szczegółów:

  • Operacje specjalne będą działać razem ze standardowymi operacjami i będą dostępne jako osobny tryb bitwy na czas wersji 14.0. Lista operacji zawierających wersję specjalną:
  • Obrona bazy Newport
  • Na ratunek lotniskowcowi Raptor
  • Ostateczna granica
  • Hermes
  • Aegis
  • Kwiat wiśni
  • Możecie wejść do bitwy przeciw okrętom flagowym używając pancerników, niszczycieli, krążowników i lotniskowców tierów IX i X.
  • Okręty flagowe mają zwiększone PW i nadają efekty sojusznikom znajdującym się w pewnej odległości. Dodatkowo każdy okręt flagowy ma jakąś kluczową wrażliwość na uszkodzenia pewnego typu.
  • Dla przykładu, cechami okrętu flagowego mogą być:
  • Zwiększenie penetracji okrętów sojuszniczych w pobliżu
  • Zwiększenie prędkości sojuszników w pobliżu
  • Okręt flagowy jest wrażliwy na pociski PP i PPO
  • Jeśli pewna ilość uszkodzeń zostanie zadana botowi pociskami PP i PPO, a okręt zostanie zniszczony w pobliżu okrętu flagowego, to zdetonuje powodując uszkodzenia na pewnym obszarze.
  • Okręty flagowe w bitwie będą podświetlone specjalnym oznaczeniem
  • Gracze będą mogli natrafić na 3 różne okręty flagowe, mające unikalne atrybuty przez cały czas trwania wersji 14.0. Przez pierwsze trzy tygodnie aktualizacji, jeden z okrętów flagowych będzie prowadził wrogą flotę do boju w operacjach specjalnych. Okręty flagowe będą zmieniać się co tydzień, dlatego będziecie wiedzieć, którego możecie spotkać w danym tygodniu. W ostatnim tygodniu aktualizacji gracze będą się mierzyć z trzema okrętami flagowymi jednocześnie. Proszę pamiętać, że okręty flagowe nie wpływają na siebie wzajemnie.


Nowe koncepty okrętów

Przygotowaliśmy coś specjalnego do testów w wersji 14.0. Trzy nowe okręty, bazujące na istniejących kadłubach, wejdą do testów w celu sprawdzenia nowych pomysłów, różnych od oryginałów.


Trzy okręty planowane do jednego z naszych przyszłych tymczasowych wydarzeń to: T

Francuski krążownik Metz, Tier VIII (bazujący na krążowniku Toulon)

Niezrealizowany projekt 17.500 tonowego krążownika liniowego (“Navire de ligne de 17500 t”), który był opracowywany we Francji w połowie lat 20, XX w. - jeden z prekursorów typu Dunkerque

Okręt nazwany został na cześć miasta w Lotaryngii, ważnym regionie Francji.


Sowiecki krążownik Wiaźma Tier IX (bazujący na pancerniku Borodino)

Projekt „małego pancernika” (“małyj linkor”), który był opracowywany we wczesnych latach 50 XXw. Taki rodzaj pancerników miał operować w grupach, dzięki temu mogąc przeciwstawić się pełnoskalowym pancernikom.

Pancernik otrzymał nazwę na cześć bitwy pod Wiaźmą – rosyjskim zwycięstwie w 1812 roku przeciw francuskiej armii.


Amerykański pancernik Oregon, Tier X (bazujący na pancerniku Georgia)

Projekt „szybkiego pancernika” będącego prekursorem typu Iowa. Główne uzbrojenie składało się z dział 457mm w podwójnych wieżach opracowanych w 1938 roku, równocześnie z projektem kadłuba.

Okręt swoją nazwę zawdzięcza 33 stanowi U.S.A.

Podzielimy się modelami okrętów i ich parametrami w późniejszych publikacjach.


Teraz przejdziemy do ich unikalnych cech.

Okręty te uwielbiają życie na krawędzi. Mają zwiększoną celność i skrócony czas przeładowania dział na podstawie ilości utraconych PW. Okręty te rozpoczynają bitwę z częściowo zmniejszonym paskiem PW. Gracze mogą wybrać: czy naprawić okręt i stracić premie, czy grać niebezpiecznie i użyć premii jak najbardziej. Dodatkowo wszystkie modyfikatory zależące od procentu PW, takiej jak Adrenalina, działają normalnie dając tym okrętom dodatkową siłę.

Komentarze

Ten wpis nie ma jeszcze komentarzy, bądź pierwszy i dodaj swój komentarz!

Dodaj komentarz

Twój nick

Treść komentarza