blog images

Dev Blog 03.03.2022 Zamknięty test 0.11.2

Proszę pamiętać, że wszystkie informacja na Blogu Deweloperów są wstępne, mogą ulec zmianie w trakcie testów, a także nie pojawić się w serwerze gry. Ostateczne informacje pojawią się na oficjalnym portalu gry.

Zmiany w okrętach podwodnych i bombach głębinowych.

Ostatnio ogłosiliśmy powrót testów okrętów podwodnych, wraz z tym szczegóły dotyczące zmian. Informacje możecie znaleźć tutaj: https://warshipy.pl/post/dev-blog-15-02-2022-testy-okretow-podwodnych-powracaja-zamkniety-test-0-11-2. Zaktualizowanie okręty podwodne pojawiły się w Teście Publicznym 0.11.2. Na podstawie wyników pierwszej rundy testu przygotowaliśmy dodatkowe zmiany mające na celu usprawnienie gry okrętami podwodnymi i ich interakcji z okrętami nawodnymi i innymi okrętami podwodnymi.

  • Okręty podwodne tieru VI sprawują się w normie, ale jednostki VIII i X mają słabsze wyniki. Aby polepszyć sytuację zmieniliśmy postęp w torpedach okrętów podwodnych. Zmiany ponadto podkreślą różnice w stylu gry różnych nacji:
  • niemieckie OP mają efektywne torpedy naprowadzane
  • amerykańskie OP mogą pochwalić się potężnymi torpedami konwencjonalnymi.
  • Znaczącą zmniejszono odległość potrzebną do uzbrojenia się torpedy. Zmiana ta pomoże w interakcjach między okrętami podwodnymi, a jednocześnie nie będzie miała znaczącego wpływu na okręty nawodne, ponieważ torpedy naprowadzane zadają niskie uszkodzenia.
  • Średni czas życia OP w bitwie wygląda na bardzo duży. W celu zmniejszenia go zwiększyliśmy czas przeładowania Grupy naprawczo - ratunkowej, a także ilość uszkodzeń zadawanych przez bomby z samolotów ZOP.

 

Szczegóły zmian

Zamiany w porównaniu z pierwszym Teście Publicznym 0.11.2

Wszystkie okręty podwodne

  • Czas przeładowania Grupy naprawczo – ratunkowej zwiększono z 30 s. do 60 s.

X Balao

Torpedy naprowadzane:

  • Czas uzbrojenia skrócono z 6 s. do 2 s.
  • Czas wznoszenia się zwiększono około dwukrotnie
  • Czas przeładowania zmniejszono z 46 s. do 40 s.
  • Czas przeładowania pingu zmniejszono z 10 s. do 7 s.

Torpedy konwencjonalne:

  • Wykrywalność zmniejszono z 2.5 km do 1.6 km
  • Uszkodzenia zwiększono z 13,267 do 14,967
  • Szansę na wywołanie zalania zwiększono z 66% do 90%
  • Czas uzbrojenia zmniejszono z 6 s. do 5 s.
  • Prędkość zwiększono z 62 węzłów do 64 węzłów
  • Zasięg zwiększono z 6.3 km do 7.5 km

VIII Salmon

Torpedy naprowadzane:

  • Czas uzbrojenia skrócono z 6 s. do 2 s.
  • Czas wznoszenia się zwiększono około dwukrotnie
  • Czas przeładowania torped skrócono z 48 s. do 42 s.
  • Czas przeładowania pingu zmniejszono z 8.9 s. do 7.5 s.

Torpedy konwencjonalne:

  • Wykrywalność zmniejszono z 2.5 km do 1.6 km
  • Uszkodzenia zwiększono z 13,267 do 13,867
  • Zasięg zwiększono z 6.3 km do 7 km
  • Czas uzbrojenia zwiększono z 4 do 5 s.

VI Cachalot

Torpedy naprowadzane:

  • Czas uzbrojenia skrócono z 6 s. do 2 s.
  • Czas wznoszenia się zwiększono około dwukrotnie
  • Czas przeładowania zmniejszono z 50 s. do 42 s.

X U-2501

Torpedy naprowadzane:

  • Czas uzbrojenia skrócono z 6 s. do 2 s.
  • Czas wznoszenia się zwiększono około dwukrotnie
  • Czas przeładowania zmniejszono z 77 s. do 60 s.
  • Czas przeładowania pingu zmniejszono z 8.3 s. do 6 s.

Torpedy konwencjonalne:

  • Wykrywalność zmniejszono z 2.5 km do 1.9 km
  • Uszkodzenia zmniejszono z 13,800 do 12,500
  • Szansę na wywołanie zalania zwiększono z 70% do 73%

VIII U-190

Torpedy naprowadzane:

  • Czas uzbrojenia skrócono z 6 s. do 2 s.
  • Czas wznoszenia się zwiększono około dwukrotnie
  • Czas przeładowania zmniejszono z 58 s. do 50 s.
  • Czas przeładowania pingu zmniejszono z 7.1 s. do 6.5 s.

Torpedy konwencjonalne:

  • Wykrywalność zmniejszono z 2.5 km do 1.9 km
  • Uszkodzenia zmniejszono z 13,800 do 12,500
  • Szansę na wywołanie zalania zwiększono z 70% do 73%

VI U-69

Torpedy naprowadzane:

  • Czas uzbrojenia skrócono z 6 s. do 2 s.
  • Czas wznoszenia się zwiększono około dwukrotnie
  • Czas przeładowania zmniejszono z 58 s. do 50 s.
  • Czas przeładowania pingu zwiększono z 6 s. do 6.5 s.


Bomby głębinowe

  • Uszkodzenia od wszystkich bomb głębinowych zrzucanych z samolotów ZOP zwiększono o około 15%

Dostosowanie okrętów

Amerykański lotniskowiec TVIII Hornet:

  • Zwiększono zasięg dział baterii dodatkowej z 4.5 km. do 6.6 km.


Amerykański super lotniskowiec United States:

Eskadra taktyczna samolotów torpedowych:

  • Ilość samolotów zwiększono z 1 do 2
  • Zmniejszono PW pojedynczego samolotu z 4,430 do 2,215
  • Znacząco poprawiono redukcję celownika torpedowego

Eskadra taktyczna samolotów bombowych:

  • Ilość samolotów zwiększono z 1 do 2
  • Zmniejszono PW pojedynczego samolotu z 5,860 do 2,930

Eskadra taktyczna samolotów szturmowych:

  • Ilość samolotów zwiększono z 2 do 3
  • Zmniejszono PW pojedynczego samolotu z 1,610 do 1,074


Brytyjski super lotniskowiec Eagle:

Eskadra taktyczna samolotów torpedowych:

  • Ilość samolotów zwiększono z 1 do 2
  • Zmniejszono PW pojedynczego samolotu z 3,340 do 2,215

Eskadra taktyczna samolotów bombowych:

  • Ilość samolotów zwiększono z 1 do 2
  • Zmniejszono PW pojedynczego samolotu z 4,290 do 2,145

Eskadra taktyczna samolotów szturmowych:

  • Ilość samolotów zwiększono z 2 do 3
  • Zmniejszono PW pojedynczego samolotu z 1,570 do 1,047


Japoński super niszczyciel Yamagiri:

  • Wykrywalność zmniejszono z 7.4 km do 7.1 km. Pozostałe wykrywalności zmniejszą się proporcjonalnie
  • Dodano alternatywny tryb ognia z następującymi parametrami: A
  • 3 salwy w serii
  • Opóźnienie między strzałami w serii 1 s.
  • Przeładowanie pomiędzy seriami salw: 30 s.


Obecnie Yamagiri ma parametry i mechaniki zbyt podobne do Shimakaze. Dodanie alternatywnego trybu ognia sprawi, że gra nim będzie bardziej interesująca i podkreśli różnice w rozgrywce tym okrętem, a jego poprzednikiem.


Sowiecki super niszczyciel Zorkij:

  • Alternatywny tryb ognia: opóźnienie między salwami zwiększono z 0.8 s. do 1 s.


Amerykański super krążownik Annapolis:

  • Czas przeładowania dział zmniejszono z 6.1 s. do 5.5 s.


Japoński super pancernik Satsuma:

  • Czas przeładowania dział zwiększono z 33 s. do 35 s.
  • Czas rozładowywania paska Dostosowania ognia zwiększono z 1 do 2 jednostek na cykl.


Niemiecki super pancernik Hannover:

  • Czas przeładowania dział zmniejszono z 31.5 s. do 28 s.



Komentarze

Ten wpis nie ma jeszcze komentarzy, bądź pierwszy i dodaj swój komentarz!

Dodaj komentarz

Twój nick

Treść komentarza