
Dev Blog 10.03.2022 Zamknięty test – zmiany w mechanice wykrywania przez samoloty
Proszę pamiętać, że wszystkie informacja na Blogu Deweloperów są wstępne, mogą ulec zmianie w trakcie testów, a także nie pojawić się w serwerze gry. Ostateczne informacje pojawią się na oficjalnym portalu gry.
Ostatnio wspominaliśmy o możliwych zmianach w wykrywaniu okrętów przez samoloty w tym artykule: https://warshipy.pl/post/dev-blog-02-12-2021-zamkniety-test-zmiany-w-mechanice-wykrywania-przez-samoloty
Dziś chcemy się podzielić szczegółami dotyczącymi testowanej innej nowej mechaniki. Proszę pamiętać, że ten test to sprawdzenie koncepcji. Jeśli test się powiedzie mechanika ta zostanie udoskonalona i podzielimy się bardziej szczegółowymi informacjami na jej temat.
W nowym pomyśle, samoloty które są bezpośrednio sterowane przez gracza będą miały ograniczony stożek widoczności, w którym będzie można wykryć okręty, a informacja o tym zostanie przekazana do wszystkich sojuszniczych jednostek. Okręty poza stożkiem widoczności nie będą wykrywane, chyba że otworzą ognień do samolotów. Pole widzenia będzie można rozszerzyć do 360° dookoła samolotów przy użyciu specjalnego sprzętu eksploatacyjnego.
Wykrywalność okrętów z powietrza w tym przypadku będzie równa wykrywalności okrętów z powierzchni, ale wszystkie inne modyfikatory będą działać jak poprzednio. Jednak samoloty będą mogły wykryć okręty z odległości mniejszej niż 10km.
Nowa mechanika pozwoli zwiększyć interakcje z samolotami w grze: okręty będą mogły wykonać bardziej znaczące próby uniknięcia wykrycia przez aktywne manewrowanie i ręczne wyłączenie dział obrony plot.
Zimny
Coraz gorzej miało wiecej graczy grac cv a sie zanosi na to ze wogole cv juz nie bedzie grany ,kaga to juz trzeba robic z 13 nalotow na 1 dd i ciezko cos zrobic cala bitwe sie bawisz z 1 dd .. z nieba wykryc okret nie mozna co jest praktycznie obok ciebie SMIESZNE I ZALOSNE
LORDAN_pl
rakiety na myśliwcach niemal nie grywalne , Lotnie powinny na samym początku gry przeładowywać samoloty 10-20 sekund mogło być idealnie , okręt wykryty przez samoloty pojawiłby się na mini mapie z lekkim opóźnieniem 1 max 2 sekundy ,atak samolotów powinien być masowy, dynamiczny , widowiskowy i chaotyczny , samoloty powinny mieć ograniczony czas działania w powietrzu , brakuje w grze tak zwanego go parasola lotniczego mógłby być w formie pasywnej auty zwierającej AA pobliskich sojuszników