Waterline 05.05.2021
Krótkie podsumowanie nowego odcinka "Waterline":
1.Zmiany w umiejętnościach kapitanów.
Zgodnie ze wcześniejszymi zapowiedziami usunięta zostanie umiejętność pancerników "Jastrzębi wzrok", który zostanie zastąpiony umiejętnością: "Cichy sprinter". Wszyscy kapitanowie pancerników, którzy mają wybraną tą umiejętność zostaną automatycznie zresetowani. Będą trwały prace nad kolejnymi umiejętnościami (zbyt słabymi/niepopularnymi).
2.Okręty podwodne.
Latem odbędzie się specjalny test publiczny - dotyczący najnowszej wersji okrętów podwodnych. Drugim stopniem wprowadzania okrętów podwodnych będzie wprowadzenie ich na normalny serwer - do bitew rankingowych. Testowanie w specjalnym trybie nie było motywujące dla graczy, stąd decyzja wprowadzająca okręty podwodne do bitew rankingowych, co nie będzie miało wpływu na bitwy losowe.
Część map ma już wersję dla okrętów podwodnych - cały podwodny świat.
Ponadto zostaną wprowadzone nowe umiejętności nie tylko dla okrętów podwodnych, a także dla jednostek nawodnych - związane ze zwalczaniem OP. W związku z tym zapowiedziany jest darmowy reset wszystkich umiejętności.
Okręty podwodne będą mogły przebywać w zanurzeniu w ograniczonym zakresie (od 5 do 11 minut w zależności od tieru). Czas działania baterii będzie skracany przy wykryciu okrętu podwodnego przez sonar lub radar.
Prawie wszystkie niszczyciele będą wyposażone w bomby głębinowe (prócz paru historycznych wyjątków), krążowniki i pancerniki będą miały samoloty zwalczające OP.
Okręty podwodne będą miały do dyspozycji nowe uzbrojenie torpedowe (zasada jego działania będzie podana na Dev Blogu w przyszłości).
3.Nowy specjalny tryb - Superpancerniki.
W trybie tym pojawią się nowe superpancerniki - japoński Satsuma (rozwojowa wersja Yamato z działami 4x2 510mm) oraz rozwojowa wersja niemieckiego H-42 (z działami 4x2 483mm). Pancerniki będą możliwe do zdobycia za specjalny zasób (Wywiad), który będzie można zdobywać grając okrętami IX i X tieru. Superpancerniki będą miały do dyspozycji nową mechanikę strzelania opisaną tutaj:
https://warshipy.pl/post/dev-blog-14-04-2021-st-poprawki-w-mechanice-strzelania
4.Samoloty szturmowe.
Wprowadzone zostaną poprawki do mechaniki ataku samolotami wyposażonymi w rakiety. Po pierwsze zwiększone zostanie opóźnienie pomiędzy rozpoczęciem ataku, a wystrzeleniem rakiet, a po drugie pojawi się wizualny wskaźnik miejsca trafienia rakiet (ostrzał z działek pokładowych, który nie powoduje uszkodzeń). Ma to na celu ułatwienie unikania ostrzału przez niszczyciele. Mechanika ta będzie testowana na teście publicznym.
5.Nowa nacja - Holandia
Opis drzewka i nacji tutaj: https://warshipy.pl/post/dev-blog-08-04-2021-nowe-okrety
6.Stocznia
W nowej wersji stoczni do zdobycia będzie okręt De Zeven Provinciën - krążownik VIII tieru.
Proszę pamiętać, że wszystkie informacja z tego filmu są wstępne, mogą ulec zmianie w trakcie testów, a także nie pojawić się w serwerze gry. Ostateczne informacje pojawią się na oficjalnym portalu gry.
Komentarze
Ten wpis nie ma jeszcze komentarzy, bądź pierwszy i dodaj swój komentarz!