blog images

Reddit Q&A tryby kompetytywne

Witajcie!


Dzisiaj zaczniemy nietypowe Q&A na Reddit. Jak wiecie, na poprzednie Q&A odpowiadał Sub_Octavian.

Jako, że pracowaliśmy nad waszymi pytaniami dotyczącymi trybów kompetytywnych (bitwy klanowe, rankingowe, potyczki klanowe itp.) - postanowiliśmy, że to Q&A będzie poświęcone w całości tym trybom, wszystkiemu co byście chcieli wiedzieć o klanach, bitwach klanowych, potyczkach klanowych, bazie klanowej, bitwach rankingowych i wydarzeniach.

Wszystkie inne pytania zostaną zignorowane. Przykro mi, ale tak działa to dedykowane Q&A.

Prawdopodobnie kojarzycie mnie z Reddit, mam na imię Konstantin i jestem „Live Producer”. Niedawno objąłem to stanowisko w WoWs, tutaj w Petesburgu.

Dołączą do mnie dwaj deweloperzy, którzy pomogą mi z tymi pytaniami.

Proszę przywitajcie Mech_Statue, naszego Imperatora trybów kompetytywnych, Diabelskim Androidem i Największym Mistrzem wszystkich Mistrzów Sith. Możecie go spytać o wszystko związane z Bitwami Klanowymi, Potyczkami Klanowymi i wszystkim co ma w nazwie „klan”. Możecie też pytać o rankingówki. Jeśli spodobają mu się wasze pytania, być może pokaże wam „Sekretne dane z excella”.

Drugą osobą jest Minimisile, wie ona, gdzie są wasze cytadele i potrafi wygrać bitwy klanowe nawet z najlepszymi klanami. Jest Projektantką, członkiem wsparcia KoTS, cierpliwą Super Testów Klanowych oraz matką map, która zrzuca wam wyspy tuż przed dziobem.


Razem zrobimy co w naszej mocy, aby odpowiedzieć na wasze pytania i napiszemy wszystko co wiemy w tym wątku przez najbliższe 2-3 dni robocze.


Po sesji Q&A napiszcie czy podoba wam się ta wersja i czy chcecie więcej tego typu Q&A na różne tematy.


Pozdrowienia dla wszystkich.


Vessery



P: Czy wprowadzicie kiedyś listę zakazanych okrętów w bitwach kompetytywnych? Np. Enterprise w potyczkach klanowych?

O: Bardzo wątpliwe. Nasze podejście jest takie, że jeśli coś nie działa prawidłowo to wolimy to naprawić, niż zakazać. Oczywiście są wyjątki, ale na razie nie ma takich elementów, które wymagałyby tak drastycznego podejścia. Dobrym przykładem (jeśli chodzi o zasadę) jest zmiana wprowadzona w dymie, zaraz na początku pierwszego sezonu Bitew Klanowych – mogliśmy ograniczyć liczbę wytwornic dymu – była taka propozycje. Uważaliśmy, że zamiast komplikować system dodając ograniczenia, zmieniliśmy mechanikę dymu na bardziej odpowiednią.


P: Szósty sezon bitew klanowych był w formacie 6vs6 na tierze 8. Z tego powodu ilość stali do zdobycia została obniżona do 8750 sztuk. Teraz mamy 8vs8 na tierze 10, ale standardową ilość 11k stali do wygrania. Dlaczego nagrody mogą się zmniejszać dla graczy i tieru okrętów, ale nie zwiększają się?

O: Nie mamy stałych zasad dotyczących badanie poziomu „kompetytywności” danego sezonu. Przeskoczyliśmy z tieru 10 na 8 (co było najbardziej znaczące), a wraz z formatem 6vs6 uważaliśmy, że powinniśmy nieco zmniejszyć nagrody. Walki 8vs8 nie są problemem, zwłaszcza w obecnym sezonie, może przyszły sezon 8vs8, kiedykolwiek się zacznie, będzie miał nieco lepsze nagrody. Któż wie. Odpowiem przy okazji na pytanie o dystrybucję stali – zmieniamy jej ilość z sezonu na sezon i na szczęście nie zawsze na gorsze. Są trzy rzeczy, które zawsze sprawdzamy:

- Spraw by zarządzanie zdobywaniem stali było łatwe – nie tak dawno temu zmieniliśmy warunek zdobycia stali na zwycięstwo, zamiast dotychczasowych warunków ilościowych – dzięki temu znacznie wygodniej i dostępniej ją zdobyć,

- pilnuj balansu między nagrodą, a zaangażowaniem – dlatego na drodze do Huraganu ilość zdobytej stali waha się o około 500 sztuk.

- trzymaj ekonomię w ryzach i nie sprawiaj powstawania inflacji – dlatego z powodu obniżenia progu wejścia (T8), obniżyliśmy dostępną ilość zdobywanej stali.


P: Czy są plany umożliwiające graczom/zespołom na wybieranie miejsca startu swojego okrętu w Bitwach klanowych/treningowych (dla KoTS)? Byłoby to niesamowicie przydatne – gracze mogli by wybierać miejsce startu, co pozwalało by szybciej wdrożyć swoją strategię, gdyż czasem z powodu złego losowania miejsca startu trzeba czekać aż okręty dopłyną do swoich pozycji.

O: To, oczywiście, byłoby wspaniałe, ale niestety jest bardzo trudne do wprowadzenia pod względem zasobów ludzkich, nawet dla bitew treningowych, a jeszcze trudniejsze dla bitew klanowych, gdzie nie wiadomo na której mapie się zacznie bitwa. Generalnie staramy się pomóc organizatorom KoTS, ale takie wydarzenia dwa razy do roku nie usprawiedliwiają takiej inwestycji. Jeśli uda nam się zrobić to w jakiś prosty sposób – to wprowadzimy taką opcję (czasem w produkcji ujawniają się pewne opcje, które można wykorzystać), ale nie stanie się do w przewidywalnej przyszłości.


P: Czy są plany na rozbudowę Skarbca klanowego? Wygląda on na porzucony i banalny.

O: Są. Obecny stan skarbca klanowego spełnia dwa cele – daje opcję wynagradzania klanowiczów i stanowi podstawę do dalszego rozwoju. Nie mogę zdradzić żadnych szczegółów, ale chcemy by były to bardziej użyteczne opcję i miały więcej opcji gromadzenia różnych zasobów, ale bez możliwości bezpośredniej wymiany dóbr między klanowiczami.


P:Jaki jest racjonalny powód zwiększenia ilości graczy w zespołach Potyczek Klanowych? Ten tryb wygląda na przeznaczony dla mniejszych klanów, a to powoduje że duża część małych klanów nie może zebrać drużyny.

O: Cóż, Potyczki Klanowe nie były projektowane specjalnie pod mniejsze klany, był to jeden z celów, ale nie jedyny. Testujemy w tym trybie różne formaty – i sprawdzamy ilość uczestników i reakcje na nie. Mimo, że jest to nowy tryb to zmienialiśmy mocno format z 3vs3 do 12vs12, ale możecie się spodziewać, że w przyszłym roku będzie stabilniej. Pamiętajcie tylko, że ciągle zmiany w rozgrywce, które są w Potyczkach, mogą być dobre – i będzie to podstawa w niedokończającym się różnicowaniem rozgrywki.


P: Czy jest nadzieje, by czas bitew klanowych przesunąć o 1 lub 2 godziny dla ludzi z Zachodniego Wybrzeża, którzy normalnie są w pracy między 9 a 17 i nie mogą wybrać między pracą a grą?

O: Będzie trudno :( Ogólnie staramy się znaleźć optymalne rozwiązanie by większość chętnych miała możliwość uczestnictwa, ale niestety nie może to być idealne dla wszystkich. Możecie mieć pewność, że zajmujemy się tym. Od czasu pierwszego sezonu staramy się rozszerzać czas bitew i wprowadziliśmy bitwy między serwerowe, ale musimy zapewnić by wszystkie mechaniki działały (choćby MM) – to główny powód ograniczenia.


P: Czy można wprowadzić bitwy klanowe dostępne 24 godziny na dobę, a zamiast ograniczonych godzin wprowadzić ograniczenie bitew na dzień? Często jest problem z zebraniem 8 klanowiczów.

O: Raczej nie, głównie z powodu MM, który by sprawnie działał potrzebuje wyznaczonego czasu bitew, a nie ilości bitew.



P: Jak jest z interakcją między DD i CV? Jest to oczywiście ogromny problem w trybach kompetytywnych i powodem dlaczego zespoły głosowały za usunięciem ich z KoTS. Jak DD mogą pełnić swoją rolę w bitwie, gdy CV decyduje że nie powinny?

O: Jest całkiem dobrze w bitwach losowych, gorzej w kompetytywnych trybach, gdzie mamy do czynienia ze skoordynowanym działaniem (dlatego CV nie pojawiły się w bitwach klanowych). Jest problem, wiemy o nim, ale jak wspomniałem w innej odpowiedzi: wolimy naprawiać rzeczy zamiast wprowadzać ograniczenia – stale pracujemy nad sposobem wprowadzenia CV do bitew klanowych.


P: Czy częstość wybierania okrętów i ich efektywność w bitwach klanowych (średnie uszkodzenia, ilość zatopień itd.) ma wpływ na ogólny balans okrętów? Jestem ciekawy takich danych, zwłaszcza jak wygląda częstotliwość wybierania konkretnych okrętów w klanach z Huraganu.

O: Oczywiście, bardziej statystyki efektywności niż częstość wybierania. Wybór okrętów często związany jest z czynnikiem czasowym , jak „najbardziej popularny okręt miesiąca” czy konkretne warunki sezonu, np. 8 graczy/2 pancerniki na zespół. Jeśli chodzi o statystyki to mamy początek sezonu, a ilość bitew w Huraganie jest bardzo mała (liczone w dziesiątkach), ale z tego co widać:

NA – wszędzie 4x Kleber, wspierane przez Shimę do wykrywania, Stalingrady oraz Yamato?Kremlin

EU – trzy najczęściej występujące zespoły: 2x Bourgogne, 2x Henri IV i 2x Stalingrad; 2x Kremlin + 2x Daring; 4x Kleber

RU – podobnie jak EU, tylko podwójny Kremlin nie jest tak popularny, ale podwójne Bourgogne i Klebery pojawiają się często, zamiast 4x Kleber jest zwykle 3xKleber i Somers zamiast Shimy.

ASIA – pojawiają się Conquerory, a ilość Kleberów jest mniejsza – zwykle po 2, rzadziej po 3 w zespole.


Efektywność i częstość okrętów nie wymaga zwykle gwałtownych reakcji, dlatego staramy się podejmować decyzję jak sytuacja się ustabilizuje. Pamiętam, że w pierwszych sezonach niszczyciele były rzadko używane na NA, a dość często na EU – a kilka sezonów później – odwrotnie. Gracze starają się znajdować kontr-strategie, adaptować się przekładając zmiany nad popularnością konkretnych okrętów. Dam przykład z poprzedniego sezonu – jeśli spojrzymy na dane z NA ligi Huragan – zaczęło się od mocnej dominacji Władywostoków i podwójnych Akizuki, a skończyło z Tirpitzami i Edinburghami. W przypadku EU – Kijów miał mocną reprezentację przez cały sezon, ale ustawienia z NA pod koniec sezonu też się pojawiały w postaci 2x Akizuki i 2x Edinburgh (a nawet Władywostok zamiast Tirpitza).


P: Czy są jakieś plany, aby wprowadzić możliwość podglądu mapy przed bitwą (podobnie jak to jest w WoT)? To mogło by pomóc z monotonnością wyborów okrętów, pozwalając na dobieranie okrętów do map.

O: Raczej nie, ponieważ bardzo niewielka ilość zespołów może się adaptować i tworzyć różne strategie dla różnych map. Taki system jest przeznaczony na turnieje.


P: Parę miesięcy temu pojawiły się informację o zmianach w IFHE (zapalnik bezwładnościowy pocisków OB). Taka zmiana w balansie niewątpliwie będzie miała duży wpływ na tryby kompetytywne, możecie rzucić na tą sprawę nieco światła?

O: Na chwilę obecną nie mamy planów wprowadzania tego wariantu zmian w IFHE na serwer. Być może w późniejszym czasie przeprowadzimy inne testy i, oczywiście, ogłosimy to na DevBlogu.


P: Jakie są plany związane z Ropą? Oczywistym jest, że dodawanie nowych, drogich budynków spowoduje, że nowsze/mniejsze klany nie będą mogły ich zbudować, a dla rotacji graczy nie jest to za dobre. Jeśli zaś dodacie nowe budynki w niskich cenach, to aktywne klany natychmiast je zbudują i będzie to właściwie formalność niż jakaś nowinka. Z ogłoszeniem Stoczni z Puerto Rico myślałem nad Klanową Stocznią. Użycie Ropy do budowy okrętu, który potem będzie na sprzedaż dla każdego członka klanu z ograniczeniem 5k-10k ropy zdobytej przez klanowicza przed zakupem pozwoliłoby mieć coś motywującego, zabawnego i interesującego zarówno dla małych i większych klanów – podobnie jak działa teraz Stal. Duże klany mogłyby szybciej budować, a małe miałyby szansę na budowę w pewnym okresie czasu.

O: Jeśli chodzi o ceny budynków – wskazałeś dobrze problem z Ropą – są bardzo duże różnice między klanami 50 osobowymi, nastawionymi na kompetytywność, a małymi 10-cio osobowymi klanami. To jest przyczyną takiej polityki cenowej – niektóre budynki są dużo droższe niż inne, oddzielają praktycznie te dwie grupy. Nie spodziewamy się, by 10 osobowy klan zbudował Port Stalowy 3 poziomu, a jednocześnie że Odem Mortis będzie miał problem ze zbudowaniem Instytutu Badawczego. Różnorodność nie jest zła – zatem będą się pojawiały budynki tanie i drogie. Szukamy możliwości wydawanie Ropy, który będzie dostępny dla wszystkich rodzajów klanów. Przykład z brzegu – możliwość kupienia kamuflaży Mozaika za powiedzmy 500 sztuk Ropy i rozdysponowanie ich pomiędzy klanowiczów. W ten sposób nawet mały klan mógłby sobie pozwolić na takie kamuflaże, a wielkie klany miały by ciągłe potrzeby rozdawania dużej ilości kamuflaży wśród klanowiczów. Dużo ludzi pisze: dajcie nam możliwość kupowania węgla, ale trzeba na to uważać bo może to zaburzyć ekonomię. Brzmi to trochę nudnawo, a tworzenie nowej mechaniki zdobywania rzeczy za Ropę może być ciekawe. Stocznia klanowa wygląda na ciekawy pomysł, ale zamykanie fajnych okrętów za ścianą dobrych klanów jest zbyt restrykcyjne.


P: Jak z dodaniem CV do bitew klanowych? Czy to się stanie, czy raczej możemy na to bardzo długo czekać? Nawet ze zmianami w wykrywaniu okrętów, wielu graczy uważa CV za zbyt silne w bitwach klanowych.

O: Obecne to testujemy, zatem nasze pragnienie wprowadzenia CV jest dość mocne. Ale na razie nie ma ostatecznych decyzji.


P: Musashi był bardzo silnym okrętem w bitwach rankingowych T9. Jest jednocześnie niedostępny dla nowych graczy. Czy zostanie on usunięty z tego trybu bitew w przyszłości?

O: Prawie na pewno nie.


P: Rośnie odczucie (właściwe czy nie właściwe), że bitwy klanowe nie są ciekawe dla małych/słabszych klanów. Zmienia się to w samospełniającą się przepowiednię. Czy to prawda, czy WG zamierza coś z tym zrobić?

O: Nie jestem pewien, gdzie tu jest pytanie. Czy uważamy, że nagrody są niewystarczające w niższych ligach? Raczej nie. MM też działa całkiem dobrze, zatem poziom wyzwań jest odpowiedni. Zgaduję, że główną przyczyną takich odczuć jest sama aktywność. To ograniczone czasowo, zorganizowane bitwy. Nawet bez gry – wyzwaniem jest zebranie graczy, aby uczestniczyli w tego typu rozrywce. To może samo w sobie budzić frustrację – gdy nie można zebrać odpowiedniej liczby graczy, czy nie można wymienić słabego gracza – bo nie ma innego. Dla niektórych klanów może to być ogromne wyzwanie, ale jeśli je pokonają – nagrody są dobre.


P: Bitwy morskie są ciekawym pomysłem, ale dla klanów takich jak mój, z całkowicie ulepszoną bazą klanową, olej jest bezwartościowy. Czy możecie dodać jakieś nagrody indywidualne za zdobyte gwiazdki? Kamuflaże lub sygnał? Coś wartościowego dla każdego gracza?

O: Może być wprowadzone. Początkowo chcieliśmy wprowadzić teraz drugą wersję Bitew Morskich, ale chcieliśmy mieć więcej czasu i przyjrzeć się co można ulepszyć, a co zostawić. Różne ulepszenia były dyskutowane, dla przykładu:

- osobiste nagrody za wyzwania osobiste

- osobiste nagrody za zdobyte gwiazdki

- małe nagrody do skarbca wraz z Ropą

- dodatkowe, różnorodne tryby gry, np. zamiast pojedynków, drabinka klanów z 50 najlepszymi w miesiącu.

Niektóre z nich mogą się pojawić, a inne nie. Na razie jesteśmy zadowoleni z Bitew Morskich i uczestnictwa w nich graczy, dlatego tez zamierzamy rozbudować ten tryb w następnym roku.


P: Myślę o legendarnych ulepszeniach i ich wpływie na tryby kompetytywne. Kiedy możemy się spodziewać nowych ulepszeń, rebalansu starych, a także zmian w sposobie zdobywania? To pierwsze było wspominane pół roku temu, ale nic więcej nie słychać w tym temacie.

O: Pamiętamy o Legendarnych Ulepszeniach, ale szczerze prace nad nimi na tą chwilę są wstrzymane. Powrócimy do tego tematu w przyszłości.


P: Jakieś plany w temacie Bazy klanowej? Toniemy w ropie (nie mówcie Trumpowi)

O: Tak. Może ulepszenia w postaci nowych budynków, może inne formy wydawania ropy.


P: Jaki jest powód wykluczenia bitew klanowych z misji dziennych? Dla tych, którzy spędzają cały wieczór grając klanówki, jest to dodatkowy czas. Choćby dla zdobycia takiego Benhama, powoduje to dużo frustracji dla tych co chcą zdobyć, i nagrodę, i ropę dla klanu. Czemu misje dzienne nie są możliwe do ukończenia w bitwach klanowych?

O: Początkowo, od czasu wprowadzenia misji dziennych dużo później niż bitew klanowych, te drugie cieszyły się dużo większym zainteresowaniem. Jednym z rozwiązań było zmniejszenie nagród za Bitwy Klanowe, ale nie chcieliśmy tego robić. Zdecydowaliśmy się oddzielić te dwie rzeczy. Z czasem elementy gry zmieniły się i takie wydarzenia jak zdobycie Benhama przywołały znów dyskusję w tym temacie. Jest szansa, że przewrócimy możliwość wykonywania misji dziennych w bitwach klanowych (może nie zawsze, ale w przypadku niektórych wydarzeń), ale nie obiecuję.


P: Czy jest możliwe wprowadzenie systemu sojuszniczych klanów w WoWs? Sezon 8vs8 pokazał, że czasem trudno zebrać graczy, chcą oni grać, ale by to zrobić muszą zmienić klan, a nie chcą. Są już grupy klanów, które się wspomagają. Byłoby to bardzo pomocne.

O: Rozumiem ten problem, jednak taki system wymagałby ogromnej przebudowy zarówno systemu MM jak i systemu rankingowego. Bierzemy to pod uwagę, zwłaszcza jeśli zdecydujemy się na duży format (12vs12), ale w obecnym 7-8 graczy z 50, nie jest to niezbędne.


P: Czy macie jakieś przemyślenia związane z uprzedzonymi prowadzącymi międzynarodowe finały KoTS? Transmisja bitew NA vs EU na kanale Twitch miała prowadzących mocno związanych z EU. Flamuu był chyba najbardziej neutralną osobą z całej tej grupy. Byłoby miło, gdyby w przyszłości reprezentanci NA prowadzili też finał, zwłaszcza że wygrali ostatnią rundę.

O: Zwykle staramy się być bardzo wyważeni, ale z powodów logistycznych nie zawsze da się zebrać międzynarodowy zespół prowadzących transmisje, ale postaramy się na rocznicę KoTS. Mimo, że prowadzący byli smutni z porażki EU, to jednak – z tego co pamiętam – chwalili zespoły NA za bardzo dobrą grę.


P: Dostępne są specjalne kamuflaże na okręty za stal, które można zdobyć w bitwach rankingowych i klanowych. Czy macie w planach dodanie podobnych kamuflaży na okręty za wolne doświadczenie lub węgiel?

O: Nie ma obecnie takich planów. Za to mogą się pojawić alternatywne możliwości wydania żetonów za bitwy klanowe/rankingowe


P: Czy możecie się podzielić informacjami ile kosztować będą następne okręty za stal/węgiel/wolne xp?

O: Jeśli dobrze sobie przypominam, następne okręty za stal/węgiel są na wczesnym etapie testów i nawet nie wyszły z etapu produkcji, zatem nie mogę podać szczegółów. Są to okręty, które mogą się pojawić za niektóre surowce, ale nie będę tutaj spojlerować by nie robić nadziei.


P: Czy myśleliście nad wymieszaniem tierów okrętów w Bitwach Klanowych, aby lepiej odzwierciedlić realia historyczne, w których większość marynarek wojennych nigdy nie zgromadziła swoich najlepszych okrętów razem? Może zamiast 7xT10 zrobić bitwy 2-3xT10 plus okręty z T7-T9? To mogłoby zwiększyć różnorodność bitew klanowych.

O: Myśleliśmy nad tym kiedyś, ale powoduje to więcej problemów niż się wydaje. Jest to za to dobra opcja do testowania w Potyczkach Klanowych.


P: Czy WG rozważa różne parametry okrętów dla bitew klanowych i zwykłych np. kamuflaż czy przeładowanie? Tak jak umiejętności kapitańskie wyłączane dla Bitew Klanowych – te dwa tryby są dość różne.

O: Nie. Jest to złe dla przepływu graczy i trudno takie elementy usprawiedliwić różnicą między trybami.


P: Czy są plany wprowadzenia trybów PvE dla klanów?

O: Mamy parę wydarzeń podobnych do bardzo trudnych misji Halloweenowych, ale nie mamy planów by znacząco rozszerzać ten typ rozrywki.


P: Co myślicie o bitwach klanowych na T8? Jako gracz nienawidziłem grup 4-5 DD. Kijów, francuskie DD i Kitakaze były paskudnymi przeciwnikami z ich kombinacją prędkości, siły ognia, niewykrywalności i (w przypadku Kijowa) możliwości naprawy.

O: Podobało nam się to jako jednorazowe wydarzenie, nie jestem pewien czy chcemy to powtórzyć.


P: Czy okręty podwodne zostaną dodane do bitew rankingowych/klanowych?

O: W końcu – prawdopodobnie, ale na pewno nie zaraz po premierze.


P: Czy myśleliście o opcji ukrycia wrogich okrętów na ekranie ładowania bitwy? Chodzi o to, by nie było wiadomo jakie to okręty, zanim się ich nie wykryje w grze – można by było to wprowadzić do bitew klanowych/treningowych.

O: Myśleliśmy o tym, ale zdecydowaliśmy się nie wprowadzać. Prócz problemów z doborem drużyn, same modele okrętów są dość duże do załadowania do pamięci, ich wstępne załadowanie do gry też nie wchodzi w rachubę (bo prosty mod mógłby odczytać jakie modele są załadowane dając pole do popisu cheaterom), mogłoby to ponadto powodować problemy z wydajnością gry.


P: Są jakieś plany mające na celu limitowanie DD w bitwach klanowych? Może 2-3 na drużynę? Poprzedni sezon spowodował całe hordy Kijowów, a ten Kleberów.

O: Może, ale jest za wcześnie na takie decyzje.


P: Jaki jest plan na przyszły sezon klanowy? Zwiększanie ilości graczy w zespołach czy powrót do wersji 7vs7?

O: Dalsze zwiększanie zespołów jest mocno zależne od wyników tego sezonu, ale z powodu cyklu deweloperskiego musimy podjąć decyzję o następnym sezonie przed zakończeniem obecnego – jest niewielkie prawdopodobieństwo, że dojdziemy do 9vs9 i dalej w następnym sezonie. Jest 90% szans, że następny sezon będzie miał od 6-8 graczy w zespole.


P: Napisaliście, że planujecie zmiany w następnym sezonie rankingowym (luty). Czy możecie powiedzieć czego się można spodziewać? A jeśli nie to jaki był cel tych zmian?

O: Nie, nie pisaliśmy że zamierzamy zmieniać bitwy rankingowe od następnego sezonu, i nie napisaliśmy że będzie w lutym. Napisałem, że są plany na udoskonalenie trybu rankingowego, a pomysł ulepszeń jest na wczesnym etapie rozwoju. Zatem nie mam się czym podzielić.

Komentarze

Ten wpis nie ma jeszcze komentarzy, bądź pierwszy i dodaj swój komentarz!

Dodaj komentarz

Twój nick

Treść komentarza